شناسه خبر : 69682
یکشنبه 31 شهريور 1398 , 16:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتیجه امضای عجله ای خوش خیالان!

ناشناس- موضوع برجام و عجله مسئولان برای امضای توافقی یکجانبه که به نفع دشمن بود و از طرفی به طور کلی می دانیم مذاکره کردن هنگامی موثر است که کشوری شکست خورده و به وسیله دادن امتیازات یا بخشی از خاک تصرفی جنگ فیصله یابد که در خصوص نشستن ایران پشت میز مذاکره درحالیکه از قدرت و اقتدار بی نظیر برخوردار بود و غنی سازی 20 درصد کاملا مورد قبول غرب قرار داشت همچنین فریب مردم از سایه جنگ اشتباهی بزرگ بود که اصلاح طلبان مرتکب شدند و لازم ست تمام غرامت و خسارت های وارده به ملت و کشور را تامین کنند.

 قبل از امضای برجام و پس از این هشدارها شاهد بودیم رهبر معظم انقلاب هیاتی را برای رفع اشکالات برجام به ریاست آقای دکتر زاکانی منسوب کردند که اشکالات اعلام شد اما هرگز در برجام لحاظ و تغییری داده نشد. از این رو دوگانگی در سیاست ها و برداشت دوگانه عمدی از سیاست های اصلاح طلبان ایجاد شد تا فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم امکان هرگونه مذاکره بعد از شکست برجام و خروج شیطان بزرگ را با فرمان اخیر که مذاکره در قالب 5+1 و توبه آمریکا را پذیرفته است به نوعی تغییر موضع رهبر معظم انقلاب توجیه کنند.

 رهبر معظم انقلاب از ابتدا نسبت به موضوعات برجام 1 و 2 و ادامه آنها هشدار داده و اکنون نیز همان فرامین بدون هیچگونه تغییر مواضع دنبال می شوند لیکن اصلاح طلبان برای فرار از شکست برجام یا توجیه عملکرد خسارت آفرین و خباثت آلود خود اکنون با تقلید و پیروی از رسانه های بیگانه و دشمن متوسل به برداشت و تعبیر دوگانه و تغییر موضع در فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

 با توجه به اهمیت بالای موضوع و سوء استفاده و تفسیر به رای بیانات رهبر معظم انقلاب در دوران حیات با برکت همچنین حساسیت ویژه آن که اصلاح طلبان به عنوان راه گریز از شکست قطعی و خسارات غیر قابل جبران در پیش گرفتند تقاضا داریم موضوع یاد شده که اهمیت ویژه در تحلیل فرهنگ ایثار و شهادت دارد به نحو مقتضی توسط مدیریت محترم فاش نیوز برای افکار عمومی تشریح گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi