شناسه خبر : 69700
دوشنبه 01 مهر 1398 , 13:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدزدایی به شهرستان تنکابن هم رسید!

درحالی که در بعضی از استان ها و شهرها از قبیل تهران با سوء نیت خاص و با غرض ورزی شهرداری و سازمان های مربوطه اقدام به حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها کردند...

فاش نیوز - درحالی که در بعضی از استان ها و شهرها از قبیل تهران با سوء نیت خاص و با غرض ورزی شهرداری و سازمان های مربوطه اقدام به حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها کردند، در پاسخ، جوانان انقلابی نیز در اقدامی خودجوش و آتش به اختیار دست به تصحیح تابلوها زدند.

در همین حال با کمال تاسف در شهرستان تنکابن هم عده ای از مسئولین شهری از قبیل مسوولین شهرداری و اعضای شورای شهر و مسئولین راه و شهرسازی اقدام به پایین آوردن تابلوی اولین شهید مدافع حرم تنکابن، مالک اشتر حرم، سردار شهید محرمعلی مرادخانی کردند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/09/11/2/2338601.jpg

 

اول از همه به بهانه های مختلف تصویر شهید را از خیابان اصلی شهر حذف کردند و حالا تابلویی که در کمربندی اصلی شهر باهماهنگی شهرداری و شورای شهر توسط فردی خیّر ساخته و نصب شده بود در مناقصه ای برای تبلیغات به فردی اجاره داده شده و تابلوی شهید را پایین آورده اند!

این درحالیست که این مسئولین بارها با حضور در منزل شهید مرادخانی به خانواده و دوستداران شهید و شهدا قول داده بودند که تابلوها بصورت همیشگی و دائمی در سطح شهر باقی بماند اما بر خلاف آنچه گفتند عمل شد.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2019/09/21/4/2606065.jpg

آیا جای تامل و تاسف ندارد کشوری که در جبهه اول مقاومت و مبارزه با استکبار است و ارزش های اسلامی در آمیخته با ملت و نظام است و هدف انقلاب اسلامی زنده کردن همین ارزش ها بوده باید شاهد چنین اعمالی که بوی خیانت می دهد باشیم!

ان شاء الله که این اعمال از روی جهل و اشتباه رخ داده باشد نه از روی غرض و...!

امید است که در اسرع وقت نسبت به اصلاح آنچه رخ داده اقدام شود و از خانواده شهدا دلجویی شود و الا جوانان انقلابی  شهرستان تنکابن سینه سپر کرده و آماده اند.

گفتنی است خانواده شهید مرادخانی پیشنهاد کرده اند نه تنها تصویر شهید مرادخانی بلکه تابلویی متشکل از شهدای مطرح شهرستان تنکابن در تابلوی نصبی قرار داده شود و حتی حاضرند برای ساخت و هزینه های لازم شخصا" اقدام کنند.

محمد مرادخانی(فرزند شهید) از تنکابن

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi