شناسه خبر : 69696
دوشنبه 01 مهر 1398 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قصه گویی برای کودکان در موزه دفاع مقدس

اداره اسناد، مدارک و کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دوم و هفتم مهرماه ساعت 10 الی 11 صبح به  مناسب هفته دفاع مقدس برنامه  قصه گویی برای کودکان برگزار می کند.

مدیر اسناد، مدارک و کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به این که برگزاری چنین برنامه هایی در محیط کتابخانه باعث ایجاد نشاط و انگیزه برای کودکان شده و تصویری ماندگار از کتاب و کتابخانه در ذهن آنها ایجاد می کند، کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مشارکت کتابخانه موسسه حسینیه ارشاد اقدام به برگزاری برنامه قصه گویی برای کودکان 5 تا 10 سال کرده است.

عبدالله قهری افزود: به منظور تشویق کودکان به کتاب و کتابخوانی در این برنامه ضمن اهدا کتاب به کودکان و صدور کارت عضویت کتابخانه برای آنان، دو نفر از قصه گویان مجرب حوزه کودکان در کنار برنامه ای مفرح به همراه ساخت کاردستی  قصه هایی جذاب از دوران دفاع مقدس را برای کودکان روایت می کنند.

«زمان ایستاده بود» در سه شنبه های کتاب

سه شنبه های کتاب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دوم مهرماه ساعت 14 الی 16 با نقد و بررسی کتاب «زمان ایستاده بود» نوشته فرزانه قلعه قوند میزبان علاقه مندان کتاب و کتابخوانی است.

محمد رضا سنگری و محمد جواد کامور بخشایش در بیست و هشتمین نشست تخصصی سه شنبه های کتاب که با حضور علاقه مندان در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود به نقد و بررسی این کتاب می پردازند.

کتاب «زمان ایستاده بود» به شرح لحظه اسارت بیش از ۶۰ آزاده پرداخته و توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi