شناسه خبر : 70009
چهارشنبه 17 مهر 1398 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاکید مجلس بر هماهنگی دولت و بنیاد در خصوص بیمه تکمیلی

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس بر لزوم ارائه مبالغ هزینه های درمانی ایثارگران از سوی بنیاد شهید برای لایحه بودجه سال ۹۹ تاکید کرد...

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس بر لزوم ارائه مبالغ هزینه های درمانی ایثارگران از سوی بنیاد شهید برای لایحه بودجه سال 99 تاکید کرد.

حسن کامران، نماینده ایثارگر مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه مجلس با انتقاد از ناهماهنگی های بوجود آمده در بیمه تکمیلی ایثارگران اظهار داشت: دولت در آذرماه هر سال اقدام به ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی می کند و ما در این چارچوب مترصد این هستیم که هماهنگی لازم بین دولت و بنیاد شهید برای لحاظ هزینه های درمانی و بیمه تکمیلی ایثارگران در لایحه بودجه سال 99 انجام شود؛ چرا که طبق روال در این زمینه دولت با این هزینه ها مخالفت می کند.

وی تاکید کرد: در این چارچوب نمایندگان ایثارگر مجلس به دولت پیشنهاد کرده اند که اعتبارات مورد نیاز را در قالب مواد و تبصره هایی در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی کنند تا مجلس با آن همراهی کند.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی پبش از این با تصویب کلیات طرح اصلاح ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، موضوع ارائه خدمات بیمه مکمل تا پایان سال و پس از آن در لایحه بودجه سال 98 را به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار کردند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi