شناسه خبر : 69860
دوشنبه 08 مهر 1398 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ۱ میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سال آینده

سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه سال آینده در هفته دفاع مقدس از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهد شد، گفت: امسال در سومین سال نکوداشت «پیشکسوتان دفاع مقدس» ۲۰۰ هزار نفر از یادگاران دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل شدند.

سال آینده از 1 میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهیم کرد/ امسال 200 هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شدند

 سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حاشیه سومین همایش ملی «نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت» که همزمان با آخرین روز هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مقامات ارشد نظامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همزمان در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: الحمدلله رب العالمین و با عنایت حضرت سیدالشهداء (ع) برابر فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در دیدار نوروزی ۱۳۹۶ فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برابر تدبیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سال ۱۳۹۶ تعداد ۵۰۰ نفر از فرماندهان تیپ و همتراز به بالا در تهران تجلیل شدند.  

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سال ۱۳۹۷ نیز تعداد ۲۰ هزار نفر از فرماندهان تیپ و گردان و همتراز در مراکز استان‌ها مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سردار کارگر گفت: در ادامه این روند و در هفته دفاع مقدس امسال (۱۳۹۸) تعداد ۲۰۰ هزار نفر از فرماندهان گردان، گروهان و دسته و همتراز در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه افراد منتخب برای تجلیل از میان نیروهای مسلح، جهاد سازندگی، بسیج، جنگ‌های نامنظم، اقشار، اصناف و غیره و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بودند، خاطرنشان کرد: این حرکت مقدس با همکاری و همت کلیه دستگاه‌های کشوری و لشکری و عمومی مانند شهرداری‌ها صورت گرفته است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پایان گفت: ان‌شاءالله تعالی در صدد هستیم تا در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۹ از تعداد یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل کنیم.

اینستاگرام
بزک نمیر بهار میاد همش دزوع و دغل
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi