شناسه خبر : 69729
سه شنبه 02 مهر 1398 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مداحی نریمانی برای فرزندان شهدای مدافع حرم به مناسبت آغاز سال تحصیلی+صوت

فرزندان شهدای مدافع حرم در آغاز سال تحصیلی نیز تجربه متفاوتی را نسبت به همشاگردی‌های خود می‌گذرانند.

سال‌هاست که نام آشنای شهدای مدافع حرم بر برگ برگ تاریخ این دیار نقش بسته و ملکه ذهن تمام ایرانیان شده است. خانواده‌هایی که با از دست دادن قهرمان خانه‌شان، قاب عکس مدافع حرم را بر دیوارشان می‌کوبند و باقی روزهای عمر خود را با حماسه‌های شهید برجسته خانواده، می‌گذرانند. در این میان فرزندان شهدای مدافع حرم نیز در راه دفاع از حریم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و دردانه امام حسین(ع) حضرت رقیه(س) به این بانوی کوچک اما بزرگ‌منش اهل بیت(ع) اقتدا کرده و با شهادت پدر، صبر و مقاومت را برنامه زندگی خود قرار می‌دهند. کودکان خردسالی که تصویر چشم‌های بهت‌زده‌شان در کنار پیکر پدر یا در مراسم تشییع آنان خبر از دل‌های کوچکشان می‌دهد که هنوز چشم به در مانده تا پدر از راه برسد. شاید مدت‌ها طول کشیده تا درک کنند چگونه باید با نیامدن پدر و زیارتش در گلزار شهدا کنار بیایند.

روزهای آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مناسبت‌های سال است که بچه‌ها با بدرقه پدر و مادر آن را تجربه می‌کنند. اما فرزندان شهدای مدافع حرم در این مناسبت از سال نیز، تجربه متفاوتی را نسبت به همشاگردی‌های خود می‌گذرانند. بدرقه با نگاه پدر از توی قاب عکس تمام آن چیزی است که به یادشان می‌ماند و راهی کلاس درسشان می‌کند.

سید رضا نریمانی که صدایش را با اشعار سوزناک مدافعان حرم می‌شناسیم، این‌بار نیز مداحی در حال و هوای خانواده شهدای مدافع حرم خوانده است. او از زبان فرزندان این شهدا با پدران شهید سخن گفته و روایت مدرسه رفتن را برایشان تعریف کرده است.

مداحی سیدرضا نریمانی برای فرزندان شهدای مدافع حرم به مناسبت آغاز سال تحصیلی با عنوان «دارم میرم به مدرسه...» در ادامه می‌آید:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi