شناسه خبر : 69770
چهارشنبه 10 مهر 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه یک رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم به فرماندار تنکابن!

آقای فرماندار! شهدا و خانواده هایشان امروز به ظاهرسازی های مسئولان و کارگزاران نیاز ندارند و به عملکرد انقلابی و حرکت در مسیر شهدا امیدوارند...

رزمنده جنگ و همرزم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم - شهید مطهری (ره) می فرمایند: انسان هرچه از نظر تمدن پیش می رود، قدرت «نفاق» بیشتری می یابد. «نفاق» باعث خواهد شد افراد مریض آنچه را که به زبان می آورند در قلبشان چیز دیگری باشد، که در این صورت رسوایی و زبونی در دنیا و عذاب وحشتناک در سرای آخرت را در پی دارد، که بر هر مومنی واجب است این مرض پنهانی را بشناسد و ریشه آن را در درون خود مداوا نماید.

آقای فرماندار! شهدا و خانواده هایشان امروز به ظاهرسازی های مسئولان و کارگزاران نیاز ندارند و به عملکرد انقلابی و حرکت در مسیر شهدا امیدوارند.

آقای فرماندار! این روزها چیزی که دل هر خانواده شهید و مردم انقلابی را به درد می آورد، جمع آوری مرموزانه بنر و تمثال مبارک سردار شهید محرمعلی مرادخانی، مدافع حرم تنکابنی، از روی پل عابر پیاده محدوده پسکلایه در کمربندی تنکابن و به دنبال حذف سریالی نام شهدا از خیابان ها و کوچه های شهرهای دیگر است که با سکوت معنادار جنابعالی به عنوان فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان و جانشین شورای فرهنگ عمومی شهرستان،همراه بوده است.

 آقای فرماندار! مرور خاطره ای جهت تذکر خدمت شما و همه مسئولانی که با خون بهای شهیدان، پشت صندلی مدیریت تکیه زده اند، خالی از لطف نیست.

 در یادواره شهدای اصناف شهرستان که به همت بازاریان مومن و متدین و حوزه مقاومت بسیج اصناف و تلاش های شبانه روزی شهید مدافع حرم سردار مرادخانی در سال 1393 (کمتر از یک سال پیش از شهادت آن عزیز) برگزار گردید، سخنران مراسم، دکتر علیرضا زاکانی- نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام از مدت ها قبل در جلسات به تصویب رسیده بود.

 حضرتعالی درست یک روز قبل از برگزاری مراسم یادواره شهدا ضمن درگیری لفظی تلفنی با شهید مرادخانی، در خصوص تعویض سخنران به بهانه اینکه زاکانی منتقد دولت است و حق ندارد در مراسم یادواره شهدا شرکت کند، در ادامه شهید مرادخانی را تهدید نمودید که در صورت حضور زاکانی، مراسم شهدا را تحریم و از حضور مسئولان شهرستان در مراسم جلوگیری به عمل خواهید آورد.

 دست بر قضا وسیله نقلیه دکتر زاکانی تصادف و آقای پرویز سروری عضو شورای شهر تهران به عنوان سخنران از طرف دکتر زاکانی در یادواره حضور پیدا کردند و شهید مرادخانی پس از پایان مراسم بین دو نماز ظهر و عصر که به امامت امام جمعه اسبق (حجت اسلام شاهچراغی) برگزار گردید، با دل پرخون نسبت به حضرتعالی و کوتاهی بعضی از مسئولان فرهنگی شهر، گلایه ها نمودند (که فیلم آن در اختیار یکی از جانبازان و رزمندگان مدافع حرم به امانت موجود و در تاریخ تنکابن به یادگار خواهد ماند).

 تعجب برانگیز این است که حضرتعالی بعد از شهادت شهید مرادخانی عزیز در شروع تمام سخنرانی هایتان سلام مخصوص! به روح بلند شهید مدافع حرم شهرستان تنکابن هم می فرستید!

آقای فرماندار! همه ما دچار خطا، اشتباه و لغزشیم. امیدوارم به اشتباه آن روزی که دل شهید مرادخانی را خون کردید، حتماً توبه و به اشتباه خود پی برده باشید و امروز به خانواده های شهدا و مردم شهید پرور ثابت کنید که مدافع واقعی شهدا هستید و فرد و یا افراد متخلفی را که تمثال مبارک سردار شهید محرمعلی مرادخانی مدافع حرم تنکابنی را از روی پل عابر پیاده محدوده پسکلایه در کمربندی تنکابن جمع آوری نمودند، شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی و به مردم گزارش دهید. یقین بدانید در صورت کوتاهی به شهادت تاریخ، «خون شهید»،«نفاق» را رسوا می کند!

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi