شناسه خبر : 69660
یکشنبه 31 شهريور 1398 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نفوذ به باورها، هدف دشمن داخلی و خارجی!

غفلت از دشمن داخلی بدتر از غفلت از دشمن نادان است زیرا دشمن داخل آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف و اعتقادات و باورهای مردم دارد

فاش نیوز - عملیات حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر مرکزی مزدوران صهیونیستی در شمال عراق و نزدیک به پایگاه آمریکایی ثابت کرد استکبار جهانی هرگز توانایی جنگ مستقیم با ایران را ندارد و در صورت بروز جنگ بازنده از پیش تعیین شده خواهد بود زیرا آنها با استفاده از جهالت عربی توانستند به ثروت های عظیمی دست یابند و از اینکه ایران تهدیدی برای یاران نیابتی آمریکا باشد خوشحال هستند تا بتوانند همچنان گاو شیرده را بدوشند.

بزرگترین حدیث شیعی میفرماید خداوند دشمنان مسلمین را از احمق ها قرار داده است لذا میتوان فهمید مغزهای آلوده به الکل و مواد مخدر که معمولا شب تا صبح در دیسکوها وقت می گذرانند در مقابل قلوب مومن و امدادهای غیبی الهی همچون کاه در مقابل کوه استوار هستند و طبق نص صریح قرآن کریم بنیادشان خانه عنکبوت است.

از دوران رییس جمهوری اوباما کم و بیش این معادلات برقرار بوده کما اینکه تحلیلگران در شبیه سازی جنگ خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که قایقهای تند روی سپاه پاسداران قدرت مطلق خلیج فارس هستند به طوری که هرگونه عملیات جنگی بر علیه ایران منجر به نابودی کامل قوای آمریکا و متحدانش خواهد شد.



  تمام این تحلیل ها را می دانستیم اما نفوذی ها توانستند از خلاء اطلاع رسانی به موقع استفاده کنند و به وسیله برقراری سایه جنگ، دست به مهندسی انتخابات و فریب مردم بزنند لذا اکثریت مردم و دلسوزان انقلاب از این بابت دلخور و خواهان رسیدگی قوه قضاییه به مهندسی انتخابات و سایه جنگ و برجام و سایر وعده های پوچ می باشند. غفلت از دشمن داخلی بدتر از غفلت از دشمن نادان است زیرا دشمن داخل آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف و اعتقادات و باورهای مردم دارد و به راحتی میتواند به نقاط قوت و ضعف ضرباتی مهلک وارد نمایند.


 اکنون تحلیلگران دشمن نقشه ای جدید طراحی کردند که طبق آن برآوردی از عقب ماندگی ایران به دلیل بروز انقلاب اسلامی ارائه کردند که آیتم های شروع انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و تحریم ها را مهمترین ضرر مالی و غقب ماندگی ایران از جهان محاسبه کردند که بالغ بر 3000 میلیارد دلار برآورد شده است که یقین داریم زمینه و پیش درآمدی به منظور مهندسی انتخابات توسط نفوذی های داخلی آغاز شده است.

 لذا هشدار می دهیم از دشمن داخلی که به مراتب خطرناک تر از دشمن خارجی هستند غفلت نکنید و همانگونه که با پیش بینی و هشیاری قبلی مانع از موفقیت دشمنان در انواع توطئه و فتنه گری شدیم میبایست هشیاری بسیار بالاتر از قبل وجود داشته باشد زیرا دشمن از تمام راه های شکست انقلاب اسلامی ناامید شده و تنها راهی که برایش باقیمانده ادامه نفوذ به وسیله مهندسی انتخابات و فریب مردم از راه های اعتقادات و باورها است که می تواند افراد مستعد و ضعیف النفس را بارها جذب نماید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi