شناسه خبر : 69622
پنجشنبه 28 شهريور 1398 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید از ورزش برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید از ورزش برای حفظ و نگهداری ارزش‌های به جا مانده از دفاع مقدس استفاده کنیم تا رهروان خوبی برای راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خانواده شهدا و ایثارگران محسوب شویم.

سلطانی‌فر: باید از ورزش برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم

«مسعود سلطانی فر» ‌امروز سه‌شنبه در کنگره بزرگ تبیین نقش امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس افزود: با حمایت مردم و تلاش مسئولان استان مرکزی و خانواده معزز شهداء و ایثارگران  این کنگره برگزار شد و امیدواریم همواره بتوانیم با بزرگداشت‌ها و برگزاری مراسم‌های این‌چنینی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را زنده نگه داریم.

وی گفت: شهدای ایران اسلامی عزیزترین دارایی یعنی جانشان را برای ارزش‌های انقلاب تقدیم ارزش‌ها، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور کردند. برای حضور در چنین مراسمی خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم همه ما رهروان خوبی برای راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: جامعه ورزش از ابتدای پیروزی انقلاب همراه و همگام با مسئولان و مردم بود و در مقطع هشت سال دفاع مقدس هم در تمام صحنه‌ها حضور داشت. این همراهی و مجاهدت استمرار دارد تا بتوانیم از عرصه ورزش برای حفظ و نگهداری و حراست از ارزش‌های بجا مانده از دفاع مقدس استفاده کنیم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: من بارها به تمام فدراسیون‌های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها تاکید کردم تا رویدادهای بین المللی و داخلی را با نام و یاد شهداء برگزار کنند. این فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعدی است تا آنها هم بتوانند با ایمان به این ارزش‌ها حافظان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب شوند.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi