شناسه خبر : 69968
چهارشنبه 17 مهر 1398 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره کارکنان شرکتی؛

درخواست نمایندگان ایثارگر از رئیس قوه قضاییه

نامه‌ای از سوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی به آقای رئیسی ارسال و در آن اعلام شده که دیوان عدالت موضوع استخدام شرکتی ها را نادیده گرفته است و در واقع رد کردن قانون برنامه ششم توسعه است...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از ارسال نامه به رئیس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف کارکنان ایثارگر شرکتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در حاشیه  جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور در خصوص بکارگیری کارکنان ایثارگر مجلس خاطر نشان کرد: در این چارچوب با عنایت به لغو مصوبه قانونی برنامه ششم توسعه و بی توجهی دیوان عدالت اداری به آن، فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اقدام به ارسال نامه به حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه کرد.

 وی توضیح داد: نامه‌ای از سوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی به آقای رئیسی ارسال و در آن اعلام شده که دیوان عدالت موضوع استخدام شرکتی ها را نادیده گرفته است و در واقع رد کردن قانون برنامه ششم توسعه است.

 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم خاطر نشان کرد:
 نمایندگان ایثارگر مجلس در این نامه از رئیس قوه قضائیه خواستار اعمال ماده ۷۷ برای حل و فصل موضوع استخدام کارکنان ایثارگر  شرکتی شده‌اند.

 سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین تحولات مربوط به موضوع ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگر اشاره کرد و اظهار داشت: این مصوبه بر اساس بخشنامه ای از سوی دیوان عدالت اداری ملغی اعلام شد  اما اخیرا نمایندگان ایثارگر مجلس طی درخواستی از کمیسیون اجتماعی خواستار دقت نظر در مورد موضوع ماموریت آموزشی شد و  رئیس کمیسیون با این درخواست موافقت کرد و مقرر شد طی این هفته به آن رسیدگی شود.

** مهرنوش یاسری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
یعنی آنهایی که کارمند دولت نیستند بروند بمیرند
با سلام و احترام
لطفا دقت کنید
امسال چه سالی است؟
جواب: سال آخر نمایندگان در مجلس است!!!
این همه لطف آنها برای چیست؟
معلومه ...!!!

برای یآدآوری فقط و فقط نوشته قبلی‌ام را باز نشر می‌کنم، البته اگر منتشر نمایند دوستان عزیز تر از جانم در فاش نیوز


10سال برای عمل به قوانین

همقطار- جناب آقای ...! نماینده مجلس محترم شورای اسلامی، چرا انتقاد به بنیاد، بهتر است یک سوزن به خودمان بزنیم یک جوالدوز به دیگران، نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی چه گلی به سر جانبازان زده‌اند؟ هر طرح و لایحه را آنقدر طول می‌دهند تا تصویب نمایند، اثر که ندارد، بعضی وقت‌ها تأثیر سوء هم بر تعاملات اجتماعی جانبازان می‌گذارد.
با توجه به نظرات برخی از نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی، پیشنهاد اجرایی و بدون هزینه برای این نمایندگان معزز دارم و خواهشمندم این پیشنهاد به طریق ممکن توسط جنابعالی به استحضار عزیزان نماینده مجلس برسد:
برای بررسی و تصویب قوانین مربوط به جانبازان حداقل 10 سال زمان در نظر گرفته شود. با لحاظ زمان یاد شده اکثر قریب به اتفاق جانبازان عمرشان را به شما داده و به دیار باقی پر می‌کشند و پرنده‌های پر کشیده، دیگر نیازی نخواهند لذا تصویب قوانین فاقد بار مالی خواهد بود و نگرانی برای تصویب آن نیست.

عزیزان نماینده محترم خواهند دید که با این راه حل تمام مشکلات حل می‌شود، اگر و چنانچه نمایندگان عنوان نمودند که این پیشنهاد را قبول ندارند (البته به نظر می‌رسد این پیشنهاد نو و تازه نیست. چرا که به نظر می‌رسد مدت هاست دارد عمل می‌شود)، اشکالی هم ندارد، اگر واقعاً قبول ندارند عملاً نشان بدهند و حداقل یکبار هم که شده به موقع قوانین تصویب، به موقع قوانین اجراء، به موقع قوانین پیگیری، به موقع در مورد عدم اجراء کنندگان قوانین اقدام (سوال، استیضاح و ...) نمایید، تا باورتان نماییم.
با تشکر از ... به موقع.

( بنام خدا )
اقایان مسئولین رزمندگان و جانبازان زیر25درصد ایا شما فقط نام مسئول ا دارید و برای همین سوگند یاد کردید که بیائید سخنرانی کنید وعده بدهید و بروید خانه حقوقهای بالای 10ملیون هم اتوماتیک مثل رودخانه که به دریا میریزد بحسابهایتان واریز می شود . ولی برای مثال من الأن 53سال دارم 15ساله بودم که رفتم جبهه اینقدر به جبهه خو گرفته بودم که مرخصیها را نصفه رهامیکردم و برمیگشتم پیش بچه ها در جبهه هزاران نفر مثل من بودند وقتی هم جنگ تمام شد ما بودیم وتیروترکشهائی که در بدنمان جامانده بود.و حالا با دیسک کمر ودرد بی امان سیاتیک باید انتظار بکشیم تا 27برج بیاید یارانه بگیریم یا 29بیاید 750تومن از کوثر بگیریم همان که شما به دروغ گفتید 400افزایش میدهیم و10 % ولی عملی نشد اقایان مسئول دفترچه بیمه ها هم که هرجامی رویم قبول نمیکنند .اینقدر ظلم نکنید ظلم نکنید
سلام.دربرخی مکانهامثل درمان و داروخانه هاومعیشت به اندازه یک گداءاعتبارومنزلت نداریم!
مقامات محترم کمیسیون ایثارگران مجلس با سلام
لطفا استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر چه شد؟والله داریم با بدبختی و شرمندگی فرزندانمان را بزرگ می کنیم.
تورا بجان مولای علی (ع)به داد ما برسید و استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران را اعمال بفرمایید.
با سلام
اینکه همه نیروهای شرکتی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت پیدا کنند یعنی اینکه سازمان اداری و استخدامی باید حداقل دویست هزار پست به دولت اضافه کند و این خودش مغایر با سایر مواد برنامه ششم است که در آن گفته شده دولت باید 15% از پست های خود را کاهش دهد و چابک شود .
لذا کار اصولی و ریشه ای باید انجام شود و همه امتیازات ایثارگران، نباید فقط به کارمندان ایثارگر دولت اختصاص داده شود .
بلکه همه امتیازات ایثارگران بخش دولتی باید به ایثارگران بخش غیر دولتی و فاقد شغل تسری پیدا کند .
دولت محترم هرچه سریعتر باید ماده قانونی مربوط به همسان سازی حقوق های نیروی شرکتی با رسمی قطعی را در هیات وزیران تصویب و اجرا کند تا نیروهای شرکتی عدالت را در پرداخت ها احساس کنند.
قابل توجه سردار سلامی

با سلام و خسته نباشید من یه سوال دارم و دوست دارم این سوال رو حتما از سردار سلامی و یا سردار کریمی مسئول گزینش ستاد کل سپاه بپرسید خواهش میکنم .سوال اینه چرا با توجه به اینکه سپاه همیشه از خانواده شهدا و جانبازان تقدیر میکند چرا زمانی که یک جانباز پنجاه درصد رای کمیسیون ماده شانزده را دارد و درخواست تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی یا پیمانی میکند اینقدر بی محلی میکنند و یا مثل توپ به همدیگر پاس می کنند چرا واقعا در عمل هیچ گونه حمایت قاطعی انجام نمیدهند چرا سازمان یا اداره ای تحت این عنوان که باید الگو باشد در حمایت از جانبازان قراردادی شاغل در قرارگاه سازندگی خاتم النببا ص هیچگونه حمایتی و یا حرکی در باره تبدیل وضعیت انجام نمیدهد شما از همه سازمانها و ادارات که قوانین رو انجام نمی دهند سخن می گوئید اما هیچگاه از اجرا نکردن قوانین توسط سپاه صحبتی نمی کنید آیا سزاوار است حق ما ضایع شود آیا سپاه که خود ادعای خدمت به جانبازان دارد اینگونه باید نسبت به تبدیل وضعیت جانبازان کوتاهی کند اگر سپاه که شجره طیبه انقلاب است از جانبازان حمایت نکند پس چه انتظاری باید از بقیه دستگاه های اداری داشت لطفا صدای ما و مشکل ما را به سردار سلامی و یا سردار کریمی برسانید متاسفانه رای ماده شانزده را قبول ندارند و اینگونه به جانبازان بی محلی می کنند تورا به خدا صدای ما را به این دو سردار عزیز برسانید و بگوئید به من کمک کنید واقعا" نمیدانم باید چه کاری انجام بدهم با تشکر از شما برادر عزیز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi