شناسه خبر : 69917
شنبه 13 مهر 1398 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از حضور مسئولان در نمایشگاه توانبخشی

مسئول نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولان حضور و استقبال جانبازان را از نمایشگاه بسیار چشمگیر توصیف کرد و از مسئولان خواست تا با بازدید از این نمایشگاه، شرایط بهتری را برای زندگی جانبازان و معلولان و سالمندان فراهم نمایند...

فاش نیوز - در دومین روز از نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولان، گروهی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران از غرفه ها و تجهیزات به نمایش گذاشته شده در این این نمایشگاه دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد به اتفاق معاونین و همکارانش در پنجمین نمایشگاه تجهیزات و خدمات توانبخشی جانبازان و معلولان در بوستان گفتگو حاضر شد و با جانبازان و تولید کنندگان تجهیزات مورد نیاز ایثارگران به گفت و گو پرداخت.

وی همچنین در گفتگوی چهره به چهره با تنی چند از جانبازان که بیشتر در غرفه انجمن جانبازان نخاعی حضور می یافتند، در جریان ملزومات مورد نیاز جانباز برای سهولت در حضور اجتماعی و بهبود شرایط جسمی آنان قرار گرفت و دستور بررسی لازم در این خصوص را صادر کرد.

دکتر عباسپور در گفت و گویی کوتاه با خبر نگار ما گفت: پنجمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین فرصت خوبی است زیرا بنیاد همواره به دنبال آن بوده که نمایشگاهی برگارشود که جانبازان با محصولات جدید آشنا شده  و نکته بعدی آن است که به گونه ای برنامه ریزی نماییم که جانبازان از تجهیزات تولیدات داخلی مورد نیاز  استفاده نمایند.

معاون بهداشت و درمان بنیادشهید و امور ایثارگران، سطح نمایشگاه را خوب ارزبابی کرده و گفت: نمایشگاه امسال نسبت به پنج سال گذشته به پیشرفت های بسیار خوبی دست یافته(بخصوص در بحث ویلچر) و در بحث سایر  تجهیزات مورد نیاز  جانبازان، بسیاری از تولیدکنندگان داخلی پای کار آمده اند اما هنوز به سطح ایده آل موردنظر نرسیده است.

دکتر عباسپور در ادامه گفت: مدت ده سالی است که بنیاد در تلاش است که تا بهترین کیفیت زندگی را برای این عزبزان فراهم نماید چرا که زمانی بسیاری از جانبازان مشکل زخم بستر و یا پوکی استخوان داشتند و نیاز به ویلجر ایستا احساس می شد که این لوازم به گونه ای در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

 همچنین پورحاج رضایی، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی ایثار نیز در معیت سید صدر معاون فرهنگی و دیگر مسئولین موسسه ایثار با حضور در نمایشگاه توانبخشی در غرفه انجمن حضور یافت و با جانبازان به گفتگو پرداخت.

از سوی دیگر مدیر کل مرکز تشکل های بنیاد شهید، تبریزی، مدیرکل تسهیلات معاونت تعاون و اموراجتماعی و مدیرکل ورزش بنیاد شهید نیر در این نمایشگاه حاضر شدند و از غرفه های این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

 مهندس لشکری، ریبس پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در ساعات اولیه صبح امروز باحضور در نمایشگاه از عرفه انجمن جانبازان نخاعی بازدید با جانبازان حاضر به گفتگو پرداخت.

گفت و گو با مدیر نمایشگاه

نوری، مدیر برپایی نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار فاش نیوز، درباره برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی توانبخشی معلولین، جانبازان و سالمندان که از تاریخ 9 تا 12 مهرماه با 75 غرفه در حال برگزاری است که با 25 انجمن و سازمان های مردم نهاد، ارایه خدمات می کند.

نوری در ادامه گفت: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه و تجارت ایران، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع کثیری از سازمان های مردم نهاد برگزار شده است و 80 درصد محصولات ارایه شده در این نمایشگاه  تولیدات داخلی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در مدت پنج سال ارائه خدمات، کوشش کرده ایم تا خط رونق تولید را عملی نماییم و خوشبختانه استقبال خوبی هم در این زمینه صورت گرفت؛ چرا که با تفاوت قیمت و کیفیت، نسبت به نمونه های مشابه خارجی آن روبرو هستیم.
این فعال نمایشگاهی حضور و استقبال جانبازان را از نمایشگاه بسیار چشمگیر توصیف کرد و از مسئولان خواست تا با بازدید از این نمایشگاه، شرایط بهتری را برای زندگی جانبازان و معلولان و سالمندان فراهم نمایند.

گزارش از صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
پس چرا عکس من نیست؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi