شناسه خبر : 69804
یکشنبه 07 مهر 1398 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با هفته دفاع مقدس

گزارش مصور از جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی تهران

جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی تهران برگزار شد و تعداد زیادی از جانبازان ویلچری حاضر در رقابتی دوستانه و با نشاط، در چند رشته به رقابت پرداختند.

فاش نیوز - جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی تهران برگزار شد و تعداد زیادی از جانبازان ویلچری حاضر در رقابتی دوستانه و با نشاط، در چند رشته به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ما از این مراسم، این دوره از جشنواره در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و در مجموعه ورزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد.

برپایه این گزارش، جانبازان به اتفاق همسر و فرزندان خود در این مسابقات حاضر بودند و در قالب رشته های ورزشی دارت و ایردارت، فوتبال روی میز، تیراندازی، تنیس روی میز، پرتاب نارنجک(گوی) و پرتاب حلقه(ویژه فرزندان خردسال جانبازان) با یکدیگر مسابقه دادند.

همچنین در حاشیه اهدای احکام و جوایز برندگان این جشنواره که با حضور معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شد، از کتاب «شیدایی فرحروز»، نوشته همسر جانباز نخاعی "جواد غایب زاده" رونمایی شد و یک نسخه از کتاب یاد شده از طرف انجمن جانبازان نخاعی به جانبازان نخاعی حاضر  و مسئولین سپاه، اهدا گردید.

گفتنی است برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی به همت انجمن جانبازان نخاعی و با همکاری و مشارکت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و تربیت بدنی بنیاد شهید تهران بوده است.

***یاسری

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ای روزگار!
یادش به خیر آن زمانی که اینجا پادگان امام حسین(ع) بود.
ببین از کجا به کجا رسیدیم،
از آر پی جی و دوشکا و کلاش به دارت!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi