شناسه خبر : 70056
شنبه 20 مهر 1398 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آهای رییس و نمایندگان مجلس به داد ما برسید

البته حق دارید یادتان برود، خیلی از شما حضرات فقط تاریخ جنگ را شنیدید. حق دارین که حرف ما را نفهمید. آیا بوده که به عنوان نیروی گشتی شناسایی تاعمق خاک دشمن بروید؟

جانباز اعصاب روان 20درصد از تربت حیدریه - با سلام به تمام نمایندگان مجلس.

گرچه هیچ وقت فرصت اینکه این پیام رو بخوانید را ندارید و اگر هم داشته باشید بیخیال می شید!

بیش از 35ساله که ازمجروحیتم میگذره، خیلی عذاب کشیدم. مجروح اعصاب روان 20 درصد هستم و هر چند مدت یکبار در بیمارستان اعصاب و روان بستری میشم. با داروهای اعصاب روان نفس می کشم، ولی اون هم مقطعی شده. پزشکان اعصاب و روان بخصوص رئیس بیمارستان که فوق تخصص اعصاب و روان هست، مشکلم را بیماری (هاد) تشخیص داده و بایستی تحت مراقبت باشم. ولی نه اینکه تحت مراقبت نباشم، بلکه اون قرص هایی که به وسیله آن نفس می کشم هم با دفترچه بمن نمیدن!

58 سالمه و نمی تونم راه بروم . ولی بخاطر تامین مایحتاج زندگی باید بروم درگذر برای کار گری! کسی منو سر کار نمی بره و به من میخندن. ریشخندم میکنن!

آقایون نمایندگان مجلس. به دادمون برسین. اگر کاری نمی کنین که نکردین، این جانبازان اعصاب و روان را یه حال خود رها کنید. می دانید چرا؟ چون تحمل این همه طعنه دیگران را نداریم. خسته شدیم از همه چیز. من که با شنیدن یک دروغ در مورد جانبازان از خود بیخود میشم.

من که از اول اینطوری نبودم، ‌‌من مربی ورزش های رزمی و قهرمان کارته بودم. ولی الان توان شنیدن زخم زبان های دیگران را ندارم. آهای مسئولین دولت، آهای نمایندگان مجلس، آهای ریاست محترم مجلس به دادمان برسید.

ماها خط شکنان خیبری هستیم. چطور یادتان رفته؟

البته حق دارید یادتان برود، خیلی از شما حضرات فقط تاریخ جنگ را شنیدید. حق دارین که حرف ما را نفهمید. آیا بوده که به عنوان نیروی گشتی شناسایی تاعمق خاک دشمن بروید؟

آیا شاهد اسیر شدن همرزم دلبندتان بودید؟

دیده اید که در جلو چشم تان ده ها انسان را تیر خلاصی بزنند؟ امروز ما بچه های جنگ آن روزها و بیماران اعصاب و روان امروزیم که تحمل یک دروغ در مورد دادن فلان امتیاز برای جانبازان را نداریم.

این گونه از طرف شما مسئولین و شما نمایندگان مجلس که بی تفاوت هستید مورد کم لطفی قرار می گیریم تا جایی که حتی در داروخانه ها یک قرص سرما خوردگی هم با دفترچه های درمانی بنیادشهید به ما نمی دهند.

در پایان آقایون نماینده گان مجلس و آقای رئیس مجلس، بدانید ما گدا نیستیم، ولی خواهان احقاق حق هستیم. بدانید جانباز و بیمار اعصاب و روان هیج گونه کارایی نداره و شما ها تا حالا به هیچ وجه حق و حقوق مان را ندادید و دست مان از زمین و زمان کوتاه است. لذا پناه می بریم به خداوند، و از خداوند میخواهیم که در روز قیامت حق ما و خانواده ما را از شما بگیرد. چون که خانواده ها از ما بیشتر عذاب می کشند.

والسلام

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
دوست عزیز پناه به خدا نبریم وبیایید حقمان را بگیریم واگر من وشما با هم ما شویم آنها نمیتوانند مملکت را غارت کنند !!!!!تا زمانی که ماتوان توان داریم واگذاری آنها به خدا دقیقا" خواسته آنهاست ومگر مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار را صادر نکردند ؟ پس هرچه که می کشیم از بی درایتی وبی عرضگی خودمان است که بقول شما شده ایم باعث ریشخند دیگران !!!!
(بنام خدا)عرض سلام به فاش نیوزعزیز نمایندگان مجلس .ریاست مجلس وزیران ودولت عزیز تدبیر وامید
من برای اخرین بارپیام میفرستم دیگرخسته وناامید شدم .36ماه جبهه دارم در اکثر عملیاتها خط شکن بودم .جای سالم در بدن ندارم.اصابت ترکش به هردوپا هردودست وپهلویم ولی بااین کمسیون 15درصدداد حالا درسن54 بخاطر کار سنگین چوب بری دیسک کمر گرفتم .درخانه افتادم .دخترم الأن دوساله برای جهیزیه مانده ویک پسر 10ساله دارم که نمیتواند کارکند ضمنأ همسرم هم 48سال دارد ایشان هم درد سیاتیک و ارتروز دارد .شما نماینده ها هم افزایش حقوق رابرای همه درست اعمال کردید جز ما که 150تومان بیشتر اضافه نکردید حالابا 750تومان چطور زندگی کنیم .بازهم استدعا میکنم بازهم خواهش میکنم داره زمستان سرد هم ازراه میرسد یک کاری برای ما بکنید (یاحسین ع)
سلام
مرگ بر دزدان
%90 افرادی که نام بردی جزء آنهائی هستند که میگویند کدخدا را ببین ده را بچاپ پس تا این نمایندگان هستند کاری برای کسی نمیکنند
این هم مثل قانون های دیگرشون هست مثلا قانون 25%
لعنت خدا بر خائنین به خون شهدا و ایثارگران
سلام ، پناه بردن به خداوند متعال عین حق و کمک گرفتن از حق تعالی است. از قدیم گفتند با توکل زانوی اشتر ببند یعنی شتر را به امید خدا رها نکن بلکه اول زانوی شتر را ببند آنوقت به خداوند توکل کن. در حقیقت تمام تلاش ایثارگران برای جلوگیری از تضعیف نظام اسلامی و نیروهای ارزشی میباشد لذا هیچگونه تلاشی بدون توکل به حق تعالی ثمر بخش نخواهد بود.
این یک واقعیت عینی هست بعد از رحلت حضرت امام قدس سره که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفته ،دقیقا این اتفاق افتاده؟
امروزه در سطح مقامات ارشد نظام جنگ قدرت هست؟ و نیروهای ارزشی همانند جانبازان ،شهدا و آزادگان در پیچ و خم روزگار بدست فراموشی سپرده شده اند؟
امروز هم و غم تمامی مقامات ارشد نظام سهم خواهی و غارت منابع ملت بدبخت ایران شده؟ امروز در فکر جایگاه خودشان هستند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi