شناسه خبر : 69883
سه شنبه 09 مهر 1398 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه بنیاد شهید زابل

سید محمد میری - بنده در سال 62 در عملیات آزادسازی ارتفاعات شهر پنجوین عراق دوشیکاچی بودم که بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه پشت کتف مجروح شدم و یک بار هم در سال 63 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله توپ به دیواره سنگرم دچار موج گرفتگی شدید شده ام که کلیه مدارک درمانی کپی ها موجود است ولی در آن زمان رزمنده ها دنبال درصد جانبازی نبودند.

خودم بعد از گذشت 7 سال آن هم با درخواست خود بنیاد زابل در سال 71 کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید زاهدان تشکیل شد و به صورت فرمالیته به بنده 15درصد جانبازی دادند و عملا حق اصلی ما را نادیده گرفتند.

 از تاریخ 1/1/1359 تا تاریخ 20/6/ 1364 از مناطق کردستان قبل از شروع جنگ تا مناطق جنوب از زمان محاصره آبادانبه مدت 64 ماه در جنگ شرکت داشتم. حالا همه چیز مدرک شده و ما هم که دستمان به جایی بند نیست. تازه وقتی به اداره ای می رویم ما را مسخره می کنند. حتی ما که 15درصد جانبازی داریم بنیاد شهید زابل ما را تحویل نمی گیرند.

از خدا تقاضا داریم که ان شاء ا... حق ما ایثارگران را از مسئولینی که در حق رزمندگان کوتاهی کردند بگیرد. بعد از سال ها آقایان نمایندگان مجلس سر ایثارگران منت گذاشتند و قانون جامع خدمت رسانی به جانبازان تصویب کردند و در بوق کردند که درصد حذف شده و من بعد جانبازان زیر 25 درصد هم از مزایا بهرمند می شوند.

 درصورتی که در حال حاضر حتی خود بنیاد شهید جانبازان زیر 25 درصد را جواب نمی دهند. در تاریخ 24/7/ 98 بنده به بنیاد شهید زابل پیش رئیس حسین صوفی رفتم. از ایشان درخواست کردم که یک معرفینامه جهت اداره آب و فاضلاب زابل بدهند که در خصوص انشعاب تخفیفات اعمال شود.

رئیس بنیاد گفتند که ما به جانبازان زیر 25درصد نامه نمی دهیم در حالی که در ماده (88) قانون ایثارگران دولت را مکلف کرده که با جانبازان زیر 25درصد هم خدم ات داده شود.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi