شناسه خبر : 70010
پنجشنبه 18 مهر 1398 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای تسهیل تردد به پایانه مرزی و اسکان جانبازان ویلچری

هماهنگی انجمن جانبازان نخاعی ایلام بافرماندار مهران

تردد جانبازان ویلچری که قصد تشرف به عتبات عالیات و مراسم حماسی راهپیمایی اربعین از طریق مرز زمینی را دارند، به پایانه مرزی مهران تسهیل شد...

فاش نیوز -  امکان تردد جانبازان ویلچری که قصد تشرف به عتبات عالیات و مراسم حماسی راهپیمایی اربعین از طریق مرز زمینی را دارند، به پایانه مرزی مهران فراهم شد.

بنا براین گزارش، با توجه به ممنوعیت ورود به خاک عراق با خودروهای شخصی و نظر به اینکه تردد خودروهای شخصی از شهر مهران به پایانه مرزی نیز مطلقاً ممنوع می باشد، به اطلاع می رساند باتوجه به مذاکرات انجمن جانبازان نخاعی ایلام بافرماندار مهران و معاون سیاسی وی و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران این شهر، مقررگردید که جانبازان عزیز باتوجه به شرایط جسمی که دارند به وسیله آمبولانس به پایانه مرزی منتقل گردند و همچنین قرار است مجوز لازم برای سه دستگاه سواری صادر گردد تا انتقال این عزیزان به سهولت هرچه تمامتر به سمت پایانه مرزی انجام پذیرد.

این گزارش همچنین می افزاید: باعنایت به هماهنگی به عمل آمده با رئیس بنیاد مهران جهت استراحت و احیانآ استحمام عزیزان، تدارک تخت خواب و سرویس بهداشتی مناسب نیز دیده شده است. لذا چنانچه جانبازان عزیز نخاعی به قصد شرکت در راهپیمائی اربعین حسینی (ع)و زیارت عتبات عالیات به مهران عزیمت می نمایند ان شاءالله حتم" با شماره های ۰۹۱۸۸۴۱۴۴۶۸ و۰۹۹۰۰۵۱۴۴۳۷ با آقای حسن زاده، رئیس بنیاد مهران تماس بگیرند و هماهنگی لازم را به عمل آورند.

(انتقال جانباز ان هفتاد درصد قطع نخاع  با آمبولانس  از زایرسرای ایثارگران  به مرز بین المللی مهران برای زیارت کربلای معلا)

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi