شناسه خبر : 70002
چهارشنبه 17 مهر 1398 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه مشترک تشکل های شاهد و ایثارگر سراسر کشور

تشکل های ایثارگران درباره نتایج غیرقابل جبران عدم اختصاص اعتبارات کافی برای بیمه و درمان ایثارگران از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه هشدار دادند.

فاش نیوز -  تشکل های ایثارگران درباره نتایج غیرقابل جبران عدم اختصاص اعتبارات کافی برای بیمه و درمان ایثارگران از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه هشدار دادند.

بسمه تعالی
باسلام و احترام

از جانب کلیه تشکل های شاهد و ایثارگر کشور به ویژه جانبازان، آزادگان و خانواده ی معظم شهدا که همواره از کیان کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده اند خطاب به مسئولین اجرایی (بخصوص سازمان برنامه و بودجه) به عرض می رساند:

همانطور که توجه و اهمیت دادن به مسائل امنیتی، سیاسی و نظامی بخشی از امنیت ملی کشور است، درعین حال توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، معیشت، تامین غذا و دارو و خدمات پزشکی هم بخشی از امنیت ملی کشور و جامعه می باشد.

با توجه به حضور مؤثر و به موقع ما ایثارگران در صحنه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اینکه آراء ما در هر انتخاباتی، اثرگذار و سرنوشت ساز  بوده و  هست؛ در نتیجه بایستی انتقادات و پیشنهادات به حق ما ایثارگران هم معتبر بوده و مورد توجه قرار گیرد.

مدت هاست سازمان برنامه وبودجه با عدم تامین بودجه لازم، بیمه دی را به اسارت گرفته، که به تبع آن، بیمه دی هم خانواده شهدا و مجموعه ایثارگران و جانبازان را به اسارت و سخره گرفته است. حدود یک سال است بیمه دی طلب برخی از مراکز درمانی، پزشکان، پیراپزشکان، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، سونوگرافی ها، رادیولوژی ها و فیزیوتراپ های طرف قراداد بنیادشهید و امورایثارگران را پرداخت نکرده است که همین تعلل باعث شده است خدمات پزشکی مراکز طرف قرار داد بیمه دی بنیادشهید به جامعه ایثارگران قطع و یا به پائین ترین حد در طول تاریخ بعد ازانقلاب برسد!

برای مثال ادامه ی حیات جانبازان شیمیایی بستگی به اسپری تنفسی سروتاید و.... دارد که به دلیل عدم حمایت مالی بیمه ی مکمل(بیمه دی)، این عزیزان از این داروی حیاتی محروم می باشند. لذا این عدم توجه و همکاری و عمل نکردن به خواسته برحق جامعه ایثارگری، بخشی از امنیت ملی جامعه را به مخاطره می اندازد. درصورت توجه و همکاری آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در تامین بودجه درمانی ایثارگران، این مشکل و معضل برطرف خواهد شد که متآسفانه تاکنون در این مورد کم لطفی شده و توجه کافی به عمل نیامده است.

لذا مطالبه ی قانونی و بحق، تشکل های شاهد و ایثارگر جهت تأمین بودجه دارو و درمان از هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه این است که تا دیر نشده و امنیت ملی جامعه به خطر نیفتاده، احساس مسؤلیت نمائید و برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشید.


تشکل های شاهد و ایثارگر سراسر کشور شامل:

- تشکل پیام آوران ایثار

- انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح های شیمیایی استان فارس

- انجمن خادمان شهدای حرم و منا

- انجمن کارآفرینان برتر

- مجمع جهانی زنان ایثارگر دوستدار صلح

- کانون آرامش ایثارگران

- کانون همبستگی فرزندان شاهد

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
امروز مدارک درمانی را به بنیاد دادم، روش کار خیلی عوض شده و بهبود یافته بود و بسیار متعجب شدم
مسئول بیمه همان ساعت مستندات را خودش در سایت ثبت کرد و البته از دفترچه هم مدارک برداشت .
بعدش پیامک امد که بیمه شده عزیز مدارک شما در این تاریخ ثبت شد!
دیروز هم که به ساختمان بیمه دی در خیابان پاکستان رفتم در قسمت ورودی دفترچه ای داده شد که درآن ادرس سایت و روش کار را آموزش داده بود .
به نحوی که الان هر بیمه شده می تواند با ورود به این سایت که شناسنامه بیمارها و خسارات دریافت شده خود را رویت کند .
خدا کنه حالا که شرکت دی رفتارش خوب شده ، قرارداد امسال دوباره عوض نشود.
اعتباریک گدای دوره گردازماهابیشتراست!الخصوص درمراکزدرمانی و داروخانه ها!حرف های ناگفته زیاد هست ازکدامش بایدگفت؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi