شناسه خبر : 69963
یکشنبه 14 مهر 1398 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۴۰ جانبازان بیمارستان نیایش به مشهد

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام اردوی زیارتی مشهد مقدس مختص جانبازان بیمارستان نیایش خبر داد.  سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام جانبازان به مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به بهبودی نسبی تعدادی از جانبازان بیمارستان نیایش تهران و تشخیص پزشکان معالج مبنی بر فواید سفر برای این عزیزان و استقبال و درخواست آن‌ها برای سفر معنوی به مشهد مقدس، اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد با همکاری مسئولان بیمارستان نیایش تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مشارکت بخش خصوصی، ۴۰ نفر از جانبازان معزز این بیمارستان را از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ مهر عازم اردوی زیارتی مشهد مقدس می‌کند.

وی افزود: در این سفر زیارتی تیمی متشکل از پرستاران، پزشکان، مددکاران، کارشناسان و متخصصان اداره سفر‌های زیارتی سیاحتی بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان گرامی را همراهی می‌کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi