شناسه خبر : 69953
چهارشنبه 17 مهر 1398 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت گروه جهادی ایثارگران بوشهر با یکی از جانبازان در تهران

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر از یک جانباز دفاع مقدس در شهرک فجر تهران عیادت کردند...

فاش نیوز -  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با حضور در منزل یکی از جانباز دفاع مقدس در شهرک فجر تهران، از وی عیادت به عمل آوردند.

بر پایه این گزارش، درادامه سلسله دیدارهای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور، این بار تنی چند از اعضای این گروه جهادی میهمان برادر جانباز "سید محمود رضوی"، یکی از یادگاران دفاع مقدس در شهرک فجر تهران بودند.

در این دیدار که با تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس توسط این برادر جانباز همراه بود، رشادت های رزمندگان در آن دوران پرافتخار یادآوری و بازگو گردید.

همچنین در این دیدار که موجب خوشنودی خانواده این جانباز والامقام از حضور اعضا گروه گردید، به رسم یادبود، لوح تقدیر و چفیه ای به عنوان نماد مقاومت و پایداری رزمندگان، به این جانباز سرافراز اهدا شد و برای این یادگار هشت سال دفاع مقدس که هم اکنون به دلیل عوارض ناشی از مجروحت، در منزل بستری است، از خداوند قادر متعال طلب شفای عاجل گردید.

گفتنی است مهندس سید محمود رضوی، متولد  سال ۱۳۵۰ شهر کاشان، در چهارده سالگی به عنوان بسیجی عازم جبهه های حق علیه باطل گردید و به مدت 25 ماه مقابل رژیم بعثی به دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب پرداخت. او در عملیات کربلای پنج و خط پدا فندی فاو دوبار مجروح و به افتخار جانبازی نائل گردید. پس از دوران دفاع مقدس و با پایان تحصیلات متوسطه و با توجه به هوش و ذکاوت سرشارش، در دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد و پس از فراغت از تحصیل به استخدام شرکت فرودگاه ها در آمد و در سمت های کارشناس برق و مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، منشا خدمات برجسته ای بوده است.

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi