شناسه خبر : 69702
دوشنبه 01 مهر 1398 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی پویش ایثارگران برای حسن عباسی

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با راه اندازی پویشی حمایت خود را از دکتر حسن عباسی که خود از ایثارگران است اعلام کردند.

فاش نیوز - خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با راه اندازی «پویش مطالبه‌ی پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات»، از دکتر حسن عباسی اعلام حمایت کردند.

 

 

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام خدمت ایثارگران عزیز
در این برهه حساس کشور عزیزمان بهتر است دست در دست هم داشته باشیم همان طور که در زمان جنگ رزمندگان دلیر ما حتی در انتخاب مسئولیت های سخت که حتی جانشان درخطر بود از هم پیشی میگرفتند ونتیجه آن شد که یک وجب از خاک پاک مقدسمان طعمه خباثت اجنبی نگردید . بنده در همسایگی اداره اطلاعات هستم راستش رابخواهید به طبع وجود این عزیزان که حتی نامشان را نمیدانیم امنیتی غیرقابل وصف بر زندگیمان حاکم شده بچه هامان راحت درکوچه بازی میکنند ناموسمان راحت رفت وآمد میکنند مالمان امنیت اضافه بر بقیه شهر کاشمر دارد وجودشان باعث شده امنیت خاطر در قلبهایمان ایجاد شود جادارد از زحمات این عزیزان که خالصانه وگمنام برای امنیت ما ومردم تلاش میکنند تشکر وقدردان باشیم . فی حال در برهه حساس بهتر نیست در کنار هم باشیم تا مقابل هم . هرچند آقای عباسی از نیروهای انقلابی و دلسوز هستند که در زمان جنگ امتحان خود را داده اند وسربلند بیرون آمده اند حتما سوال ایشان از سر خیرخواهی بوده و باید از ایشان حمایت کرد چون حمایت از ایشان حمایت از حق است شاید فکر کنید یکی به میخ یکی به نعل میزنم اما بیگانگان منتظرند ما را در مقابل هم ببینند پس بهتر است این خواسته آنها را به گور بفرستیم . پویش به حقی است به شرطی که دشمن وبیگانه باز از آب گل آلود ماهی نگیرد تا جایی که بنده میدانم وزیز اطلاعات وزیر دولت است اما عزل نصبش با تاییدمقام معظم رهبری مدالظله العالی است وایشان بسیار مدبرانه تر از هرکی این موضوع را حل میکنند پس باید دست به عصا راه رویم که دشمن سوء استفاده نکند یاد حرف امام خمینی ره افتادم که فرمودند مواظب باشید دشمن شمارا تایید نکند اگردشمن وزرا ومسئولان ما را تایید کنند باید بیشتر مراقب باشند. حمایت از ایثارگران با هر درصد وجایگاه وظیفه بقیه ما ایثارگران است اما مواظب شیطان باشیم که در کمین قلوب پاک است وگرنه گناه کاران که دنباله رو شیطانند . عزیزانمان در عرصه رسانه نیز باید بسیار مدبرانه در این مسائل ورود کنند ومواظب باشند دشمن سوء استفاده نکند موضوع بسیار پیچیده است وهرکی که تجربه وتبحر ندارد نباید در این موضوعات ورود کند یا حرف بزند یک آبجی سرد وگرم چشیده روزگار و پخته دارم که همیشه در مقابل اشتباهات میگوید هر حرفی را که بلدی که نیاید بگویی پس باید صاحب نظران وخبرگان وارد موضوع شده ونظر دهند وسلام ......
فقط ردیف شماره ۴۱ !
و ردیف ۳۴ به عنوان سمبل خیلی دیگر از این فهرست ایثارگر محسوب شده اند، اما طرف اصلی در این به اصطلاح پویش قلیل شرکت نکرده!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi