شناسه خبر : 69760
چهارشنبه 03 مهر 1398 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بودجه را بهانه ناتوانی های خود نکنید!

حسن حسینایی فرزند شهید - مدیریت بنیاد شهید مشکلی جدی دارد. وقتی شب است برای همه است و قابل لمس، اما بنیاد شهید یک ارگان انقلابی است و باید انقلابی رفتار کند.

وقتی به راحتی کسانی در دل پایتخت به خود اجازه می دهند نام شهید را از سردرب کوچه ها و خیابان ها حذف کنند، مشکل بودجه مطرح نیست و اتفاقا مشکل صددرصد مدیریتی است. وقتی رئیس بنیاد می فرماید مشکل را گوشزد کردیم، خدایی با گوشزد کردن کدام مسئول چیزی را جدی می گیرد؟

آقاجان باید کار جهادی انجام شود.

مگر نه این که بنیاد یک ارگان انقلابی است و نفوذ خوبی هم در دولت دارد. پس باید در بنیاد کار جهادی صورت گیرد، وگرنه همه سازمان ها ونهادها که دارند کار روزمرگی خودشان را می کنند.

بودجه، دادنی نیست که منتظرش بود تا بیاید، باید گرفته شود. با تعارف و تمجید و البته خواهش مشکل حل نمی شود، بلکه باید جهادی عمل کرد.

متاسفانه وقتی بعضی از مسئولان آشکارا ایثارگرستیزی می کنند باید به فرموده حضرت آقا و مقتدایمان آتش به اختیار عمل کرد که اگر اینگونه عمل شود مشکلات می شوند شکلات و کام تلخ ایثارگران را شیرین خواهد کرد. اکثر مشکلات ایثارگران با پیگیری جدی حل و فصل می شود. پس اگر برای انجام ندادن خدمت دنبال دلیل می گردید کلاهتان پسِ معرکه است.

برای انجام کار به دنبال راهکار باشید آنگاه مشکل حل می شود، وگرنه برای انجام ندادن دلیل صدتا یه غاز فراوان می شود آورد!

وقتی در اکثر خدمات، کار بنیاد لنگ می زند و بنیاد جزء دستگاه برتر در بین دستگاه ها و ارگان های دولت آنهم طی سالیان متوالی انتخاب می شود یعنی ما را بلانسبت فلان.... فرض کرده اند!

 کار انقلابی و از مدل آتش به اختیار انجام دهید آن وقت نتیجه مطلوب را می بینید و گرنه همان روزمرگی است وبس ...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دقیقادرسته بودجه را بهانه نکنید.مدیریت باید قوی ودرست عمل کندبعدبودجه.همین دوم این ماه برخی جلوی سازمان بودجه تجمع کردندچطورتاقبل ظهربودجه آمد.هرچندپایان تجمع تلخ بودبودجه فقط برای تجمع کنندگان دراین ماه و دعوت به ونهاردررستوران!ولی این ثابت کرد که مشکل بودجه نیست.بیمه هم همین طورمدیریت باتجربه و قوی همانندبیمه بیمه ایران و بقیه بیمه ها.
(سلام) اقاسواره که ازپیاده خبرندارد ماکه هرچی بیام ونامه میدیم فایده ای ندارد .اینا پوستشون خیلی کلفته اینها مثل سیب زمینی رگ ندارندفقط درزمان انتخابات چاپلوسی میکنندکه رأی بیاورند همینکه اسبشون ازپل گذشت دیگه دیگه ذاتشون رانشون میدن فقط یک ریش میزارن ویک استکان داغ میکنند میگذارند روی پیشانی تاابله بزنه و مردم فکر کنند بخاطر سجده زیاده که اینطور شده اینا خیلی مکارند شیطان را درس میدهند اینا خودشون شیطانند ایناباکارشان مردم رابه نظام بدبین میکنند .امیدوارم خدا مکرانهارارابه خودشان برگرداند( انشاالله)
باسلام
برادر عزیزم جانباز کریمی خداوند متعال در دو جا به بنده هایش میخندد یکی جایی که خداوند میخواهد بنده ای را عزیز بدارد وجایگاهش را رفیع کند وبنده های دیگر نمی توانند ببینند وعلیه بنده اش مکر وحیله میکنند که نشود ودیگر اینکه جایی که خداوند میخواهد بنده ای را ذلیل کند باز بنده هایش میخواهند نگذارند که چنین شود در این دوحالت خداوند به بنده هایش تبسم میکند وبه ساده لوحیشان میخندد . فی الحال آنها که مکر وحیله را سرلوحه کارهایشان قرارداده اند بسی دیر نباشد که به عذاب خدا گرفتار خواهند شد در هر جایگاه ورسته ای که باشند خداوند در قرآن فرموده که مکر ریاکاران را به خودشان بازخواهد گرداند ان شاا... فقط کمی صبر میخواهد وتوکل ..........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi