شناسه خبر : 69653
دوشنبه 08 مهر 1398 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنجمین نمایشگاه توانبخشی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

جانبازان معظم می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ به این نمایشگاه مراجعه و از غرفه ها بازدید نموده و در جریان آخرین تجهیزات و لوازم توانبخشی قرار گیرند.

 فاش نیوز - پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی جانبازان و معلولین و سالمندان و صنایع پزشکی وابسته از تاریخ نهم تا 12 مهرماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگوی شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید چمران جنوب، پایین تراز حکیم برگزار خواهد شد.

انجمن جانبازان نخاعی نیز همچون سال گذشته با برپای غرفه و نمایش تجهیزاتی ویژه جانبازان و افراد توانخواه در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات توانبخشی جانبازان و معلولین کشور که سال گذشته برگزار شد، غرفه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به عنوان برترین و پُربازدید ترین غرفه شناخته شد و تندیس ویژه ای توسط متولیان برگزاری به نماینده انجمن اهداء گردید.

جانبازان معظم می توانند از ساعت 10 صبح تا 18 به این نمایشگاه مراجعه و از غرفه ها بازدید نموده و در جریان آخرین تجهیزات و لوازم توانبخشی قرار گیرند.

شایان ذکر است در خلال برگزاری این نمایشگاه، سه نشست آموزشی و تخصصی با موضوع: کاربرد رویکرد نوین توانبخشی به روش لباس فضایی، مناسب سازی برای زندگی مستقل و آشنایی با مفهوم آن و طب سوزنی در آسیب نخاعی ویژه افراد دچار آسیب نخاعی  و نیز اولین همایش گردشگری معلولان و سالمندان توسط مرکز ضایعات نخاعی برگزار می شود که می تواند برای سهولت در روند زندگی و رفع مشکلات و استقلال شخصیتی و اجتماعی مورد استفاده جانبازان نخاعی قرار گیرد.

 

 

اینستاگرام
ومن الله التوفیق حاج آقا قوچعلی
نصر من الله و فتح قریب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi