شناسه خبر : 69753
چهارشنبه 03 مهر 1398 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رحمت خدا از گناهانم بیشتر است

شهید مجید معصومی‌پور متولد چهارم شهریور سال ۴۳ بود. وی در دوران دفاع مقدس به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به جبهه‌های جنگ رفت.

این رزمنده غیور سرانجام در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۶۳ در منطقه سردشت به شهادت رسید و پیکرش در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

در ادامه وصیتنامه این شهید را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و أموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون ویقتلون
خداوند جان‌ها و مال‌های مسلمین را به قیمت بهشت می‌خرد، کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند دشمنان دین را به قتل می‌رسانند و یا خود کشته می‌شوند.

وصیت بنده حقیر و ضعیف و محتاج درگاه حق تعالی به پدر و مادر، خواهران و برادران و دوستان و یاران، در نظر داشتم چیزی به عنوان وصیت ننویسم؛ چرا که خودم را جزو صالحان و پذیرفته‌شدگان درگاه حضرت حق تعالی نمی‌بینم و وقتی به گذشته‌ام می‌نگرم سراسر معصیت و مصیبت است و مگر نه این که شهدا از نیکان هستند و شرط به فیض شهادت نائل آمدن، اخلاص و عمل نیک است که من نه عمل نیک دارم و نه اخلاص؛ اما وقتی نگاهی به رحمت الهی انداختم، دلگرم شدم و گفتم: خدایا! گناه من خیلی بیشتر؛ اما رحمت تو از گناهان من بیشتر و نامنتهی‌تر است و روی این انگیزه خودم را برای شهادت آماده کردم. مقصودم، هدفم از رفتن به جبهه یاری کردن احکام اسلام است و در این راه گام برداشتم و اگر خونم ریخته شود آن را در راه مریدان امام هدیه کردم.‌ ای کاش‌ای کاش، هزاران جان داشتم و در راه خدا هدیه می‌کردم. من راهم را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و به آن افتخار می‌کنم و اگر شهید شدم با صدای رسا به گوش منافقین و کفار برسانید که ما با آگاهی و شناخت کامل و بدون هیچ زوری که ابر جنایتکاران بر شما منافقین و کفار وارد آورده‌اند در این راه مقدس قدم نهاده‌ایم و دوست داریم شهید شویم.

نمی‌خواهم که مرگ به سراغم بیاید. من می‌خواهم خودم به سراغ مرگ بروم و چه مرگی بهتر از اینکه انسان در راه خدا کشته شود. به درستی که ما از اوییم و بازگشت همه ما به سوی اوست. من اینک شما‌ها را به خاطر خدا و رسول خدا ترک کرده‌ام و عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدم. بدانید که قلبم با شماست و همواره با شما خواهد بود و غم و اندوه به خود راه ندهید؛ زیرا آن کسی که به من حیات بخشید اینک جانم را طلب می‌کند و من هم با کمال میل جانم را هدیه می‌کنم و به سوی او باز می‌گردم.

پدر و مادری که قدر شما را ندانستم، در این لحظه آخر احساس می‌کنم که نیاز شدیدی به رضایت شما نسبت به خودم دارم. از شما حلالیت می‌طلبم و اگر حلالیت شما نصیبم شود، بر این حلالیت مباهات می‌کنم. و، اما پدر و مادر عزیز، چیزی از خود در این دنیای فانی نگذاشتم و اگر جزئیاتی هم هست از شما می‌خواهم در راه اسلام خرج کنید. و، اما من گناهکار محتاج دعا هستم و از شما‌ها عاجزانه می‌خواهم که برای من دعا کنید.

و، اما شما‌ها خود را وارسته از جهان متصل به عالم غیب بسازید و اتصال خود را با خدای تبارک و تعالی محکم سازید و در این طریق فقط اطاعت از خداوند جل جلاله را در نظر داشته باشید و بس.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خداوند نگهدار شما باشد».

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi