شناسه خبر : 70007
شنبه 20 مهر 1398 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت مبارزه با پدیده شوم زورگیری و تامین امنیت مردم را جدی بگیرد

فاش نیوز همیشه مشکل‌گشا است و درد دل های ایثارگران را به مسئولین منعکس می نماید لذا همیشه از تلاش و کوشش مدیریت محترم فاش نیوز تقدیر و تشکر داریم.

طرح موضوع زورگیری و اخلال در امنیت ملی، امنیت اقتصادی، امنیت اجتماعی و امنیت روانی و غیره بسیار حساس و رو به گسترش است زیرا با هر شخصی از زورگیری صحبت کنید، تعدادی از همکاران و دوستان را می شناسند که قربانی زورگیری شدند بنابراین هشدار نیروی انتظامی به مردم کافی نیست زیرا زورگیری موضوعی نیست که به وسیله هشدار و رعایت برخی موارد بتوان از شگردهای زورگیران جلوگیری کرد لذا مسئولان مربوط با تعریف مجازات سنگین و استفاده از ظرفیت بسیج محلات می توانند این پدیده شوم را از اجتماع پاک کنند.

تاکید رهبر معظم انقلاب در موضوع امنیت ملی به ویژه در داخل شهرها که به عهده نیروی انتظامی قرار دارد، ضعیف است به طوری که در سطح شهر حتی یک نفر با لباس نیروی انتظامی مشاهده نمی شود و فقط به تعدادی دوربین اکتفا شده که ملت را از زورگیری در امان نکرده است.

برخی مردم می گویند که نیروی انتظامی تعدادی از سربازانش را در سیما از پشت سر نشان می دهد که این ها ارازل و اوباش و سارق دستگیر شده هستند؛ از سوی دیگر نیروی انتظامی می گوید که سارقان و ارازل و اوباش را با سختی زیاد دستگیر می کنند و دادگاه رها می کند.

بنده قربانی زورگیری شدم و از نزدیک شاهد قضیه بودم. سه شنبه دوم مهر حدود ساعت 10 شب سه راه انتهای نواب بود در حالی که از درد کمر و اعصاب و روان بهم ریخته و خسته و کوفته از مشهد به تهران رسیدم، ابتدا جلوی ترمینال کمی پایین تر از سه راه نواب از تاکسی آدرس پرسیدم که سارقان همان جا شناسایی کردند و دنبالم آمدند.

شیشه خودرو حدود 10 سانتیمتر باز بود که سارق توانست بلافاصله بعد از توقفم مثل جن بو نداده کنار خودرو حاضر شود و گوشی همراهم را سرقت کند. چند قدم دنبالش دویدم اما با سرعت عمل عجیب، خلاف جهت بلوار، متواری شد.

به سرعت به خودرو برگشتم که یک موتور سوار و یک خودرو پراید کنار خودرو بودند و ظاهراً قصد سرقت خودرو را داشتند که ناکام ماندند. موتور سوار دومی گفت: "گوشیتو دزدیدند، این ها بچه نازی آباد هستند اینجا دوربین داره» با وجود همسر و دخترم در داخل خودرو، خیلی احساس ناامنی و استرس داشتم بنابراین از محل دور شدم. در واقع نمی دانستم در این گونه موارد چه کار باید کرد.

به دوستان عزیز توصیه می کنیم برای جلوگیری از سرقت گوشی همراه، حداقل یک رشته بند به گوشی و مچ دست متصل کنید.

از رهبر معظم انقلاب درخواست داریم با توجه به صدمات مالی و روحی مردم از زورگیری و مواجه شدن با سارق و ارازل و اوباش در این پدیده شوم اجتماعی - امنیتی - اقتصادی که به هیچ وجه فراموش نمی شود و در ذهن ماندگار می شود، در قالب حراست و صیانت از امنیت ملی همان طور که مرزها را در امنیت مطلق قرار دادند به طوری که حتی یک مگس نتواند از مرزها عبور کند و با توجه به اینکه زورگیری را نتیجه القای مشکلات اقتصادی کشور و تلقین و تاثیر تحریم ها و فشار حداکثری بر معیشت مردم ارزیابی کردند که مردم را به دلیل وضعیت اقتتصادی و معیشتی وادار به سرقت و زورگیری نموده است، دستورات لازم برای مبارزه با پدیده شوم زورگیری و تامین امنیت مردم صادر فرمایند.
 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi