شناسه خبر : 69713
سه شنبه 02 مهر 1398 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز به کار سامانه «سجایای دانش‌آموزی»

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در راستای تکمیل فازهای طرح سیرت، سامانه «سجایای دانش آموزی» به‌روزرسانی تبادل اطلاعات آموزشی، مالی و تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر آغاز به کار کرد.

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/7/1/808799_961.jpg

«محمدعلی فقیه» مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سامانه «سجایای دانش‌آموزی» با حضور معاونان فرهنگی و آموزشی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و حقوقی و امور مجلس رونمایی شد و به طور رسمی از طریق ویدئوکنفرانس و در حضور مدیران کل بنیاد استان‌ها آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای تکمیل فازهای طرح سیرت، سامانه سجایای دانش آموزی با هدف اعمال صحت، سرعت، دقت و به روزرسانی تبادل اطلاعات آموزشی، مالی و تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر بین بنیاد و وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است تا ضمن رصد به‌ موقع وضعیت تحصیلی این عزیزان و اعمال نظارت‌های لازم، برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه خدمات شایسته به آن‌ها صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: این سامانه بخشی از «طرح سیرت» است که اطلاعات تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را طبق تفاهمنامه بین بنیاد و وزارت آموزش و پرورش در زمان‌های تعیین شده به اداره‌کل آمار و فن‌آوری اطلاعات بنیاد ارسال می‌کند تا در سیستم سجایای بنیاد بارگذاری شود. اطلاعات تحصیلی در این طرح به روز رسانی شده است. در این طرح امکان رصد تحصیلی سیستماتیک فراهم خواهد شد.

 

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi