شناسه خبر : 70041
پنجشنبه 18 مهر 1398 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون پزشکی بنیاد به پرونده ۷۸۰ جانباز رسیدگی کرد

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌ کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های مازندران و خراسان رضوی برگزار شد و به پرونده ۷۸۰ جانباز رسیدگی شد.

https://www.imna.ir/d/2019/04/09/3/1564698.jpg

حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی کمیسیون پزشکی به استان مازندران، گفت: این تیم متشکل از هشت پزشک متخصص، دبیر و دو نفر کارشناس در روزهای چهارم و پنجم مهرماه در این استان حضور یافتند.

وی افزود: ۳۵۱ نفر از دعوت‌شدگان در این کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۹۰ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۵۰ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

رسیدگی به پرونده ۴۲۹ جانباز در خراسان رضوی

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور تیم تخصصی این کمیسیون در خراسان رضوی نیز گفت: این تیم متشکل از هشت پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس در روزهای چهارم و پنجم مهرماه در استان خراسان رضوی حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این کمیسیون ۴۲۹ نفر از جانبازان و متقاضیان مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و در پایان ۸۸ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۲۵ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

بر اساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ نفر، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ نفر، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ نفر است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند؛ همچنین حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi