شناسه خبر : 69654
شنبه 30 شهريور 1398 , 16:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برخی واکنش های مردمی به هذیان گویی جدید ترامپ

«طفلی دلش هوس نقطه بازی کرده، یه خودکار و کاغذ بهش بدید خوش باشه.» و یا اینکه خطاب به ترامپ گفته اند: « ایران کلا سه نقطه بیشتر نداره تازه به انگلیسی اصلا نقطه نداره».

پس از انتشار خبر یاوه گویی جدید ترامپ مبنی بر اینکه «در یک دقیقه می‌توانم به 15 نقطه ایران حمله کنم»، در اینستاگرام واکنش های جالبی به این قضیه نشان دادند؛ از جمله اینکه با لحنی طنزآمیز نوشته اند: «طفلی دلش هوس نقطه بازی کرده، یه خودکار و کاغذ بهش بدید خوش باشه.» و یا اینکه خطاب به ترامپ گفته اند: « ایران کلا سه نقطه بیشتر نداره تازه به انگلیسی اصلا نقطه نداره».

نکته بارز این واکنش ها این است که به نظر می رسد اعتماد مردم به اقتدار نظامی کشور باعث شده که اغلب مردم کشور ما یاوه گویی جدید ترامپ را جدی نگیرند و همه برخورد طنزآمیز با آن داشته باشند. عده ای تأکید دارند که ترامپ دچار توهم شده و گفته اند، «ترامپ! شیشه میزنی یا بنگ؟»، «تو بدرد قمار خونه می خوری»، «داداش از موتوری جنس نگیر» «قرصهاشو نخورده»، «فاز ترامپ مشخص نیست{؛معلوم نیست} چه ماده روان گردان استفاده کرده» و «فعلا پانزده شعبه از بانکها را در پانزده خیابان وچهار راه ها در تهران تحریم کن».

البته کسانی هم هستند که برخورد متفاوتی با موضوع داشته و با تأکید بر اینکه «هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن»، نوشته اند: «اگر میتونستی هزار بار حمله کرده بودی»، «دستور حمله کاری نداره، اما اینکه در ادامه چه خواهد شد باعث ترس ازاین دستور شده» و ترامپ را نسبت به عواقب عملی کردن این تهدید توجه داده اند: «ایران در عرض 15 دقیقه چند نقطه اسرائیل را می تواند بزند؟»، «عوضش ایران توی (کمتر از یک دقیقه ) ، ۱۵ هدف امریکا را توی خلیج فارس میزنه.»، «و ایران هم در کسری از ثانیه رفقاتو میفرسته هوا» و یا «بیا منتظریم .تابوتاتون آماده». در نهایت به او سفارش کرده اند که «بهتره اینکار رو تست نکنی».

عده زیادی هم واکنش تند نشان داده و به عنوان مثال گفته اند، «اگه می تونستی دریغ نمی کردی! سگی که زیاد واق واق میکنه ، پاچه نمی ‌گیره».

اما یکی از کاربران گفته است که «هیچوقت دشمن ات را دست کم نگیر ، کامنت فحش گذاشتن نشانه درایت، قدرت یا شجاعت نیست.»

 به نظر می رسد جالب ترین واکنش و ختم کلام را یکی از کاربران داشته که نوشته است: «ترامپ نشسته پشت میزش و داره با خودکار نقشه ایران رو خط خطی میکنه و منظورش همینه وگرنه که هفت جدآبادش هم نمیتونن چنین غلطی بکنن!!! همین بتونن افتضاح یمن رو جمع کنن خیلیه! گرچه اونم نمیتونن!» مختصرترین جواب را کسی داده که نوشته است: «جرأت نداره».

به نقل از جماران

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi