شناسه خبر : 70020
چهارشنبه 17 مهر 1398 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۱۰۰ خانواده شهید ناجا به پیاده‌روی اربعین

معاون منابع انسانی ناجا از اعزام ۱۰۰ خانواده شهید ناجا به کربلای معلی جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد.

سردار «محمد زارعی» معاون منابع انسانی ناجا در دیدار مسوولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کارکنان نیروی انتظامی از اعزام 100 خانواده شهید ناجا به راهپیمایی اربعین خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: قرار است این خانواده‌های شهدا امروز (سه‌شنبه) به کربلای معلی جهت حضور در پیاده‌روی اربعین اعزام شوند؛ این کار با هماهنگی مجموعه‌های نیروی انتظامی صورت گرفته است.

سردار زارعی همچنین از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در خدمت رسانی به خانواده ایثارگران ناجا اشاره کرد و افزود: طی ماه‌های گذشته تعدادی از جانبازان ویلچری، قطع نخاعی، قطع اعضا و نابینا را به همراه خانواده آنان در سه گروه به کربلا اعزام کردیم.

سردار زارعی با بیان اینکه نگاه کمتری به معلولین خدمتی می‌شود، گفت: این افراد را در سه نوبت به مشهد مقدس و یک نوبت به کربلا اعزام کردیم؛ همچنین اردوهای ایتام ناجا به صورت درون استانی و بیرون استانی برگزار شد که در یکی از اردوها به شمال کشور 200 خانواده ایتام ناجا به بابلسر سفر کردند.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi