شناسه خبر : 69792
شنبه 06 مهر 1398 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راز تلاش نفوذی‌ها برای حذف نام شهیدان

زنده نگه داشتن دفاع مقدس و بهره بردن از گنج دوران جنگ، برای تداوم انقلاب و تضمین پیشرفت های بیشتر کفایت می‌کند و این است سر و راز تلاش نفوذی های دشمن برای به فراموشی سپردن آن دوران؛ هر روز به شکلی و امروز با حذف نام مقدس و مبارک "شهید" از کوی و برزن!

فاش نیوز - زنده نگه داشتن دفاع مقدس و بهره بردن از گنج دوران جنگ، برای تداوم انقلاب و تضمین پیشرفت های بیشتر کفایت می‌کند و این است سر و راز تلاش نفوذی های دشمن برای به فراموشی سپردن آن دوران؛ هر روز به شکلی و امروز با حذف نام مقدس و مبارک "شهید" از کوی و برزن!

آخرین روزهای سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را سپری می‌کنیم.هفته دفاع مقدس تمام می شود اما دفاع مقدس همچنان ادامه دارد!
دفاع مقدس بدون تردید از اثرگذارترین مقاطع چهار دهه گذشته است.
دفاع مقدس یادآور "جنگ جهانی" علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران است و اگر هیچ رویداد دیگری جز دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، همین هشت سال برای اثبات عنایت خدای متعال به این انقلاب و امداد های آشکار و غیبی او برای حفظ انقلاب کفایت می کرد!

راز تلاش نفوذی‌ها برای حذف نام شهیدان


چگونه می شود حدود چهل کشور شامل ابرقدرتها و همه قدرت های بزرگ و کوچک جهانی و منطقه ای با آخرین تجهیزات اطلاعاتی و نظامی و حمایت کامل سیاسی و اقتصادی در یک طرف جمع شوند و نتوانند بر طرف دیگر که کشوری تازه انقلاب کرده، فاقد نیروی مسلح آماده، تحت محاصره شدید اقتصادی و نظامی و بی بهره از حمایت کشوری موثر بوده، غلبه کنند و سرانجام مجبور به عقب نشینی کامل از تمام اراضی اشغال شده شوند؟چگونه می شود کشور حمله کننده متجاوز شناخته شود و موظف به پرداخت خسارت گردد؟
دفاع مقدس یک رویداد تمام شده نیست که بخواهیم به آن فقط نگاه تاریخی داشته باشیم بلکه رویدادی است که در همین امروز و فردای ما نیز آثارش آشکار و قابل مشاهده است.
باور به "مقاومت" به عنوان یک نظریه تضمین کننده استقلال و پیشرفت کشور پس از خود انقلاب اسلامی، مرهون دوران دفاع مقدس است.
"خودباوری" و اعتماد به نفسی که سر منشا تمامی دستاوردهای دفاعی و غیردفاعی کشور است از ثمرات و برکات دوران دفاع مقدس است.
و عدم جرات دشمن برای تکرار تجاوز نظامی به ایران اسلامی نیز نتیجه تجربه ای است که از دوران دفاع مقدس بدست اورده است.
دشمن در محاسبات خود حتما" این نکته را در نظر دارد که، کشوری که در نخستین سالهای انقلابش و در شرایطی که ثبات سیاسی لازم را نداشته و منافقین تروریست داخل کشور را ناامن کرده بودند و گروهکها برخی مناطق مرزی و بخصوص کردستان را به آشوب کشیده بودند و اقتصاد کشور بدترین شرایط را تجربه می کرد و حتی به سیم خاردار نیاز داشت و برای وارد کردنش تحت محاصره بود، توانست علیه جبهه ای گسترده از دشمنان ایستادگی کند و عقب ننشیند حتما" و به طریق اولی امروز که ثبات سیاسی و انسجام درونی اش مثال زدنی است، نفوذ منطقه ایش غیرقابل تردید است و توان دفاعی اش لرزه بر اندام دشمن انداخته، غیرقابل شکست است.
زنده نگه داشتن دفاع مقدس و بهره بردن از گنج دوران جنگ، برای تداوم انقلاب و تضمین پیشرفت های بیشتر کفایت می‌کند و این است سر و راز تلاش نفوذی های دشمن برای به فراموشی سپردن آن دوران؛ هر روز به شکلی و امروز با حذف نام مقدس و مبارک "شهید" از کوی و برزن!

مهدی فضایلی

اینستاگرام
نفوذی ها تا جایی پیش رفته اند که مانع دادن حداقل حقوق به جانبازان معسر می شوند و با صدقه دادن خود ایثارگران را به نظام بدبین می کنند تعجبیم چرا مسئولان امنیتی حساسیت به خرج نمی دهند
نفوذی ها،،،اسمشان باخودشان است!(نفوذی...!)
به همه جانفوذکرده اند!!
حتی به سازمان امنیت!!!
حتی به...!!!!!
مگربنی صدررئیس جمهورنبود؟!
مگرکشمیری رئیس دفترریاست جمهوری نبود؟!
مگرقطب زاده ازمعتمدین نظام نبود؟!
مگرمیرحسین موسوی نخست وزیرنبود؟!
مگرکروبی نماینده امام دربنیادشهیدنبود؟!
مگرها و ...مکرهااا زیاداست!
انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان افتاده!!!!!
بایدازچنگ بعضی بی لیاقت هاونامحرمان دربیاوریم اش.
و.....
همون بهتر که نام شهدا را پاک کنند چه معنی میده نام شهدا را بنویسند ولی عکس آرمان های شهدا عمل کنند وقتی هر سی نفر شورای شهر تهران را مردم تهران از افراد و جریانات ضد شهدا انتخاب می کنند اونوقت ما باید چه کار کنیم خیلی زرنگ باشیم همین شهرها و روستاهای خودمون رو بچسبیم تا مردمش مثل تهرانی ها به ضد شهدا رای ندن آدم هر کسی رو فریب بده خودش رو که نمی تونه فریب بده شاید بعضی ها بگن امیدواری ولی اون هم هم هیچ فایده ای نداره اینکه بگیم باید امیدوار باشیم نخیر بعضی امیدواری ها به حماقت شبیه تره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi