شناسه خبر : 70045
پنجشنبه 18 مهر 1398 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی از جانباز ۷۰ درصد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی 13 مهر 1398 با حضور بر بالین جانباز معزز 70 درصد «قربانعلی خرسندی» که به علت شدت جراحات ناشی از هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران بستری است، از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

عیادت مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی از جانباز 70 درصد

عباس پورحسن در حاشیه این عیادت تصریح کرد: سرکشی و دیدار از این عزیزان که هم‌چنان رنج و دردهای جانبازی‌شان را با استقامت پشت سر می‌گذراند، باعث تقویت روحیه و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر در راه خدمت‌رسانی صادقانه به جامعه ایثارگری است.

وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را یک سعادت بزرگ خواند و اظهار کرد: حقیقتاً دیدار با چنین خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذشتند را هم وظیفه خود به‌ عنوان یک خدمتگزار می‌دانم و هم اینکه یک عهد و پیمان دیگر برای ادامه راه این عزیزان است.

گفتنی است، جانباز معزز «قربانعلی خرسندی» متولد 1349 در منطقه عملیاتی ماووت جنوب به علت اصابت ترکش به شکم و ستون فقرات به درجه رفیع جانبازی نائل گشته است و سال‌های متمادی با درد و رنج ناشی از مجروحیت دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi