شناسه خبر : 69800
شنبه 06 مهر 1398 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از کتاب «محمدطاها، پسر اهواز»

در نخستین مهرواره شعر خاکریز، یادمان شهدای دفاع مقدس و حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ از کتاب مجموعه شعر "محمد طاها، پسر اهواز" رونمایی شد.

فاش نیوز - در نخستین مهرواره شعر خاکریز، یادمان شهدای دفاع مقدس و حادثه تروریستی 31 شهریور 97 از کتاب مجموعه شعر "محمد طاها، پسر اهواز" رونمایی شد.

بنا به گزارش همکار ما از اهواز؛ این مراسم در شامگاه سوم مهر ماه 98 در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز با حضور همایون یوسفی نماینده خوزستانی در مجلس شورای اسلامی، قادر طراوت مدیر عامل کانون کشور، وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و تنی چند از مسئولین و شعرای خوزستانی برگزار گردید.

لازم به ذکر است در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز در روز شنبه 31 شهریور ماه سال 1397 هجری شمسی، 23 نفر به شهادت رسیدند که کودک خردسال شهید "محمدطاها اقدامی" نیز در شمار این شهدا قرار داشت.

او در تاریخ چهارم آبان ماه سال 1392 به عنوان دومین فرزند در اصفهان دیده به جهان گشود. پدرش ارتشی بود و به دلیل ماموریت پدر به استان خوزستان و شهر اهواز مهاجرت کرده بودند. محمدطاها در روز شنبه 31 شهریور ماه سال 1397 به منظور حضور در مراسم گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت که جسم کوچک او هدف تیر گروهک کوردل و تروریست های الاحوازیه قرار گرفت و به شهادت رسید. 

*جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi