شناسه خبر : 69978
دوشنبه 15 مهر 1398 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این هم هشدار است هم اولتیماتوم!

آقایان مدیر، مسئول و وزیر! پس نوبت ما کی می شود ؟ مگر جانبازان و خانواده های ما حق یک زندگی حداقلی را ندارند؟

مرتضی قنبری وفا - چی فکر می کردیم، چی شد؟

باز هم سکوت کنیم؟ تا به کی؟ چرا جواب ما را نمی دهند؟ خوابند یا خود را به خواب زده اند؟ شما را به خدا ما چه گناهی داریم؟ ما را از ابتدایی ترین حق و حقوق مان محروم کردند، هزینه های درمانی ما را تقبل نمی کنند و جواب های مسخره می دهند!

برای مثال: "بیمه ایران در مناقصه شرکت نکرد". این هم شد حرف؟ مگر ما چه خواستیم؟ چرا بنده جانباز 70 درصد توان تهیه داروهایم را ندارم؟ اگر تحریم هستیم و همه در فشار هستند پس این همه برج های میلیاردی از کجا می آید؟ چه کسی سازنده است و چه کسی خریدار؟ اگر فشار است باید جامعه یک دست باشد.

فرزندان ما تحصیلکرده و بیکارند، اما از ما بهتران از بانک های دولتی وام چند صد میلیاردی گرفته و پس هم نمی دهد. طبق فرمایشات مدیران این حوزه، مبلغ بدهی اشخاص خاص به بانک ها، سه برابر اعتبارات بودجه عمرانی کشور است.

مغز آدم (سوت) که چه عرض کنم (بوق) می زند.! حالا می گویند اعتبار نداریم، بودجه تداریم و تحریم هستیم.

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

متاسفانه بعضی مسائل کشور به خصوص در سیاست خارجی را (تابو) کرده و هیچگاه در رسانه ها به آن اشاره نمی شود که البته در این خصوص هم حرف داریم، اما به سیاسی کاری متهم می شویم و باید فقط بگوئیم (خَر ما از کره گی دم نداشت) چون مشکل کم نداریم.

آقایان مدیر، مسئول و وزیر!

پس نوبت ما کی می شود ؟ مگر جانبازان و خانواده های ما حق یک زندگی حداقلی را ندارند؟

در انتها متذکر می شویم، صبر ما اندازه ای دارد و اگر این پیمانه پُر شد دیگر به دلیل فقر و فلاکت از بدن های سوخته و آش و لاش شده ما هیچ توقعی نداشته باشید. این هم هشدار است هم اولتیماتوم و هر آنچه که خود محسوب می کنید. آستانه صبر هر انسانی ظرفیتی دارد و ظرفیت ما به دلیل شرایط خاص، تاکنون هم خیلی خیلی خوب بوده که آنهم به دلیل نجابت خانواده جانبازان و ایثارگران است.

حال مختارید ما را درک کنید یا منتظر پیامدهای ناگوار آن باشید.

مطلب بنده 15 علامت سئوال دارد، شما نصف آن را جواب دهید اگر ... والسلام

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
خسته نباشی.این حرفهای که گفتی جانبازان 70 درصد به بالا را گفتی یا تمامی جانبازان.
علی آقا اگر جانباز هستید از حرف شما تعجب میکنم.
برادر من جانباز زیر 70 درصد و بالای 70 درصد تفاوتی با هم ندارند.
هنگامی که آقای شهیدی ریاست بنیاد شهید می گویند ما به جز حقوق به ایثارگران هیچ خدماتی به جانبازان نمی دهند جای تعجب نیست.
بنده بعنوان جانباز 70 درصد چون کارمند هستم فقط و فقط حق پرستاری به همسرم تعلق می گیرد و دیگر سوزنی از بنیاد دریافتی ندارم ، اگر غیر از این کسی اظهار نظر کند یا مطلع نیست یا دروغ می گوید.
البته سابقا" به این روال نبوده و بخصوص در زمان بنیاد مستضعفان و جانبازان تسهیلات برای این قشر جانباز70 درصد وجود داشته و اعتبارات مناسب حال جانبازان وجود داشت ولی همانطور که اشاره کردم در زمان حال هیچ تفاوتی بین جانبازان با درصد متفاوت وجود ندارد.
باز اشاره می کنم به دلیل اینکه بسیاری از داروخانه ها و مراکز درمانی قراداد خود را با بیمه تمدید نکرده اند خود بنده تمامی داروهای مصرفی خود و خانواده ام را کاملا" آزاد تهیه می کنم.
از تمام جانبازان عزیز تقاضا دارم به عرض بنده توجه فرمایند که جانبازان 70 درصد نورچشمی نبوده و به فراخور حال خود مشکلات و معضلات به مراتب بیشتری از سایر جانبازان دارند و فقط و فقط کافی است یک شبانه روز با یک جانباز ضایع نخاعی باشند آن هنگام متوجه میشوند یک جانباز نخاعی چه شرایط حاد و پیچیده ای دارد که زبان و قلم هرگز نمی توانند آن را بیان کند
مدیرانی داریم که قیمت رب‌ گوجه‌فرنگی را هم نمی‌توانند کنترل و کاهش دهند...
# مدیران کیلویی نالایق #
صد دانه مسئول، دسته به دسته
بی نظم و ترتیب، هر‌جا نشسته!

هر دانه ای هست، خوشحال و خندان
جیبِ گشادی، در جامه ی آن!

مسئول ها را پیچیده با هم
در لایه ی "رانْت"، پروردگارم

هم با نفوذو هم مایه دارند .
با گونی پول ، فکر فرارند !

اینجانب بعنوان یک ایثارگر از جامعه ایثارگری کشور تمام قد و استوار از مواضع برادر جانباز انقلابی آقای قنبری وفا حمایت و با ایشان ابراز همفکری میکنم.!!
آخر تا به کی سکوت کنیم .!! هر چه ما سکوت کردیم حق ما را پایمال می کنند!!!
اگر برویم مانند دختر آبی اعتراض کنیم خیلی راحت می گویند جانباز روانی بود. مگر در فرمایشات برادر عزیزم آقای قنبری وفا نکته نابجا و غیر اصولی بود !!!! یا ایشان خارج از عرف جامعه و غیر منطق ابراز نظر فرمودند!!!!
از تمام جانبازان و ایثارگران تقاضامندم در یک مسیر منظم و متشکل اظهار نظر و ابراز وجود کنند!! دولت نباید فکر کند یک جانباز مرده یک جانباز خوب است و هر کاری که آنان می کنند ما مجبور به تمکین هستیم !!!!!
ما زنده ایم و زیر یک خروار خاک نیستیم اما داریم زیر بار این همه فشار خفه میشویم!!!
فقط در انتها فریاد می زنم
!!!ما زنده به آنیم که آرام نگیریم . موجیم که آسودگی ما عدم ماست!!!
اتحاد.اتحاد.اتحاد.دفاع از حق وحقوق.ماموافق شما هستیم.مطالب درست وبرحقی راگفتید.بادرودوسپاس درفاش نیوزوجانبازدردآشنا.
بله دوست عزیز ؛به ما جانبازان و ایثارگران که می رسد ،می گویند وضع مالی دولت خوب نیست!!!
جای تاسف دارد ،خانه نماینده مجلس را دزد می زند،صحبت از سرقت مبلغ زیادی پول نقد و دلار مطرح است !!!؟؟؟؟ ما از حساب بانکی آقایان که خبر نداریم ،حتما "موجودی حساب آقایان پر پیمانه تر از موجودی خانه هایشان هست !!!!
اما من و جنابعالی که سلامتی خود در جوانی برای دفاع از این کشور داده ایم،
باید برای تهیه دارو ،تجهیزات پزشکی و ...با جواب سر بالا و تمسخر آمیز، خائنین به این مملکت مواجه باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این نه هشدار حساب می شود نه التیماتوم!
برادر جان شما آنچنان سوراخ دعا را گم کرده ای که حتی جرئت نکردی مقام بالاتر از وزیر را مخاطب قرار دهی.
آقای بهلول خان ، آقای دانای نادان
از شما تعجب می کنم که چنین برداشتی از مطلب بنده نمودید.
آقای بهلول شما از کاربران قدیمی این سایت هستید ، ولی گویا به درستی مطالب نگارش شده بنام بنده را رصد نمی کنید.
از شما در عجبم که مطالب بنده در انتقاد از ریاست جمهوری ، حاکمیت و وزرا نخوانده باشید که صراحتا" از مسئولان درجه یک و دوم نظام انتقاد و آنان را به چالش کشاندم.
برای نمونه در باب وزارتخانه شدن بنیاد شهید ، بی توجهی به ماده 48 استخدام ایثارگران و بحث قانون واگذاری خودرو به جانبازان و ... که این چند نمونه حاکی از نوشته های بنده دارد که در همین دست نوشته ها بارها از ریاست جمهوری و مدیران ارشد بنیاد و نظام انتقاد و آنان را به بی توجهی به امور ایثارگران متهم کردم ، چرا آن موقع بنده را نقد نکردید؟
آقای بهلول، شما چطور بنده را به عدم داشتن جرئت متهم می کنید درحالیکه نام کامل بنده به همراه عکسم منتشر می شود اما شما فقط یک اسم مستعار بسیار مضحک دارید.
برو مرد حسابی بهلول کیلویی چند؟
آقا بهلول ،
ما حرف خود را زدیم ، حالا میخواهد طرف مقابلم وزیر باشد یا وکیل.
مرد خدا کدام وزیر می تواند مخاطبم باشد؟
مخاطب بنده حاکمیت است ، چون قوانین مصوب ایثارگران روی زمین مانده ، دیگه وزیر کیلویی چند؟
مخاطب من ریاست جمهوری است که سوگند یاد کرده که مجری قانون است ، ولی حالا قانون استخدام و واگذاری خودرو برای ایثارگران زیر پا له شده.
آنانکه مطلب بنده را خواندند خودشان فهمیدند مخاطب کیست و نیازی به جستجوی سوراخ دعا نیست.
در آخر بهلول خان تو دیگه حرف از جرئت و جسارت نزن که حتی نام خود را پنهان و از نام مستعار استفاده میکنی.

آقای بهلول خان ، آقای دانا
از شما تعجب می کنم که چنین برداشتی از مطلب بنده نمودید.
آقای بهلول شما از کاربران قدیمی این سایت هستید ، ولی گویا به درستی مطالب نگارش شده بنام بنده را رصد نمی کنید.
از شما در عجبم که مطالب بنده در انتقاد از ریاست جمهوری ، حاکمیت و وزرا نخوانده باشید که صراحتا" از مسئولان درجه یک و دوم نظام انتقاد و آنان را به چالش کشاندم.
برای نمونه در باب وزارتخانه شدن بنیاد شهید ، بی توجهی به ماده 48 استخدام ایثارگران و بحث قانون واگذاری خودرو به جانبازان و ... که این چند نمونه حاکی از نوشته های بنده دارد که در همین دست نوشته ها بارها از ریاست جمهوری و مدیران ارشد بنیاد و نظام انتقاد و آنان را به بی توجهی به امور ایثارگران متهم کردم ، چرا آن موقع بنده را نقد نکردید؟
آقای بهلول ، شما چطور بنده را به عدم داشتن جرئت متهم می کنید درحالیکه نام کامل بنده به همراه عکسم منتشر می شود اما شما فقط یک اسم مستعار دارید.

سلام جناب اقای قنبری
ریاست بنیاد و فراکسیون ایثارگران دچار بی تفاوتی مزمن شده اند .
و بیمه ایران و سایر بیمه ها علاقه ای به انعقاد قرارد با بنیاد ندارند چون خسارت درمان ایثارگران بسیار بالاست
بیمه دی مشکلی ندارد اگر اقساط از طرف بنیاد به موقع پرداخت شود
برادر من حق کاملا" با شماست ، ولی بت توجه به بدهی سنگین بنیاد با بیمه دی مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه دی از ارائه خدمات درمانی شانه خالی می کنند. بیمه دی در واقع یک موسسه کاملا" ورشکسته است. از این بیمه دیگر نمی توان توقع ارائه خدمات داشت.
در پایان به نوعی کاملا" حق با شما برادر بزرگوار و گرامی ام می باشد.
سلام.مسوولین بدانندماهادرشهرستان رشت اعتبار نداریم!اعتباریک گدابیشترازماهاست!.نه درمراکزدرمانی والخصوص داروخانه وچه در جاهای دیگر!قبل هاآقایان باخانوادهای شهداءوجانبازان عکس میگرفتندوافتخارمیکردندوباهمان هاپزمیدادند.امروزبابرخی بازیکنان و و چهره های ریاکاروستاره های تازه بدوران رسیده هاوووووووافتخارمیکنند!!!.........
آقای قنبری وفا با عرض سلام و ارادت
برادر من شما برای ما اعصاب ندارید؟
برادرم من با شما دعوا و مرافعه تدارم اما بارها دیده ام و در نوشته های شما خوانده ام خیلی ها را به چالش می کشید .
اصلا"تمام نوشته های شما انتقادی است و همه را به جان هم می اندازی .
ببین من با شما اصلا" دعوا نداشته و ندارم ولی به شما توصیه دوستانه و برادرانه دارم کمی صبور باشید و این همه جوش نزنید . والله بیشتر نگران سلامتی اعصاب و روان شما هستم شما جانباز 70 درصد هستید پس سعی کنید آرامش بیشتری داشته و از مناقشات پرهیز کنید.
برادر من آقای قنبری وفا شما را بخدا از من کینه ای به دل نگیرید چون بنده از علاقه ای که از نوشته های شما برایم بوجود آمده دست به جسارت زده و این چند کلام را نگاشتم.
امیدوارم و از خداوند متعال تقاضا دارم روزی شما را حضوری ملاقات کنم تا از میزان علاقه بنده به خودتان مطلع شوید.
با احترام . دوستدار همیشگی شما . (ایمان)
همه انتقادات برادر عزیزم جناب قنبری وفا کاملا" به حق و به جاست اماهنوز مخاطب و مقصر اصلی این همه ظلم و ستم را پیدا نکرده است.
سلام جناب آقای قنبری وفا واقعا حرف دل ما جانبازان را زدی احسنت ، حرف های شما را باید با آب طلا نوشت قاب کرد و بر سر درب اتاق مسئولین و بنیاد گذاشت درود بر شما .
آقای قنبری وفا با عرض سلام
مطالب شما را مرور کردم و به چند نکته برخوردم که ماشالله با توجه به اینکه هیچ کامنتی را بدون جواب نگذاشته و خود را ملزم به جوابگویی می دانید از شما تقاضا دارم به نکاتی که اشاره می نمایم پاسخی در خور شان خود به مطالب بنده پاسخ دهید.
برادر من از کلی گویی و سخنان ابهام انگیز خود بفرمائید دقیقا" طرف سخن شما کیست. شما به چه اشخاصی هشدار و اولتیماتوم می دهید و نتیجه این هشدارها چه خواهد بود.
آیا شما هدف خاص و مشخصی را دنبال می کنید. حال ابزار هدف و هشدار شما چه کسانی هستند.شما به طرز خاص ، چه میخواهید.
آیا جریان فکری شما یک جریان فکری (پوپولیستی) می باشد. شما را بخدا کاری نکنید که وضع بدتر شود.
هشدار و التیماتوم معانی خوب و خوشی نداشته و به مراتب میتواند عوارض ناخوشایندی را به دنبال داشته و میتواند نتیجه غیر قابل پیش بینی باشد.
اما در کل باید اذعان کنم که شما اشتباه نکرده و زبان گویای جامعه هدف ایثارگران بوده اید که در کوتاهی عملکرد بنیاد در خدمات رسانی صورت میگیرد.
آقای قنبری وفا در انتها از شما تقاضا دارم مانند سایر مخاطبان که کامنت گذاشتند و جواب گرفتند جواب این نکات را بدهید تا بنده هم مانند سایرین مورد الطاف جنابعالی قرار بگیرم
آقای عمار منظور شما از این سوالات جیه ؟ دنبال مقصر در بین جانبازان هستی .
آیا هدفت نئو ارنارشیستیه ؟ آیا دنبال دگر اندیشان در بین جانبازانی ؟ پوپولی جلوه دادن حرف حق غیر از تخریب چی میتونه باشه ؟
اکه میتونی کار رو بیشتر از این خراب نکن عمار خان ملت جونشون به لبشون رسیده از بی تدبیری دولت .....
آقا عمار با عرض سلام
در ابتدا شما به چند نکته اشاره داشتید و چون پاسخ خواستید کوشش خواهم داشت به این نکات اشاره کنم.
از اینکه فرمودید بنده به کامنت ها جواب می دهم ، درست فرمودید ، چون رشته تحصیلی اینجانب روابط عمومی بوده ، به (بازخوردهای) مطالبم توجه و آن را جواب می دهم و برای مخاطبم ارزش قائلم و در حد امکان جواب سئوالات دیگران و شما را می دهم.
در ادامه لازم میدانم بگویم مخاطب من ، مدیران ارشد بنیاد و حاکمیت است که به متولی رسیدگی به امور ایثارگران است که در راس آن معاونت بهداشت و درمان است ، چون بنده جانباز 70 درصد هستم باید به مانده سلامتی ام فوق العاده اهمیت میدهم و برای دیگر ایثارگران نیز همین مسئله صادق است و معاونت درمان بنیاد باید به این امر توجه کافی را به انجام برساند برای نمونه در هفته گذشته مادر 73 ساله اینجانب در بیمارستان خاتم بعنوان مادر شهید نه مادر جانباز ، عمل جراحی چشم را انجام دادند.
اما فرمودید که انگیزه هشدار من چیست که بنده به مدیران هشدار دادم که پیمانه صبر و سکوت ایثارگران پر شده و اگر در گوشه ای از این کشور ایثارگران به حرکت اعتراضی که دیگر سایز و نمونه اش هم شاید متفاوت باشند دست بزند آنگاه به هشدار و اولتیماتوم بنده خواهند رسید ، اما همینجا از مخاطبان ایثارگر تقاضا دارم دست به اقدامات فرا امنیتی نزنند و همچنان صبوری خود را حفظ کرده و از شاد نمودن دشمنان نظام خوداری کنند.
آقا جان حرف هایم به درازا کشید ، در خاتمه فقط بگویم منظور شما را از خط فکری پوپولیستی را متوجه نشدم. در اصطلاح عامیانه به آن (عوام فریبی) می گویند که اصلا" و ابدا" چنین قصد و نیتی ندارم ، چون بنده نیازی به عوام فریبی ندارم و تصمیمی برای شرکت در نامزدی در انتخابات ندارم که چنین قصدی داشته باشم ، گویا شما فقط خواستید یک کلمه پیدا کنید که مورد توجه قرار بگیرید.
در پایان از کلیه مخاطبان خواهشمندم در چهارچوب قانون اعتراضات خود را نشان داده و هنجار شکنی نکنند چون هیچ موضوعی ، در هیچ حوزه ای فراتر از مصلحت نظام نیست. والسلام
سلام.همه بدانند که جناب قنبری جانبازمعززکاملا حرف هاش درست وبجابوده و حرف دل همه.اگرمسوولین دیرعمل کنندیاتدبیرنکنندامنیت ملی بخطرخواهدافتاد.فراموش نکنیم که مردم ما توجه بیشتری به قشرایثارگردارند.چراکه مخاطبین جانبازان هستندکسانیکه روزگاری بخاطردفاع ازکشورونظام ازجان گذشتندودرحال حاضر هم دارندآبروداری میکنند..جناب وفادقیقادرست وبه موقع تذکردادند.به امید حق وحل مشکلات.
جناب قنبری وفا
دعوت به اعتراض آبکی آنهم در چهارچوب قانون! چه نیازی به هشدار و التیماتوم دارد؟!
پس میخواستی بخاطر دستمال قیصریه رو به آتیش بکشند و براندازی کنن؟!
آقای بهلول دانا دوباره برگشتید به جای اول خود
عرض بنده از بابت هشدار و اولتیماتوم به جای خود باقیست و در این نگاه جانبازان و ایثارگران منتقد به دولت و بنیاد دعوت به اعتراض کردن نرم در چهارچوب حفظ قانون و حفظ آرامش سیاسی کشور و نظام است ، و دوباره تاکید دارم (هیچ موضوعی ، در هیچ حوزه ای ، فراتر از مصلحت نظام نیست).
لذا ما با اندیشه اعتراض بدون خشونت که قبلا" نیز در کشورهای دیگر نیز موفق بوده و ثابت شده به دوستان خود توصیه می کنم با حرکات منسجم ، متحد و اصولی اعتراض خود را از شرایط موجود ابراز کنیم.
ما می توانیم با اخذ مجوز قانونی دست به تجمع و میتینگ های اجتماعی زده و صدای خود را به گوش مسئولانی که پنبه در گوش خود فرو دار کرده ، برسانیم.
ما هشدار می دهیم که هر ماه ، هر هفته ، هر روز در تجمع های تشکل یافته فریاد بزنیم و ادای حق بکنیم ، چون (برگ برنده) دست ماست .
برگ برنده ما (قانون) است ، چون آنچه مورد هجمه ماست (قانون گریزی) است.
اگر قوانین مصوب جانبازان و ایثارگران به درستی اجرا شود مشکلات ما نه کاملا" صد در صد حل ، ولی به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت که اصلی ترین خواسته ما است.
ریاست هر سه قوه باید به این حوزه ورود کنند و از زیر بار آن شانه خالی نکنند .
رئیس قوه مقننه یعنی ریاست محترم مجلس ، بعنوان ناظر بر اجرای قوانین ، رئیس قوه مجریه یعنی ریاست محترم جمهور بعنوان مجری قانون و رئیس قوه قضائیه یعنی ریاست مجترم قضائی بعنوان پیگیر اجرای قوانین و البته کیفر دادن به قانون گریزان باید دیگر از زیر این سایه ابر متراکم سکوت بیرون و ادای تکلیف کنند.
البته ما برای آنان تکلیف نمی دهیم بلکه هشدار و اولتیماتوم زمانی می دهیم .
ایثارگران و جانبازان دارای یک پتانسیل عظیمی هستیم و همانطور که زمان جنگ حقانیت خود را ثابت کردیم این دفعه زیر یک تکلیف دیگر ادای دین می کنیم.
ما همه با هم میشویم صدای فرو رفته جانبازان نخاعی ، جانبازان شیمیایی و جانبازان اعصاب و روان ، و اگر بتوانیم این قوانین را احیا و اجرا کنیم ، آنان نیز می توانند از این مواهب بهره ببرند.
اگر آنان در آسایشگاه ها زیر بار داروهای سنگین آرام بخش و مسکن یک کنج خانه ای برای خود ساخته اند ، بر ما تکلیف است خانواده های آنان باید در شرایط به مراتب بهتری گذران زندگی کنند ، چون سایه پدر وقتی کم رنگ میشود این گروه جامعه نیاز به توجه بیشتری دارند و این موضوع امروز تکلیف ماست و بار دیگر به متولیان این امر هشدار و اولتیماتوم می دهیم.
والسلام
چه زود جازدی آقای قنبری وفا!
چه شد که از هشدار و التیماتوم و تهدید به پیامدهای ناگوار کوتاه آمدی و رضایت دادی به اعتراض در چهارچوب قانون؟! خب این کار چه نیازی به التیماتوم دارد؟!
آقا قنبر با سلام
چرا فکر می کنید بنده جا زدم ؟ برعکس روی تک تک حرفهایم تاکید دارم .
فقط بنده میخواهم جلوی سو استفاده رسانه های معاند نظام را بگیرم و اگر ما اعتراضی کردیم رسانه های ضد انقلاب از آن خوراک تبلیغی تهیه نکنند.
نمی دانم شما و دیگران چه توقعی از بنده دارید ؟ اگر همین مطالب و کامنت ها را با دقت مرور کنید ، می توانید از اهداف و انگیزه بنده به راحتی درک فهم کنید.
دیگر نیازی به اطاله کلام ندارم و حرفهایم را زدم و از هر حرفی که زدم دفاع می
کنم و جا نمی زنم. والسلام
برادران محترم ، خوانندگان و کاربران عزیز سایت فاش نیوز
شما را چه شده ؟
چرا به جان هم آفتاده اید؟
آقای قنبری وفا مطالب بسیار متینی فرمودند حالا شما به جانش آفتاده و نیش و کنایه می زنید.
مگر آقای وفا به ناحق حرفی زدند؟
بجای دفاع از حق ما ایثارگران از چه چیزی دفاع می کنید؟
حالا که سکوت پیشه کرده اید ، از حرف حق انتقاد میکنید.
شما دیگر از چه قومی هستید ؟ من سالهای زیاد مطالب آقای وفا را دنبال کرده و غیر حرف حق چیزی نشنیده ام . یک جانباز 70 درصد و برادر شهید دیگر مغرض نظام نیست و بابت همین پشتوانه ها جرئت به خرج داده و دولت و بنیاد را به چالش می کشد.
آقای وفا خودش را پنهان نمیکند و نام و عکسش را نیز درج می کند اما مخالفانش خود را پنهان کرده و جرئت گذاشتن نام خود را ندارند.
گویا شما یکنفر را تنها پیدا کرده و سرش آوار شده اید ، اما وفا تنها نیست و من تکلیف می دانم از ایشان دفاع کنم و امثال من هم تمام حرف های وفا را تائید و به ایشان قوت قلب می دهیم که تنها نیست.
برادران من این رسمش نیست و بهتر است هر چه زودتر راه را از بیراه جدا کنید.
وفای عزیز ما با شما و همراه با شما هستیم
چطوری مش قنبر حالت خوبه دلم برات تنگ شده بود مرد .
دمت گرم که دیگه با سوم شخص مفرد حرف نمیزنی خوشحال شدم دیدم مستقیما با خود فرد حرف میزنی آفرین .
بازم زود ناراحت شدی ؟ یه مطلب بنویس از رانت خودت استفاده کن فاش چاپش کنه منم بیام کل کل کنیم باهم .... تازه فاش داره بر میگرده به روزهای اوج خودش شاخصا برگشتن از قهر .
فاش داره کم کم خوب میشه مثل اینکه متوجه شده سانسور خوب نیست البته تو مطلب یه دستی میبره کم و کسرش میکنه ولی همینم خوبه .
راستی مشتی کجایی کم پیدایی از مرتضی خاکپور خبر نداری ؟ فاش شما چطور خبر نداری بچه های یتیم خودتو ول کردی به امون خدا ؟
فاش شما نسبت به همه رر وبچ این سایت مسئولیت داری جمعشون کردی حال دادی حال دادن ولشون نکن دیگه بذار جمع جمع خودیا باشه . مرتضی کجایی بچه شمال ساکن رباط کریم کجایی دادا .
قنبر یه مطلب بنویس راجع به هرچی مثل عوارض کلید تدبیر در شیش شنبه . بعد تفسیرش کن . یا علی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi