شناسه خبر : 69836
یکشنبه 07 مهر 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار هر دو هفته یکبار رهبری با خانواده‌ شهدا

مهدی فضائلی معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در آیین آغاز به کار بخش دفاع مقدس پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا الان حوزه نیرو‌های مسلح بود. در زمانی ایشان از سوی شورای عالی انقلاب در جلسات فرماندهی سپاه شرکت می‌کردند. بعد از تشکیل دولت موقت از طرف شورای عالی انقلاب به وزارت دفاع رفتند و مسوولیتی در وزارت دفاع برعهده گرفتند.

وی افزود: ایشان در دور اول مجلس، رییس کمیسیون دفاعی را عهده دار شدند. ایشان از سال ۵۹ از طرف امام راحل به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع انجام وظیفه کردند.

فضائلی با اشاره به آغاز رهبری امام خامنه‌ای خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ سال است که ایشان نیرو‌های مسلح را فرماندهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان رشادت و دلاوری رزمندگان و ازخودگذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران را بیان کردند. ایشان همیشه دیدار از خانواده شهدا را در دستور کار خود دارند. تا به امروز بیش از هزار دیدار سرزده از خانواده شهدا و ایثارگران داشتند. اخبار اکثر این دیدار‌ها منتشر نشده است.

معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی ادامه داد: به طور میانگین رهبر معظم انقلاب اسلامی هر دو هفته یک بار دیداری با خانواده شهدا دارند.

فضائلی گفت: تمام اتفاقاتی که در حوزه دفاعی و نظامی در کشور افتاده، دستاورد و برکت دفاع مقدس و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است.

وی عنوان کرد: بیانات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از ابتدای رهبری از سال ۶۸ تا به امروز در حوزه دفاع مقدس بالغ بر ۱۵۰ هزار کلمه جمع‌آوری شده است. این مجموعه وظیفه ما را افزایش داد تا یک بخش را به طور اختصاصی به این موضوع اختصاص دهیم.

معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی بیان داشت: در بخش دفاع مقدس در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای به طور متمرکز و تخصصی به مباحث دفاع مقدس پرداخته می‌شود. در این بخش دیدگاه، بیانات، نظرات، عکس‌های منتشر نشده، فیلم، صوت، خاطرات، اسناد مقاطع حساس دفاع مقدس و تاثیرات راهبردی رهبر معظم انقلاب به تدریج منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دفاع مقدس حضور، فرماندهی و مدیریت حضرت امام خامنه‌ای در نیرو‌های مسلح را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. با ارائه این محتوا بخش‌های مهم تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، مقاطع حساس را که از آن عبور کردیم و تجارب دفاع مقدس بیان می‌شود تا چراغ راهی برای امروز و آینده باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi