شناسه خبر : 69671
یکشنبه 31 شهريور 1398 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جای برنامه‌ریزی استراتژیک در مدیریت بنیاد شهید خالیست

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اشکالات بسیار زیادی در خدمات‌رسانی به شهدا و ایثارگران و حتی خانواده آنها وجود دارد که مقرر شد در نخستین فرصت مشکلات درمانی ایثارگران در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در اولویت قرار گیرد.

اکبر ترکی با اشاره به بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان جانبازان و ایثارگران و بررسی مشکلات آن‌ها، اظهار داشت: آقای نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان به همراه نایب رئیس اول و برخی از اعضای کمیسیون باهدف بررسی مشکلات جانبازان، ایثارگران و به‌ویژه مسائل درمانی آن‌ها صبح جمعه در اصفهان حضور داشتند.

وی بازدید از بیمارستان شهید رجایی، آسایشگاه مخصوص جانبازان اعصاب و روان در حدفاصل نجف‌آباد و خمینی‌شهر و آسایشگاه شهید مطهری در اصفهان را ازجمله مکان‌های بازدید شده برشمرد و گفت: در این بازدیدها از نزدیک با جانبازان قطع نخاعی صحبت شد و اعضای کمیسیون در جریان مشکلاتی که خانواده شهدا و ایثارگران با آن درگیر هستند به‌ویژه جانبازان 70 درصد به بالا و قطع نخاعی قرار گرفتند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه این بازدید‌ها تصریح کرد: اشکالات بسیار زیادی در خدمات‌رسانی به خانواده محترم شهدا به‌خصوص در بحث بهداشت و درمان مشاهده و گله و شکایات آن‌ها احساس شد که در این راستا قرار شد در نخستین فرصت مشکلات درمانی ایثارگران به‌عنوان اولویت‌های کمیسیون بهداشت و درمان با دعوت از رئیس بنیاد شهید کشور، مسئولان وزارت بهداشت و درمان و سایر متولیان امر بهداشت و درمان، سازمان برنامه بودجه و تأمین اجتماعی بررسی و جلسه‌ای تشکیل شود.

اصفهان| جای برنامه‌ریزی استراتژیک در مدیریت کلان بنیاد شهید خالی است

جای خالی برنامه‌ریزی استراتژیک در مدیریت بنیاد شهید

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که تصمیمات خوبی را در حوزه خدمات‌رسانی به ایثارگران، در بخش اشتغال، مسائل مربوط به عدالت که اجرایی نشده و بهداشت و درمان به‌ویژه در بخش درمان با توجه به مشکلات اخیر در بحث قراردادها با بیمه دی و بیمه‌های تکمیلی صورت گیرد، قول داده‌ شده کمک شایانی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و سازمان برنامه‌وبودجه در این مسیر محقق شود.

ترکی افزود: در پایان بازدید‌ها جلسه‌ای با استاندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد که برخی از مشکلات مربوطه به استان ازجمله کمک‌های مالی، مشکلات ایثارگران و ساختمان در دست ‌ساخت آسایشگاه شهید مطهری که پیشرفت 70 درصدی داشته، صورت گیرد. 

وی یادآور شد: علاوه برمشکلات مالی آن چیزی که بیشتر مدنظر جانبازان بود، جای خالی برنامه‌ریزی استراتژیک و راهبردی در مدیریت کلان بنیاد شهید است که باید انجام شود.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi