شناسه خبر : 69805
سه شنبه 16 مهر 1398 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فریاد نماینده مجلس از ناسپاسی در قبال ایثارگران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امنیت امروز کشور را مدیون استقامت، فداکاری شهدا و ایثار جانبازان هشت سال دوران جنگ تحمیلی عنوان و از ناسپاسی در حق آنان شدیدا" انتقاد کرد...

فاش نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون استقامت، فداکاری شهدا و ایثار جانبازان  هشت سال دوران جنگ تحمیلی هستیم، از برخوردهای مغرضانه و ناسپاسی برخی از افراد معلوم الحال در زخم زبان زدن و مسئولان به خاطر کم کاری و سوء مدیریت در حق ایثارگران، شدیدا" انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده ایثارگر مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با آرزوی سلامتی جانبازان و آزادگان خاطر نشان کرد: شهدا و خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند چرا که اگر شهدا نبودند و جانشان را فدا نمی کردند الان معلوم نبود که ما سر بر چه بالینی باید می گذاشتیم.

وی ادامه داد: اکنون در کشورهای همسایه شاهد این هستیم که آمریکا چه جنایت هایی را علیه مردم بی دفاع یمن، افغانستان، عراق و سوریه به راه انداخته و داعش و تکفیری ها را بر امورات مردم مسلط کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر امنیت ایران اسلامی متذکر شد: شهدای جنگ تحمیلی، ایثارگران و آزادگان ایستادگی و فداکاری کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش بسر ببریم. اخیرا هم شهدای مدافع حرم در مقابل داعشی ها و تکفیری ها ایستادند و جلو آنها را سد کردند و نگذاشتند به کشور ما هجوم بیاورند تا ناموس مردم و امنیت کشور به مخاطره بیفتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی با اشاره به شیطنت های اخیر در حذف نام شهدا از خیابان ها و معابر اضافه کرد: اینها باید خیلی عزیز باشند و نباید برای کمترین چیزی که ایثارگران نیاز دارند به رنج و زحمت بیفتند و در مضیقه باشند. هر چند که در بعضی از مواقع بعضی از ما واقعا حق آنها را ضایع می کنیم و مثلا دیده شده است طرف می گوید تا کی باید سهمیه شهدا، جانبازان، آزاده ها و... باشد.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی برخوردهای مغرضانه در جامعه تصریح کرد: من به یکی از افراد منتقد عرض کردم که آیا تو حاضری همه هستی خودت را بدهی و فقط یک سال در زندان های بغداد، نه با آن شکنجه های مخوف زندانی شوی؟ در حالی که بعضی از آنها هشت تا ده سال در زندان های بغداد در اسارات بودند و کاری هم برایشان نتوانستیم بکنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یاد آوری درد، رنج و آلام ایثارگران اظهار داشت: این عزیزان روزی چند بار شهید می شوند و جانبازان 70 درصد و شیمیایی و بعضی از جانبازانی که از نظر بیماری های اعصاب و روان مشکل دارند رنج مضاعف می کشند. خب چگونه می شود آن را جبران کرد؟ آیا مثلا اگر بچه آنها یک سهمیه در دانشگاه داشته باشد کار بزرگی در حق آنها انجام شده است؟ یا بر فرض مثال، فرزند یک شهید اگر به سر کار برود آیا کار بزرگی برای او انجام شده است؟

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان با اشاره به برخی از برخوردهای نسنجیده از سوی مسئولان و افراد مغرض در جامعه متذکر شد: متاسفانه در برخی از مواقع بعضی از مسئولان و افراد مغرض در جامعه حرف های بی ربطی می زنند که رنج و آلام جامعه ایثارگری را بیشتر می کند و این گونه برخوردها باعث می شود دل آنها به درد بیاید.

در حالی که به نظر من باید بالاترین احترام را به ایثاگران گذاشته شود اما متاسفانه در حال حاضر یک مقدار بی توجهی می شود؛ دلیلش هم این است که کسانی که از درد و آلام ایثارگران اطلاعی ندارند و نمی دانند جانباز و خانواده شهید یعنی چه، اینگونه رفتارها را باعث می شوند و ایثار ایثارگران را اجر نمی نهند؛ اگر چه این موضوع در رفتارها می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نابسامانی های موجود در بیمه تکمیلی و درمان ایثارگران خاطر نشان کرد: بسیاری از فرزندان شهدا در حال حاضر بیکار هستند و برای اشتغال به ما مراجعه می کنند؛ در حالی که بحث اصلی این است که در این شرایط، جامعه ایثارگری از نظر دارو و درمان با مشکل جدی مواجه است. اگر چه بیمه تکمیلی این عزیزان قبلا بر عهده بیمه ایران بوده است اما متاسفانه بنیاد شهید بدهی های خود را به بیمه ایران پرداخت نکرد و این بیمه از ادامه تمدید قرار داد منصرف شد.

وی گفت: متاسغانه بیمه تکمیلی ایثارگران به بیمه دی واگذار شده است در حالی که اصلا توان این کار را ندارد و قبل از آن هم بیمه ایران با آن همه سابقه و گستردگی نتوانست خدمت به ایثارگران را ادامه دهد؛ آن وقت چگونه بیمه دی می خواهد معضلات بهداشتی و درمانی جامعه هدف را به سر انجام برساند؛ در حالی که نه از نظر مالی و نه از نظر زیر ساخت ها توان کافی را ندارد. فلذا ایثارگران در این شرایط در رنج و مشقت بسر می برند و در این راستا ما به آقای شهیدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید تذکر دادیم که فکری به حال این عزیزان بکند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
خدا خیرت بده باز مگر صدای ایثارگرانرا شما گوش زد کنید
«فریاد از نمایندگان مجلس از ناسپاسی در قبال ایثارگران»
سلام وعرض ادب به محضرجناب موسوی نماینده شهرستان فلاورجان عرض شود حرفهای جنابعالی را جانبازان واقعی سالهاست که زده ایم اما روُسا هم کورشده اندوهم کروحال شما ودیگرنمایندگان خودبهترمیدانیدبازدَم انتخاب رسیده وبازشعارهای تکراری که خودوآحادملت را مدیون ومرهون جامعه هدف ،خانواده معظم شهداءجانبازان واقعی وآزادگان دانسته عرض شودبه خدمت جناب موسوی ماجانبازان که به کشورهای غربی سفرنکرده چراکه توانش را نداشته وبارها ازخودشماروُسا شنیده ایم ازباب مثال آلمانی که دنیای را به آتش کشیده چطوربه بازماندگان جنگشان رسیدگی نموده وعنوان شهروندویژه بهشان اعطا شده حال آنکه مادر دفاع جانبازشده ایم وفرق است از زمین تا آسمان میان جنگ طلب ومدافع البته مانخواسته شهروندویژه محسوب شده یاروی سرتان گذاشته حلوا حلوا کنیدفقط حق وحقوق قانونیمان را که مصوبات مجلس میباشددولت به مُرّ قانون عمل کندوقتی شما درپایان افاضاتتان میفرماین ما به جناب شهیدی تذکر داده ایم که به فکرایثارگران باشندچه توقعی هست که جناب شهیدی به تذکرشما وامثال شماعمل نمایدوشمانمایندگان خودتان میدانیددهریدچکارمیکنیدبه قول معروف یکی به نعل زده یکی به میخ واونم بخاطراینست که نزدیک انتخابان هستیم چرا در این سه سال واندی صدایتان درنیامدبلکه برای دولتیان بهبه وچهچه زده وبرای یکدیگرنوشابه بازمیکنید،جناب موسوی وظیفه شما به اصطلاح نمایندگان فقط تصویب قوانین نیست بلکه نظارت وپیگیرمستمردرخصوص مصوبات داشته ولی چه گویم اگرگویم زبان سوزداگرپنهان کنم مغز استخوان سوزد ودر ادامه بایستی گفت که دیگرحنایتان برای جانبازان رنگی ندارد،مجروع دفاع مقدس
تشکر از این نماینده عزیز ولایی
«فریاد از نمایندگان مجلس از ناسپاسی در قبال ایثارگران»
باسلام حاج آقا حرفاتون مایه دلگرمی بود وتشکر از توجهات شما اما مجلس اگه به تذکر بسنده کند وتذکر پشت تذکر هشت سال دولت تمام می شود ورئیس بنیاد سیستماتیک عوض می شود درحالی که کاری هم ضکصورت نداده. مجلس باید وظیفه نظارتی انجام داده وبعد تذکر سوال وبعد استیضاح وبعد تشریف بردن به خانه وآمدن یک نیروی جوان وآشنا به مشکلات ایثارگران. ثمره آن رابعد همه خواهند دید.
«فریاد از نمایندگان مجلس از ناسپاسی در قبال ایثارگران»
کار از گفتن گذشته به عمل کار براید وگرنه گفتار درمانی دردی دوا نمی کند
باسلام وعرض خسته نباشی به نمایند محترم استان اصفهان که حرف دل اکثر بچه هازد چرا از ایثارگران سوال نمیشه که از کدام بیمه استفاده کنم برای خانوادی که همیشه مشکل درمان داره اولان پدر ران عزیز شهدا تمام پیر شدن یا جانبازان تمام پا به سن گذاشتن مشکلات روحی وجسمی. دارن لطفا به فریادش برسین
سلام ، مسئولان کشور میبایست اهمیت جهاد فی سبیل الله و فرهنگ ایثار و شهادت را برای عموم مردم تشریح نمایند تا مردم بدانند سهمیه و تسهیلات ایثارگران برای امنیت کشور است که از صدر اسلام و واقعه عاشورا وجود داشته و در کشورهای غیر مسلمان نیز اینگونه تسهیلات و امتیازات برای رزمندگان وجود دارد که تبعیض و ظلم محسوب نشده بلکه عین عدالت و حق شناسی میباشد.
افسوس عده ای از مسئولان اعتقادی به اسلام ندارند و عده ای در راستای اهداف دشمنان اسلام قرار دارند که بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب آنها نفوذی دشمن معرفی شدند هرچند در لباس مسئولان حکومت اسلامی قرار گرفتند لذا امیدواریم در گام دوم انقلاب که مصادف با شکست شیطان بزرگ و کوچک گردیده و اکثریت مردم پس از فتنه 88 تا اکنون به حقایق حکومت اسلامی و نفوذ دشمنان اسلام در حاکمیت و هجمه های ناجوانمردانه رسانه ای واقف شدند امیدواریم در ادامه راه انقلاب اسلامی نسبت به پاکسازی عناصر نفوذی دشمن در حاکمیت اسلامی فارغ از هرگونه سیاست بازی و جناح گرایی و ملاحظات سیاسی ویرانگر اقدامات اساسی و گسترده مطابق با قرآن کریم و سنت پیامبران و ائمه معصوم (ع) و تجربیات گذشته بعمل آید.
با سلام و احترام
لطفا دقت کنید
امسال چه سالی است؟
جواب: سال آخر نمایندگان در مجلس است!!!
این همه لطف آنها برای چیست؟
معلومه ...!!!

برای یآدآوری فقط و فقط نوشته قبلی‌ام را باز نشر می‌کنم، البته اگر منتشر نمایند دوستان عزیز تر از جانم در فاش نیوز


10سال برای عمل به قوانین

همقطار- جناب آقای ...! نماینده مجلس محترم شورای اسلامی، چرا انتقاد به بنیاد، بهتر است یک سوزن به خودمان بزنیم یک جوالدوز به دیگران، نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی چه گلی به سر جانبازان زده‌اند؟ هر طرح و لایحه را آنقدر طول می‌دهند تا تصویب نمایند، اثر که ندارد، بعضی وقت‌ها تأثیر سوء هم بر تعاملات اجتماعی جانبازان می‌گذارد.
با توجه به نظرات برخی از نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی، پیشنهاد اجرایی و بدون هزینه برای این نمایندگان معزز دارم و خواهشمندم این پیشنهاد به طریق ممکن توسط جنابعالی به استحضار عزیزان نماینده مجلس برسد:
برای بررسی و تصویب قوانین مربوط به جانبازان حداقل 10 سال زمان در نظر گرفته شود. با لحاظ زمان یاد شده اکثر قریب به اتفاق جانبازان عمرشان را به شما داده و به دیار باقی پر می‌کشند و پرنده‌های پر کشیده، دیگر نیازی نخواهند لذا تصویب قوانین فاقد بار مالی خواهد بود و نگرانی برای تصویب آن نیست.

عزیزان نماینده محترم خواهند دید که با این راه حل تمام مشکلات حل می‌شود، اگر و چنانچه نمایندگان عنوان نمودند که این پیشنهاد را قبول ندارند (البته به نظر می‌رسد این پیشنهاد نو و تازه نیست. چرا که به نظر می‌رسد مدت هاست دارد عمل می‌شود)، اشکالی هم ندارد، اگر واقعاً قبول ندارند عملاً نشان بدهند و حداقل یکبار هم که شده به موقع قوانین تصویب، به موقع قوانین اجراء، به موقع قوانین پیگیری، به موقع در مورد عدم اجراء کنندگان قوانین اقدام (سوال، استیضاح و ...) نمایید، تا باورتان نماییم.
با تشکر از ... به موقع.

عنوان درست مطلب:
فریاد از نماینده مجلس از ناسپاسی در قبال ایثارگران
عنوان مناسب برای متن:

««فریاد از نمایندگان مجلس از ناسپاسی در قبال ایثارگران»»
ضمن عرض سلام و تسلیت اربعین سالار شهیدان و یلران باوفایش خدمت همه عزیزان موافق و مخالفین بزرگوار برنامه های ایثارگران لازم بر خود میدانم خدمت همه برسانم که ما از همه چیز خود بخاطر دفاع از انقلاب و خاک میهن گذشتیم و هرکس به سهم خود از جانش تقدیم این دفاع جانانه از انقلاب و خاک وطن ادا نمودیم و الان افرادی از جنس این گروه نبوده و دارند از مزایا و ............ این ایثارگری استفاده میکنند که قانون ها بر اساس گذر زمان به وضعیت سالی فرزاندانشان برنامه ریزی و در زمان نیاز نسبت به تصویب و ابلاغ بخشنامه جهت استفاده خود اقدام و بعد از انجام کارهایشان برای عزیزان دلهایشان نسبت به لغو و یا کم کردن امتیازات مربوطه برای سایر افراد نیازمند به قوانین اعمال قدرت تا زمان بعد که نیاز به صدور بخشنامه جدید برای خود اقدام نموده و خیل عظیم دیگر خانواده ها را دچار مشکلات و انداختن فرزندان دیگر جانباز را در جهت این قوانین که هر روز و ساعت به عشق و نیاز همه بزرگواران تصویب و تعغیرات را اعمال میکنند و ایجاد جدایی در بین فرزندان و خانواده ها بیداد کرده و ایجاد تنش ها و ایجاد تنفرها را با این قانون های بی مورد و هر روز تعغیرات ایجاد و در زندگی بسیار راحت و همه بدبختی های ماها و همسران بد آورده ما که با ماها تشکیل زندگی داده اند را در این سالهای آخر عمری بیشتر و بیشتر تا بلکه زود تر هم به دیار حق بشتابانید تا از اعمال و تصویب و تحقیر کسانی که زحمت کشیده و خاک خورده و خون داده و رنگ خون هایشان با ایثار در نزد خداوند حق وحقوق خود را با اعمال حق الناس در روز قیامت به مزد خود برسند قانون اعمال کنید و از صحنه حذف نمائید و خود را بانی و جنگ جو معرفی کنید و از مزایا و قانون های مربوطه استفاده نمائید و ما مزدمان را از خداوند و ائمه خوایم گرفت و آن پاداشی بی نهایت ارزشمند و بی قیمت خواهد بود و نیازی به قانون و عدالت شما قانونگزارن و خدمتگزاران نداریم بحال خودتان تا توانی اعمال قانون کنید .... والی آخــــر
سلام علیکم
حاج آقافرمایشات شماصحیح...
پیگیری،اقدام...و.....!
بنام خدا سپاه چشم من است مباداچشم من خطا کند امام خمینی ره رزمنده بسیجی دفاع مقدس ممنون ازتمامی آقایاتیکه دردهای فروخفته ای امثال من رافریادگرهستندخداعزتتون بده به خداشایسته وزیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که درحق فرزندان بی کس ومظلوم خودجفاکندوعلی رغم داشتن حق نسبت به فرزندان خودکه باهزاران امیددرپی احقاق حق خوداقدام می کنند موردبی مهری وکم لطفی قراربگیرندپناه برخدا
عرض سلام واحترام درسایت محترم آزادگان اسیر6155موردملاقات سردارگودرزی ریئس محترم سازمان بازنشتگی نیروهای مسلح با درراستای پیگیری مشکلات گروه هدف رامی خواندم ازشماخواهشمنداست جناب سردارسلامی فرماندهی محترم یاجناب سردارشریفی یاهرکدام ازمحترمین مسئول دررابطه باایثارگران بسیجی دفاع مقدس نیزدراقدامی مشابه پدارنه ومشفقانه نسبت به مشکلات والام مابسیجیهای دفاع مقدس یاری گرویاوربجه های خودشان باشند ممنون ازتوفیق باسعادتتان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi