شناسه خبر : 70058
دوشنبه 22 مهر 1398 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماده ۳۸ برای جانبازان ۲۵% اجرا نمی شود!

از کلیه کسانی که می توانند به خاطر رضای خداوند از حق و حقوق این عده که در سراسر کشور اندکی بیش نیستند پیگیری و حقوق آنها را وصل نمایند ودل آنها و خانواده هایشان را شاد کنند ممنونیم. هر کس که این نوشته را می خواند و کاری از دستش می آید کوتاهی نکند چه از طریق بنیادشهید و چه از طریق نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه که اگر کوتاهی کند حق الناسی به گردن خود دار

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان.

چرا حقوق جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند و چندین سال هست پرونده ماده۳۸ آنها تایید شده و در بنیاد تهران می باشد اعمال نمی شود؟

مگر آنها اهل کشور بیگانه و کافر هستند که بنیاد تا این حد به آنها ظلم و ستم می کند؟

درست است که دادرسی ندارند و کسی نیست پیگیری کند، ولی طبق آیه های قرآن قیامتی هم هست! آقایان دست اندر کار، چرا به روز قیامت اعتقاد ندارید؟ بدانید همیشه زنده و سر حال و دارای پست کلیدی نیستید که حق و حقوق ما مظلومان را پایمال کنید. چون تا به حال نه برای کسی اموال و نه پست و مقامی مانده است. فقط برای انسان عاقبت به خیری می ماند و بس. چرا شما از خداوند متعال نمی ترسید؟

چندین سال هست حق و حقوق جانبازان را پایمال و آنها را نزد فرزندان و خانواده شرمنده می کنید.

خودتان با خبر هستید که عده ای این دنیا را برای همیشه ترک کردند و در دادگاه عدل الهی منتظرتان هستند تا شما را محاکمه کنند؟ آنجاست که دیگر شما دادرسی ندارید.

از کلیه کسانی که می توانند به خاطر رضای خداوند از حق و حقوق این عده که در سراسر کشور اندکی بیش نیستند پیگیری و حقوق آنها را وصل نمایند ودل آنها و خانواده هایشان را شاد کنند ممنونیم. هر کس که این نوشته را می خواند و کاری از دستش می آید کوتاهی نکند چه از طریق بنیادشهید و چه از طریق نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه که اگر کوتاهی کند حق الناسی به گردن خود دارد!

و ما را از این شرمندگی نجات دهید. اگر کسی مرد باشد می داند عرض من چی هست. الهی هیچ مردی نزد زن وبچه های خود شرمنده نشود. آقایان و برادران، کسی که جانباز از کار افتاده کلی می باشد یعنی دیگر توان کار ندارد و با این حقوق کم و تورم و اجاره منزل همیشه شرمنده خانواده اش می ماند.

خداوندمتعال به همه دست اندر کاران و آنهایی که خدمت خالصانه می کنند عزت وسلامتی و طول عمر بدهد و در آخر فرج آقا امام زمان عج و سلامتی حضرت آقا و پیروزی رزمندگان اسلام را از ایزد منان خواستارم و از دست اندرکاران فاش نیوز خواهشمندم که این مطالب را در دید بنیاد و نمایندگان مجلس و نمایندگان تشکل های ایثارگری فراد هد.

جانباز خسته از بنیاد شهید

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ماده 38هنوزبرای همه جانبازان 25درصداجرانشده.جانبازان راچنددسته کردند.ما هاهمه حکم ازکارافتادگی کلی داریم ولی اعمال نشده .!!!جانبازان محروم ازهمه چیز.جانبازحالت اشتغال عادی دریافتیش ازاین ماه 3500000هزارتومان (ماده 38)جانبازی که ماده 38برایش اجراءنشده دریافتیش 2100000تومان! این یعنی عدالت کانصاف!
کارمندان تبصره 6 شامل می شوند .
سلام
ذخیره اخرت .که مسئولین اعتقاد ندارند اگرماده 38اجر بشه برای کل جانبازان بالای 25درصد ..کی ؟!اختلاس دزدی بکند ..گوشه خیلی کم این اختلاسها به خدا همه ایثارگران مشکلات اقتصادیشان برطرف میشه
باسلام اینجانب با این که به تهران آمد م جهت کمسیون چون دکتر ها نبودن فقط یک مورد جانبازیم در بیمارستان ولی عصر را ۲۰ درصد داد ن وچون شهادت‌ هزرت فاطمه زهرا علیهاالسلام بود باید یک هفته میماند م وچون پول نداشتم به شیراز برگشتم وچند سال منتظر ماندم تا به کمسیون رفتم ومورد جانباز یم را هر سه مورد ده درصد داد ن ک حقم پایمال شده که سال قبل باید کمسیون درصد میداد که مرا از بنیاد بیرون کردن وچند روز بعد که رفتم کفتن چون در کمسیون نبودی سال دیگر با این که همان روز بودم وجای مرا به کسی دیگر دادن هال حقم خورد شد چه درصد وچه عقبم انداختن هال با ۱۰ درصد بنیاد حقوق نمیگرم از کار افتاد وروماتیسم تمام بدنم را زلیل کرد واز درد به خود میپیچم درامدی هم ندارم ابرو مند هستم به قرآن خدا قسم شد روزی یک بار غذا خورديم با یاران وکمک این وان زندگیم را گذراندم حال مدارک ۸ماه قبل گرفتن که حقوق معیشتی بدن ولی ندادن خبری نشد چه کاری کنم درمانده شدم همسرم بنای ناسازگاری گزاشته وحقم دارد خود او هم بیمار شد وداروی عصاب وروان می‌خورد تورا به قرآن خدا قسم به این انسان در مانده کمک کنید اگر حقوقم نیامد گفته مهرم را اجرا میزارم وتمامی زلمهای که بهم کردی تلافی میکونم من دست خودم نبود موج پدرم را دراورد به فریادم برسید اگر دولت به دادم نرسد اگر چنین کنم و بدانم برای جانباز آنی مثل من خوب می‌شود وکار انان راه میفتد کفنم هم اماد کردم قبرم روی قبر پدرم آماد هست خدا می‌داند چه دردی میکشم شبی ۶ قرس عصاب وخواب آور میخورم باز هیچ خداوند می‌بخشد و من در قیامت جلو شما را خواهم گرفت اگر روزی شنيديد چنین اتفاقی در شیراز شد این نظر را به یاد داشته باشید ازدرد ۴ شب هم شد که خواب نرفتم شکايت شما را به خدا میکونم که از همه چیز خبر دارد به فریادم برسید
جانباز ن نان خوردن ندارد چون برخی فقط فکر دزدی از بیت‌المال هستن اگر چنین باشد دیدار به قیامت
امیدوارم فاش نیوزدرخصوص بی عدالتی ماده 38که خیلی هاهنوزمحروم هستنداطلاع رسانی و پیگیری بکنند.جانبازمحروم از ماده 38
فاش نیوز عزیز خبرهایی در مورد ماده 38 خواندم که حاکی از افزایش حقوق در فیش مهر بود .اما برای تعدادی .لطف کنید اطلاع رسانی نمایید .
در نشستی که چند ماه پیش توسط انجمن جانبازان نخاعی تشکیل شده بود مسئولین بنیاد معاون محترم تعاون و رئیس اداره ایثارگران سردار شریفی نیز حضور داشتند فرمودند حکم ماده 38 برای جانبازان اجرا شده هر جانبازی هم اگر حکمش را خواست به بنیاد مرکز مراجعه کند آقای میرساداتی حکم را تقدیم می کند جانبازان برای دریافت حکم مراجعه کردند فرمودند نه نیاز نیست به بنیاد مرکز مراجعه کنند به بنیاد منطقه مراجعه کنند ما حکم هارا می فرستیم بنیاد منطقه محل سکونت اون جا هم مراجعه کردنند خبری از حکم ماده 38 نبود. حکم ها کجاست خدا می داند! لطفا پیگیری کنید .
بنام خدا ..در کجای قانون جامع ایثارگران و ماده ۳۸ اسمی از درصد آورده‌است که بنیاد حقوق حقه این مظلومان را با بخشنامه من در آبادی پایمال میکنید ازپیگیری جدی فاش نیوز محترم ونمایندگان ایثارگر مجلس و نمایندگان تشکلهای ایثارگران بخصوص از حاج محمد ایزدی گیلانی مسئول گروه شهر باران ودیگر عزیزان حقوق این قشر ستم دیده یعنی جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند به حقوق ماده ۳۸ خود برسند وخداوند به همه این عزیزان و خانوادهای آنها عزت وسلامتی بدهد و انشاءالله یک رحمی هم به دل مسئولین بنیاد بیندازد که در حق این جانبازان کوتاهی نکند.واین جانبازان را از این زندگی فلاکت بار و شرمندگی نجات دهد.
سلام.ماده 38 برای همه و افزایش این ماه اعمال نشده.برای تعدادی درفیش این ماه منظورشده.!
ضمناجناب آقای محمد ایزدی پیگیرمطالبات برخی آزادگان در گیلان میباشندنه جانبازان.
جهت اطلاع سایت محترم فاش نیوزکه همیشه همراه ودرکنارماایثارگران بوده و هست.
در نظرها دیدیم که یکی لز عزیزان نوشته که آقای ایزدی مدیر گروه شهر باران فقط دنبال کار آزادگان هستند نه جانبازان ، باید به اطلاع همه عزیزان من جمله این برادر برسانیم که جناب آقای ایزدی ماه هاست که برای تمام عزیزانی که شامل ماده ۳۸ هستند چه جانباز د چه آزاده و نه بچه های گیلان بلکه تمام کسانی که حتی ایشان اسم آنها رو هم نمیداند تلاش میکنند وشبانه روز و بدون چشم داشت واقعا همه توان خود و دیگر دوستانش رو بکار گرفته تا حق همه عزیزان به آنها داده بسه حالا ، این ظلم است که به ایشان روا داشته مبشه که ایشان دنبال فقط آزادگات شهر گیلا ن هست .
سلام به برادر گرامی علیزاده.هیجکس به جناب ایزدی ظلم نکرده.جزحقیقت.فاش نیوزتحقیق کند.وقضاوت.مدتهاست درفاش نیوزکه حامی همه ماست نامی از جناب ایزدی گرانقدرندیدیم درجهت حمایت جانبازان.خیلی مسائل راهم نمیشوددرسایت گفت.درمورداظهارنظرهای انجام شده قضاوت بافاش نیوزگرانقدر..
مسوول محترم سایت فاش نیوز.جناب دکترساقی.لطفااجرای ماده 38درخصوص کل جانبازان را پیگیری و اطلاع رسانی کنیدوجلوی این بی عدالتی را بگیرید.این خواسته همه ماست..
باسلام با70%جانبازی از1367/1/20وباکارافتاده گی کلی اجا مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بودم برایم خواندن ونوشتن زده اندود ومقطع بالاتربرای جانبازان طبق بخشنامه ومدت 7ماه منطقه دارم حق ایثارگری به من تعلق نمی گیرد جهت سنوات بازنشستگی چه خبر
خواهشمندم درد دلم رابنویسید ودرضمن سنوات مانند نیرو سپاه پرداخت می شود
سلام سال 94 برا ماده 38 تشکیل پرونده دادیم ولی تا امروز خبری ازش نیست نمیدونم از کجا پیگیر کنیم
باسلام خدمت آقای دکتر ساقی و تمامی دست اندرکاران و ایثارگران سپاه سردار شریفی لطفا پیگیری نماید .لااقل از کشورهای بیگانه و کافر یادبگیرید به سربازان جنگ چگونه خدمات میدهند .بنیاد تمام می گوید بودجه نداریم پس بودجه بنیاد را کجا خرج می کنید این از ماده ۳۸ واین هم از دارو ودرمانتان لااقل اگر نمی توانید مدیریت کنید بسپارید دست مدیران با تجربه وبا اخلاص..به خدا بترسید از روز قیامت آنجا دیگر راه فراری نیست اولین کسی که از شما شاکی هس وراثتان میباشد که این لقمه حرام را شما آوردید و ما خوردیم و فاسد شدیم
سن جانبازان به انتها رسیده یک بازنگری در قوانین جهت رسیدگی بهتر وبیشتر به ایثارگران ضروری است .
سلام.دوست گرامی چراآواره!خدانکنه برادرتوکلت بخدا باشه.دشمنت آواره بشه بحق خداواباعبدالله.
خدایادشمنان ایثارگرراهرجاهستنددرهرلباسی هدایت بفرماء.درغیراین صورت آواره کن..آمین.
السلام علیک یااباعبدالله(حسین.ع.)سروروسالارشهیدان.
با سلام
در خصوص اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی لازم دانسته به نکاتی اشاره شود ، وقتی طرحی لایحه ای به مجلس می روم و کار کارشناسی روی آن می شود توسط نمایندگان مجلس تصویب می شود و از فیلتر شورای نگهبان نیز میگذرد و تصویب می شود ودر نهایت توسط رئیس جمهور و یا مجلس به دستگاهها ابلاغ می شود این یک پرسه کامل و جامعی است که هم کار کارشناسی روی آن انجام شده وهم بار مالی و بودجه از پیش برای آن در نظر گرفته شده بنابر این اگر الان به هر دلیلی مسئولین و نمایندگان بخواهند از اجرای این قوانین به بهانه های نبود بودجه و یا کسری بوجه ... از اجرایی شدن آن سر باز زنند هم حق الناس است هم شان مجلس و نمایندگان را زیر سوال برده و باعث سلب اعتماد مردم نیز می شود ، نمایندگان محترم مجلس پس بیایید تا دیر نشده به قوانین مصوب که خود تصویب کردید جامه عمل بپوشانید و آنها را اجرا کنید وظیفه مجلس فقط تصویب قوانین و رها کردن آن نیست ضمانت بر اجرای قوانین نیز از وظایف مهم مجلس است که باید به آن عمل کرد اجرای ماده 38 و همترازی حقوق برابر با نیرو های مسلح برای جانبازان ازکار افتاده کامل یکی از این قوانین مصوب است . این گوی و این هم میدان بسم الله یا حق .
الان برای خوده جانبازان ۲۵درصد اجرا نمی کنند یاجانبازان زیر۲۵درصد؟
سلام ، دولت با انواع ترفندها تلاش کرده حقوق ایثارگران را تضییع کند که اینگونه عملکرد از مسئولان اصلاح طلب و سکولار آشکار و علنی دیده میگردد.
در جریان افزایش حقوق سال 98 مصوبه مجلس برای افزایش 400 هزار تومان و 10 درصد حقوق اجرا نشد زیرا در احکام حقوق ایثارگران شاغل مبالغ فوق العاده ایثارگری جزو حقوق محسوب شده و از تفاوت تطبیق بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 98 کسر شده تا به این ترتیب افزایش حقوق ایثارگران حداکثر 200 هزار تومان محدود شده است.
از سالهای اولیه دهه 70 ضدیت با ایثارگران شروع شده و همچنان ادامه دارد بطوری که هر سال بخشی از تسهیلات و امتیازات ایثارگران حذف میشوند تا عاقبت هرگونه تسهیلات و امتیازات ایثارگران بطور کامل حذف شوند و از قانون خدمت رسانی به ایثارگران فقط نامی در تاریخ جمهوری اسلامی بماند.
طبق معمول میگوییم مسئولان از ضدیت و کارشکنی و آزار و اذیت در امور ایثارگران خودداری کنند سپس هر گونه تسهیلات و امتیاز را خواستند حذف کنند.
سال 98 اجرای خدمان کشوری تفاوت تطبیقم 105 هزار تومان بود که بعد یک هفته به 16 هزار تومان کاهش یافت.
مابقی شد فوق الاده ایثارگری /سختی کار و...ی/...یعنی 90 هزار از حقوقم کاهش یافت که با احتساب امسال ضریب امن می شود ؟؟؟؟؟هزار .این کاهش فکر کنم عمومی و خلاق قانون است .
سلام با نام. جانباز و ایثارگر بازی نکنید کسانی که اثرات جبهه از کار افتاده شدن. ولی جوان بودن. میتونسن یه لقمه نون در بیارن ولی الان. واقعا نمی تونن از کار افتاده کامل هستن با ۲۲۰۰شما فکر کنید چطور داریم زندگی میکنیم من خودم اوضاع ریه هام داغونه یه پل عابر رو نمیتونم یه نفس برم سه بار عمل جراحی کرد گفتن پارگی ریه داری تکلیف ما چیه اگه به فکر جانباز هستین امثال من زیادن که به زور پنج درص جانبازی دادن در صورتی یه دکتر شخصی میری میگه فشار به خودت نیاری ریه هات داغونه انصاف خوب چیزیه انصاف داشته باشید، ۲۲۰۰ماهی مستاجر هم باشی ما فقط زنده ایم من خودم. شخصا خسته شدم. خدا شاهده خیلی هم درد میکشم همش عوارض جبهه ست هم گرسنگی از زنو بچه ام خجالت میکشم. چون نمیتونم سر کار برم نمیتونم خسته ام خسته
من جانباز ۱۵ درصد کلی عصاب روانم شما را به قران قسم میدم من بیچاره با۲۲۰۰ هزار تومن چه خاکی بر سرم کنم
اجرای ماده 38درفیش همین ماه.برای عده ای تاچهارمیلیون تومان حقوق وبرای برخی دیگردومیلیون تومان کل حقوق!!!
همه جانبازان جبهه از یک اشل حقوقی واحد برخوردا شوند .درصد ,تحصیلات ,جدا .
جانباز ,جانباز چه فرقی می کنه .
یکی 4 ملیون حقوق می گیره ,یکی 2 ملیون ,کارمند جانباز هیچی .
اختلاف وتبعیض نباشه .
عزیزان فاش نیوزی سلام ،خداقوت
ابتدا ازشما خواهش میکنم اگر ممکنه لااقل این پیام من را در جائی چاپ کنید که بیشتر ببینند شاید فرجی شود.
( متشکرم) ااینجانب ازناحیه هردوپاودودست پهلوی چپ ترکش خوردم .که بابی انصافی 15درصد به من دادند اگر واقعأ حرف شما مسئولین حرف بود وحامی محرومین وایثارگران بودید باید لااقل ازسال هفتاد بما حقوق میدادید ولی تابحال کاری نکردید فقط بلوف زدید وهرجا خواستیدرای بیاورید یا مانور بدهید و خودنمائی کنید حرف از خدمت به ایثارگران وخانواده شهدازدید .باریش قلابی باجای مهر بااستکان داغ سرمارا ومردم راکلاه گذاشتید سرخداراهرگز باشما هستم مسئولین ریاکاروکذذاب شما در مجلس افزایش حقوق رابرای همه تصویب کردید برای همه 440هزار تومان اعمال شد وبرای ما150هزار تومان اضافه کردید .من با54سال سن دیسککمردردسیاتیک خانه نشین شدم مابقول شما معسر که هستیم بااین مشکلات ودردها وفقر ومشکل بیمه چکار کنم ؟اقا حالامن چکارکنم ؟ ! نامسلمانها ،بی دینها ،چراباما اینکار کردید .،واگذارتان میکنم به
امام حسین(ع) والسلام
برادر خوب ما سلام
کامنت شما هر جا بنویسید چاپ می شود
سلام برادری که نوشتید با چندین ترکش 15 در صد دادن بله برادر همسر موجیه فکش داغونه نقص زیبایی داره چون قسمتی از چونش نیست تمام دندوناش سالهاست که ریخت ریه هاش داغونه چون تو تک شیمیایی سردشت بود معدش داغونه چون تو برفهای کردستان یخ زده بود وبرا همین الان ازراه رفتن اهسته هم میناله تو دست وپاش ترکش هنوز هست تیر مستقیم کلاشینکف به کتف راستش خورده تمام زندگی مارو ازبین میبره پسرمون هم ازدست کتکهای بی مورد فوشهای رکیک اون در امان نیست فقط15 درصد بهش دادند وبس پروندهای دکترای خودشون تشکیل دادن وحتی گفتن چطور زنده ای ولی برا گرفتن درصدتو کمیسون. پروندش گم میشه ای یعنی چی به خدا ادم رفتار این دست اندرکارهای به ظاهر مذهبی رو میبینه به همه چیز شک میکنه
ان شاالله خداوند همین مجلس راروی سرتون خراب کنه که شما نماینده های... میرین اونجا فقط برای غیبت کردن پشت سر همدیگه مواظب باشین سنگ پاتون رو گم نکنین .اخه شما وزرا شمانماینده ها که تخصص ندارین شما رفتین مجلس چکارکنین رفتین به مردم خیانت کنین به امام(ره)خیانت کنین به شهدا خیانت کنین به ایثارگران والدین شهدا جانبازان معلولان ازادگان مظلوم خیانت کنین رفتین مجلس که به امام زمان (عج) به اقا به نظام خیانت کنین فقط لطف کنید هروقت جلو میکروفون میرین دیگه اولین کلامتون ارواح طیبه شهدا نباشه دیگه نگین ماخادم ایثارگران هستیم ازنام شهدا وایثارگران جهت رسیدن به مقام استفاده نکنید والسلام
سلام،من،جانباز۵دصدم، ازهیج،جای،حقوق،نمیگیرم،خودم،درمنطقه،حلبچه، خرمال،شیمیای،شدم،فقط،یک،تیرکه،خوردم،۵درصد،جانبازی،زدند،هردفعه،به،شهرستان،خودمان،میرفتم، میگفتند،پنج،درصد،با،بیست،درصد،فرقی،ندارد، نروخودت،را،علاف،کن،اخرش،حقوق،میگری، ولی،الان،یک،سال،پرونده،را،اوردم،منطفه،ای، خودم،خوشان،گفتند،حقوق،شش،ماه،دیگه،میگری، ولی،یک،سال،هروقت،رفتم، میگن،هنوزبه،هیچ،کس،حقوق،ندادند،چهل،ماه،هم،منطقه،دارم، گروه،ضربت،حضرت،رسول، اکرم،بانه،هرهفته،حداقل،دوباردرگیری،داشتیم،بیست، بار از ماشین پرت شدیم، همه،جای ما شکسته زخمی میشدیم،ولی،هیچ،جانمیرفتیم، این،چه،عدالتی
سلام خدمت دوستان فاش نیوز عزیز بنده با داشتن 14 سال به جبهه رفتم و آن هم در واحد تخریب ، 2 سال تمام در تخریب بودم . بعد درشلمچه مجروح شدم ولی امروز بعد از 32 سال که از آن روزها میگذره بابت این همه انفجار که در آموزش های تخریب ، غواصی ، آموزشهای ثبت میدان مین کنار ما رخ میداد که باعث جراحت و خون ریزی گوش و بینی ما میشد میگذرد ولی امروز درصدی از بابت آن همه مشکلاتی که ما پیدا کرده ایم به ما تعلق نمیگیرد شما رو به خدا برای بچه هایی که در تخریب بودند و مجروح شدند کاری بکنید مجروحیت من بابت ترکش و خمپاره می باشد ولی از سر و گوش درصدی به بنده تعلق نگرفته است در صورتی که ناراحتی اعصاب و روان پیدا کرده ام که نمی توانم پشت فرمان خودرو ام بنشینم و متاسفانه روز به روز به پرخواشگری و کم حوصله گری ام افزوده می شود و برای خانواده ام درناک است بنیاد می گوید شما سوء سانحه موج گرفتگی ندارید ما چگونه می توانیم بعد 32 سال این را ثابت کنیم از شما کمک می خواهیم این حرف دل من نیست این حرف دل خیلی از جانبازان و مجروحان است دعای خیر ما بدرقه راهتان
باسلام خدمت مخلصین ودلسوزان انقلاب ومردم وخاصه جانبازان.
عرض کنم که بنده بیش ازپنجاه ماه درجنگ حضورداشتن که درپرونده بنیادم موجوده وبیست درصدوجالت اشتغالم ومموج انفجارناحیه وسرکمروترکش وفلان..حقوقم دومیلیون وچهل ومستأجردریک طبقه چهل وپنج متری هشت ساله که ساکنم واین اولین باره که برخلاف غرورم اززندگیم میگم وحتی پول پیشم هم صاف شده بازپدرصاحخونه روبیامرزه که درک میکنه ولی خیلی خیلی مسئولین مزخرفی داریم مگه ماده ۳۸ طبق قانون محدودیت درصدداره؟ خدایی جناب مدیرجناب مسئول وجدان دارید؟یعنی واقعابایدبرای رفع نیازمادی مون وتحقق آنچه حق قانونی منه پس ازسی سال گذشت وتحمل بایدشهادت روبپذیرم ودرهمین نظام بسیجی واربه ارکان دولت وفلان فلان حمله کنم؟تاازشرمندگی حداقل خانواده دربیام..اگرچه چندوقت دیگه بخاطرامام ورهبری صبرمیکنم ولی خدانکنه که ...خسته ام ازهمه ی این دزدها ودندانهای درنده پیشانی پینه بسته ای که خون شهید ازش میچکه
لطفا بفرمايد طبق چه قانوني 30 هزار جانباز قانون 38 در باره شان اجرا و 10 هزار اجرا نمي شود لطفا جواب دهيد
Hossein Navid:
باسلام وعرض ادب واحترام
آیا افزایش حقوق جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید که مشمول ماده ۳۸ میباشند وهنوز برایشان افزایش حقوق اعمال نشد منتفی گردید است ومشمول معوقات نمیباشند حکم حالت اشتغال ماده ۳۸آنها چه میشود باتشکر وآرزوی توفیق الهی
ضمنا کارشناس امور ایثارگران محل پرونده اظهار بی اطلاعی میکند وپاسخ روشنی نمی دهد
باسلام وعرض ارادت..مسئول محترم سایت لطفا ازطرف جانبازان زیربیست وپنج درصد که مشمول ماده ۳۸هستندو بنابرنقل قول این ماده برای آنهااجرا نخواهد شد،پیگیری بفرمایید،جانبازان زیربیست وپنج معمولا نه دررده های بالاونه درمجلس کسی روندارند واگرکسی باشدمطمئنا کارمنداست ومدافع جانبازان وظیفه میباشد چراکه خوداوهم ذینفع است اماامثال بنده هیچ امتیازیااتصالی به غیرخدانداریم وازاین جهت باگذشت سالهاازجنگ همین سه چهارسال اخیر به فکرپیگیری مواردجانبازوحالت اشتغال افتادیم اون هم بخاطرازکارافتادگی واقعی..والاحالاحالاهم تن به دریافت حقوق اگرتمکن داشتیم نمیدادیم..بابیست درصدجانبازی وپنجاه چهارماه رزمندگی عجیب است که بنیادمیگویدزیربیست وپنج نبایدحالت اشتغال میشدندچه رسدبه اجرای ماده سی وهشت!!!این نشان ازشأن وبزرگواری آنهادارد؟..خداروشکرکه آلوده به قدرت وشهرت وثروت نشدندبعضی ازرزمندگان وجانبازان والاهیچ اثری ازآرمان امام باقی نمانده بود...بهرحال برای رضای خداازحقوق این دسته دفاع کنیدکه مترادف بادفاع ازمظلوم است..مؤید و موفق وسلامت باشد
من در سال 61 از ناحیه ترکش سر ،ترکش به کمر جانباز شناخته شدم که بنیاد در عین ناباوری برای من 5 درصد از کار افتادگی زدند در صورت سانحه که از طرف سپاه صادر شد موج انفجار رو قبول نکردند . گناه ما چیست که در اون زمان با 15سال سن کلی صدمه جسمی و دوحی بهم وارد شده و با 38 ماه سابقه جبهه باید برا امرار معا شم با مشکل مواجه بشم لطفا" بداد نیروهائی مثل ما برسید .
سلام
نمایشنامه تون از جانبازان ۲۵ درصد تمام مراحل ماده ۳۸درا رفتند از سوء پیشینه و کارهای دیگر
اما انتهای کار گفتند که این بخشنامه برای جانبازان ۲۵ درصد نمی باشد
چرا؟!
ماده 38 برای جانبازان 25 درصد اجرا نشده به جهنم این که التماس ندارد ما که عمرمان گذشت به همین وضعیت برای چه باید این چنین ملتمسانه صحبت کنیم
جناب مسئولین لطفا قانون را اجرا کنید
جانبازان ۲۵درصد را مشمول تبصره ماده ۳۸ قراردهید
سلام چرا ماده ۳۸ تعدای از جانبازان ندادن از کجا پیکیری کنیم یک نفر جواب ما را بده امیدوارم مسعولین درک کنن
سلام مدیر خبرگزاری سایت فاش نیوز تا کی قراره به جانبازان خبر کذب و الکی بدن. اینو بگم هنوز حکمی برای جانبازان صادر نشده و اگه شده بنیاد نمیخواد نسخه جانباز رو بده اگه شما یک فیش حقوقی جانباز رو پیدا کردید که حداقل ۳آیتم واقعا با امتیاز خود جانباز مبلغ درست بود حاضرم تمام حقوق منو قطع کنن .بعد این همه سال هنوز حالا یک حکم خام با درج آیتم ها برای چند نفر که پیگیر مشکلات جانبازان و آزادگان هستن ارسال کردن که نظر خواهی کنن. اگه الان همه جانبازان و آزادگان گفتن باشه قبول ستاد کل همین آیتمها رو فقط با امتیاز مشخص مبلغ بزنه و طبق همان حقوق پرداخت کنه قبول میکنن. ولا جانبازان رو خسته کردن از اینهمه خبر کذب و الکی مگه ستاد کل نمیتونه با این همه نیرو حقوق بگیر یک حکم صادر کنه که هر روز بهانه جدید میگیرن اصلا شما پیدا کنید یکی از احکام صادر شده که سردار شریفی چند دفعه گفته حکم ۳۰هزار جانباز بسیجی صادر شده و به بنیاد ارسال شده. بخدا قسم این مسئولین اگه از طرف هر شخصی بخشیده بشن من فکر نکنم حتی یک جانباز ۹۹درصد مسئولین بالخصوص بنیاد رو ببخشن. خواهشا حالا که مسئول بنیاد یکی از ایثارگران هست لطف کنن بس کنن و حق و حقوق واقعی رو پرداخت کنن
ایا من که جانباز ۱۰درصدم وبازنشسته نیروهای مسلح ام ماده ۳۸ شامل من هم میشه یا نه
سلام.استاد گرامی شماوارد گروه شهربان شو بعد بگویید که اقای ایزدی برای جانبازان کاری انجام نمیدهد.اگروارد گروه نشدید شماره تلفن ایشان را تهیه وخودتان از مسیله ای که داریدایشان را اگاه سازید .بعد متوجه میشوید که اگر کاری ازدست ایشان براید مطمین باشید.بی دریغ برایتان انجام خواهددادویا راهنمایی میکنند.امیدوارم که هرکجا که هستید جانباز گرامی پاینده وسلامت باشید
ای که دستت می‌رسد کاری بکن بداد جانبازان برسید که مشکلات جسمی وروانی آنان لااقل کمتر شود
اینجانب داشگران با کد ملی ۰۸۸۸۲۵۹۶۶۲ جانباز ۲۵ درصد اعصاب روان شهرستان قاین هستم پرونده ماده ۳۸ را تکمیل کر دم اما متاسفانه سپاه بیرجند پرونده را بایگانی کرده و میگه باید ۳۰ درصد به بالا باشید و ماده ۳۸ شامل حال شما نمی شود در حالیکه دوستان دیگر هستند با ۲۵ درصد حکم زده اند و حقوق میگیرند ولی من چون پارتی ندارم باید ساکت بشینم ،لذا هر کس بتونه پرونده من را به جریان بندازد که ماده ۳۸ برایم درست شود و حکم بزنند علاوه بر اینکه اجر و ثواب نزد خداوند دارد بابت زحمت و اجرت هر چه بفرماید تا حد ۱۰ میلیون از شیر مادر حلالتر میدهم چون حالا متوجه شدم باید حق خود را در این مملکت یا با پارتی یا پول گرفت
بنیادشهید جانبازان بازنشسته آموزش وپرورش را فراموش کرده است
مخصوصا جانیازان زیر ۲۵ درصد.

درضمن حاکمیت به این مطلب توجه داشته باشد اصابت ترکش و گلوله با اجازه ما اصابت نکرده است چرا این همه تبعیض بین درصدبالا و پایین ۲۵ درصد قائل میشوید؟
بخدا ما هم جانبازیم آماده شهادت بودیم ولی نشد حالا زخم ما کمتر بود دیگران بیشتر.
بدیهی است مامخلص همه جانبازان بالای ۲۵ درصدهستیم
اما خواهش میکنم کمی به فکر ماهزیر ۲۵ درصدها هم باشید و مزایا وخدمات را به ماهم تسری دهید.
مسعولین مهترم میفرمایند برای حالت اشتغال بایدفردجانبازبایدکارافتاده باشدبنده مجروح موادشیمیایی هستم که میزان درصد۲۵درصدجانبازی دارم ازحمین ناحیه موادشیمیایی بچه دارنمیشم دکترای زیادی رفتم موفق نشدم نظردکترای متخصص این شد که گفتندشما به خاطرموادشیمیایی بچه دارنمیشویدیک نفرکنارمن هم حیرانه اون فردهمسرم هست حالا انصافه حالت اشتغال نباشم که هیچ گونه مزایایی شامل من نشود شمارابه خدا فکری بحال مابکنید
تا کی ما جانبازان 25 تا 30 د صدبایدبه شماالتماس کنیم تا ماده 38رااجرایی کنید تا کی شما مسولین بنیاد و پاسدارن می خواهید به ما ظلم کنید مرگ بر همه شماها مسولین از بالا تا پایین خدا همه شمارالعنت کند
لطفا به جانبازان زیز ۲۵درصد حالت اشتغال رسیدگی کنید یک فرزند دختر معلول دارم خودم هم ریه وهم از اعصاب وروان دچار مشکل هستم خیلی ممنون رسیدگی کنید ممنون میشم پاینده باد رهبرم اقام خامنه ای عزیز
آیا مطالبات جانبازان ماده۳۸ کیکیکیکیکیکیکی پرداخت میشود
اصلا چرا نمیگید بازماندگان جنگ؟
درصد از کار افتادگی چه معنی داره؟
چطوری معلوم میشه کی چند درصد از کار افتادگی داره؟
منی که سه بار مجروح شدم ولی پرونده یه بار رو دارم چرا برحسب همون یه پرونده بهم ۱۵درصد جانبازی دادند؟
جونی که تو جبهه بودش و اصلا مجروح نشده ولی اثرات موج انفجارو موج صدا الان نمایان شد چرا اصلا به حساب نمی ایند؟
مگه ما چند نفر داریم که الان زنده هستند و از کار افتاده جنگ هستند و کسی بهشون توجهی نداره؟
باسلام،بنده جانباز30درصد وازاده 5سال اسارت چندین بار برای ماده38به بنیاد مراجعه کردم و میگفتند به شما تعلق نمیگیرد تا اینکه خودم قوانین را مرور کردم که ماده فوق الذکر متعلق به جانباز وازاده بسیجی میباشد باز هم بنیاد گفت خودت را اذیت نکن به شما تعلق نمیگیرد تا اینکه به سپاه مراجعه نمودم میگفت چرا تا الان مراجعه نکردی وقانون به شما تعلق میگیرد میخواهم بدونم چرا بنیاد حرف درست وحسابی نمیزند وچرا اذیت میکند ایا کسی نیست جواب دهد،،،ودرسال1400مراجعه نمودم وبه دوستان دوران اسارت سوال کردم میگفتند سه سال است که ماده فوق به ما تعلق گرفته چرا بنیاد دروغ گفته برای چه اذیت کرده باید به چه کسی شکایت بکنیم تا با کارمند بنیاد برخورد بکند امیدوارم با ایثارگران صادق باشند،،،،
بله بعضیها با تعصادف به زور پارتی حقوق می گیرند ماها هم حقمنو از خدا می گیریم
ثبت پیام من دردی رو از من دوا نمی کنه ...چرا این همه تبعیض جانباز ۳۵ ٪ هفت میلیون دارین ماده ۳۸ بهش میدین خانمش هم کارمنده خودش هم کارمند بوده پارتی داشته بچه هاشم برده سر کار یکی هم مثل من نوعی نه خانمم نه بچه هام حقوق بگیر نیستیم با ۲۵ ٪: جانبازی وبه حقوق بازنشستگی این اگه اسمش نامردی و ناجوانمردی نیست چیست؟ خدا از سرشون نگذره بی وجدانهای پلید از طالبان بدترید
سلام بنده جانباربیست و یک درصد هستم حالت اشتغال چرا ماده ۳۸ به من تعلق نگرفته لطفآ راهنمایی کنید شما که میگی حقوق بگیر پس ما که حقوق میگیریم چی میشه
سلام. جانباز بسیجی ۳۰ در صد هستم از تبریز.
این مدیر بنیاد کی هست که کنترل و عدم رسیدگی ماده ۳۸ را رعایت نمی‌کند.
دوستان من .همرزم من در تهران ماده ۳۸ را تا مقداری را گرفته.ولی تبریز خبری نیست.مدیریت وجدان و عدالت باید داشته باشد
اون دوست عزیزازاده وقتی بهت ثابت شدکه کارمندبنیاد بهت دروغ میگفت کا میزدی تودهنش بادماغش یکی میشد این اینکه ازامواد پدرزنش میبخشن بی دینهادیگه دیگه تبعیض بس ازجنگ 35 سال گذشت تاالان که عرضه نداشتین حق حقوق ایثارگرهاروبدین فرض کنین اینها کارمندشمابودن ازاین به بعدشویک حقوق بازنشسته بده دربنیاد راهم تخته بکن گل بگیرانجا اساسا مال همین طیف ولی کسی جرات نداره حقشو ازاوناسوال بکند
جانباز 25درصدی هستم
ماده 38چرا به همه جانبازان تعلق نمیگیرد مگه اینها از زن پدر هستند خداوند رحمت کند حاج قاسم سلیمانی را که در یکی از سخنرانیهایش فرمود
کسی که فقط یک روزدر جبهه حضور داشته جانبازی به او تعلق میگیرد چون که منطقه آلوده بوده
پس چرا مسؤلان عزیز حق لناس را رعایت نمی کنند
کی می خواهید یک بازنگری در قوانین جانبازان انجام بدهید جانباز 25 درصد محروم از ماده 38 و 39 حق پرستاری و خودرو این همه تبصره های الکی و..........
ماده 38شامل جانبازحالت اشتغال که ازبنبادحقوق میگردودرهیچ دستگاهی بیمه نیست حتمابایدحالت اشت‌‌غال باشدو درصد25الی 49 وازسال 90به ‌انطرف مثلا 89 87وووباشد
باسلام قانون دوگانگی جانبازان یعنی ظلم برای تمام جانبازان چرا در خود بنیاد شهید عدالت اجرا نمیشود آنوقت مدیران بنیاد انتظار دارندبقیه اداره بکار جانبازان رسیدگی کنند بنده ۲۵درصد جانباز قانون حالت اشتغال بازنشسته هستم فقط حقوق بازنشستگی میگیرم در صورتیکه تمام همطرازان من هم حقوق پرسنلی و هم حقوق جانبازی و هم ماده ۳۸ برخوردارند تازه که بازنشسته میشوند بازم حقوق بازنشستگی و حقوق جانبازی میگیرند آیا این ظلم نیست آیا این عدالت است
به نام خدا زمانی که من به جبهه میرفتم واسعه دفاع از انقلاب امام خمینی کبیر بود و۱۵ سال داشتم که پرم هم پاسدار بود ودر دربندخان بود وخانوادهم چون بومباران عراقها بهشهر خرم اباد زیر چادور زندگی میکردند انشا لا یاور رهبر باشیم وسلام بسیچی رح
زمانی حضرت امام فرمودن به جبهه ها بشتابید شتافتیم زمانی رسید که دنبال مدرک نبودیم ولی کسانی بودن که این دوره را گوشت زرد میکردن ولی به خدا من نه دنبال درصد بودم نه دنبال حقوق چرا با خدا معامله کردم ولی دیم ریه و روانم در جامه نمیتوان کاری انجام بدم زم کشش ران شیمایی ریه نور چشم به ۵ نمره پائینی مجبور شدم دلم را باز کنم ولی عدالت این نیست به تمام مقدسات این عدلت نیست جانبازان را در یابید ماهی ۲۲۰۰ هزار تومان چی بخوریم آیا میشه پلاستیک بخوریم آیا میشه کاغذ بخوریم در یابید جانبازان زیره ۲۵ در صد این همه تعویض چرا چرا جواب بدهید آن هم در خور شعور خودتان آیا مولا علی الان این کار شمارا می پسندد تورا به همان اعتقادی که به امام خمینی داریدقانون جانبازان بازنگری کنید اعصاب روان شیمایی همیشه از طرف زن و بچه زر به می خوریم چرا نداریم امام خمینی اگر زنده بود و حضرت آقا خامنه ای هردو را دوست داریم باز جنگ شود ما پیرمردها از همه زود تر حرکت میکنیم رسیدگی کنید
سلام اصلا ما جز این کشور هستیم که باناراحتی موج سر کمر پارگی گوش کوتاهی پای چپ ۲۰% و۶ماه بسیج در منطقه تیربارچی بعد از غواسها جان برکف بی ترمز بودیم ولی حالا از رده خارج با موجی بودن من هیچ کس مرا سر کار نمیبرد چرا یاغش میکرد یا از بلندی می افتد و... کاشکی شهید میشدیم این روزها رانمیدیدیم با۶۰ سال سن اواره لعنت خدا برکسانی که با ۲۰ م خانه گرفتم ولی وامم ندادند از ما که گذشت حواله اتان به حضرت عباس که خودتان بهترین درصد ما اواره وخانه بدوش لعنت خانواده ام هم اواره کردی رهبرا کجایی ببینی چه خاکی بر سر ما ریختند
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران. من از سن ۱۳ سالگی مدت ۵۰ ماه از بهترین ایام جوانیم را در جبهه سپری کردم . در چندین عملیات. مجروح شدم از قسمت های بدنم . که اون موقع چون جوان بودم اهمیتی به آن نمی دادم ولی حالا که پا به سن گذشتم دچار چندین مریضی بخصوص‌ مشکل مجروحیتم در بیمارستان پیرانشهر که به من خون آلوده تزریق کردند به بیماری لاعلاج دچار شدم و با این همه مجروحیت که دارم بعلت مفقود کردن مدارک بیمارستان به من ۵ درصد جانبازی دادن . و مدت چند ساله که در کمیسیون های بنیاد شرکت می کنم با اینکه چندین پزشک متخصص مشکلات بیماریهای من را تایید کردند ولی درصد جانبازی من را همان ۵درصد تعمیری نمی کند شما را به وجدان شما و نام حضرت ابوالفضل سوگند می دهم . چون از نظر مالی هم مشکل دارم و با اینکه هرچند مرگ دست خداست و عمری از من باقی نمانده به این موضع مهم رسیدگی فرمائید
سلام آقای قاضی زاده هاشمی شما تازه تشریف آورده اید واز شما که فرد با سواد هستی هیچ شکی نیست ولی جانباز شیمیایی و عصاب روان که دوتا ه گوشهایم سمعک چشم را عمل کردم پاهام زخم دارم توان کار را ندارم 16 جبهه حق علیه باطل و بهترین روز های عمرم را در جبهه گزروندم آیا حق من 20 در صد
بنده از جناب عالی خواه ش دارم به زیره ۲۵ در صد کمک معیشت میگیرن فکری بکنید ممنون تورا به تمام مقدسات که اعتقاد داری فکری بکنید ما هم از ایران هستیم حضرت امام اعلام کردن جبهه هارا خالی نکنید از امام گفتن از ما با سر دویدن داماد ۵ داماد بودم رفتم جبهه حق اگر این هست شما بگوئید ماهم قبول می کنیم اجرکم عندالله الاسلام علا توفیق
سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین گرامی بنده جانباز ۱۵ درصد هستم که بخاطر بی کفایتی ارگانهای مربوطه پرونده من ناقص مانده و چون نتوانستم مدارک را تکمیل کنم به وضعیت من که یک جانباز شیمیایی کل بدن هستم و در سر و بدن من هیچ مویی به دلیل شیمیایی وجود ندارد و هر روز تخریب بیشتری میشوم و ترکش و موج انفجار و اعصاب و روان در صورت سانحه های من موجود هست باید بخاطر ۴ تا نامه از حقایق اصلی که خودم مدرک اصلی هستم و نشان میده که من چجور مجروحیت هایی دارم حقوق من رو اینجوری نادیده میگیرند و انقدر رفتیم و اومدیم تا ی لطفی کردن گفتن چون پرونده ات ناقصه ولی از کار افتاده و بیکار هستم چند ساله برام معیشتی در نظر گرفته شده من به عنوان جانباز این مرز و بوم مثل خیلی از عزیزان باید اینجوری نادیده گرفته بشم مستاجر که هستم تک فرزندم و بخاطر دست تنگ به دانشگاه نتونستم بفرستم انقدر زندگی به ما سخت میگذشت که همسرم به دلیل فشارهای عصبی مریضی قلبی و فشار خون و قند خون دچار بشه و به تازگی فوت کنه اما باز هم من پیشش شرمنده شدم و هنوزم نتوانستم براش حتی سنگ قبر بزارم بنیاد که میریم همه چی که برای ما پاسخشون نه هستش حتی نمیدونیم ایا ما رو در کمیسیون ماده ۳۸ شرکت دادند یا نه جواب درستی ما هیچ وقت نگرفتیم من که پولی ندارم خونه بخرم و وام مسکن میدن اونم ی شرایطی که نتونم صاحب خونه باشم چه فایده ای داره تک فرزندمم که لخاطر دست تنگ حتی نمیتونم سرو سامان بدم خب من به عنوان پدر چقدر باید شرمنده باشم منم جانبازی هستم که اگر کمیسیون بزارند بشم در حق درصدم انقدر بی انصافی نمیشه من هم از ارتش و هم از بسیج سپاه به جبهه رفتم حالا خدارو خوش میاد در این شرایط سخت زندگی منو نادیده بگیرند باز خدا پدر برادران سپاه رو بیامرزه بهتر تحویل میگیرند ارتش و بنیاد شهید که اصلا بجز نه به تو طعلق نمیگیره و فقط ۲۵ درصد ها چیز دیگه ای بهم نگفتن
لطفا بیشتر به ما رسیدگی کنید و اگر باید تو کمیسیون ماده ۳۸ شرکت کنیم یا شرکتمون دادید بدونیم و کمکمون کنید اگر نداریم بریم شرکت کنیم و انقدر بهمون بنیاد نگه نه الان برای ماده ۳۸ بنیاد به من گفته ۲۵ درصد ها چرا ما نه آخه چه گناهی کردیم آخه اینهمه شرمنده زن و بچه بشم و این معوقات رو برای ما هم اجازه دریافت بدید تا دستمون باز بشه و زندگیمون ی سرو سامانی داده بشه از خجالت در بیاییم لطفا رسیدگی بفرمایید و جوابی در خصوص این پیام من بدید ممنون میشم یا علی
با سلام ما جانبازان زیر 25 در صد از حق و حقوق برخوردار نیستیم چون می گویند در صد جانبازی شما کمتر است بنده در اثر موج انفجار و اصابت ترکش مجروح شدم چون برایم صورت سانحه تشکیلی نداده بودند بعد از چند سال دوندگی خلاصه موفق به اخذ صورت سانحه شدم محل مجروحیت منطقه حاج عمران بود من بعد از اتمام جنگ دنبال صورت سانحه رفتم و محل خدمت هم لشگر 77 خراسان و گردان در قوچان بود مدت یک هفته از مشهد به قوچان رفتم . در گردان در دفتر صورت سانحه فقط موج انفجار نوشته شده بود و از ترکش خبری نبود فرمانه گردان گفت باید بروید از بیمارستان ارومیه مدارک بیاورید و من هم به خاطر مسافت زیاد و هزینه دنبالش نرفتم فقط ده در صد برای موج انفجاز جانبازی تعیین کردند و بازنشسته بخش خصوصی هستم به غیر از وام مسکن و بیمه تکمیلی هیچ چیزی تعلق نمی گیرد در صورتیکه در جنگ جهانی دوم هر کس سرباز بود بدون اینکه مجروح و جانباز شود تا زمانیکه زنده بود کشورشان مزایا می داد
با سلام مدت سه سال است از ما مدراک گرفتند تا پاداش حق ازدواج به فرزندنمان بدهند ولی متاسفانه خبری نیست هر وقت مراجعه می کنم می گویند باید تهران پول بدهد ما هم به شما بدهیم اینکه نشد یک ارگان انقلابی که نام بنیاد جانباز را یدک می کشد ولی در عمل خلاف انرا انجام می دهد مگر در کشور پول نیست اگر نیست برای هیچ کس نباشد اگر یک مویی از ان اختلاسها به ما بدهند مشکل ما حل می شود
سلام در کشورهای چون المان وامریکا مسعولین میگردن تایک کهنه سرباز قدیمی را پیدا کنن و بیاورن در رسانه های صوتی تصویری انهارا معرفی ونشان افتخار بدهن . من در عجبم بنده خودم در حین سوخت رسانی دومرحله روی مین باکامیون اشمیتز رفتم ومسعولین امر شاهد میباشن که من خواب این اتفاقات را هم دیده بودم .بگذریم من نه کمسیون پزشکی هارا قبول دارم ونه هیچ گاه اعتراضی داشتم یادمه دهه هشتاد انقدر تماس گرفتن تابنده جهت کمیسیون بروم .رقتم وبنده را از کار افتاده تشخیص دادن جالبه خیلی شیک وجنتلمن ظاهر شدم که مبادا از بنده تصویری ساخته شود .خدارا گواه میگیرم هیچ اطلاعی نداشتم موضوع چی بود.شاهد دارم از خود مسعولین بنیاد .این درصدها ایا با سالخوردگی ما واقعا درسته .مثلا سی سال پیش بیست درصد ایا حالاهم بیست درصد حساب میشه.شما لطف کنید اموالی که از بنده به تاراج بردن فقط به خاطر ان جمله ولش کنید این موجیه .همیشه اشک در چشمان بنده وخانواده ام جاری بود .موجی موجی .خدا نگذرد از کسی که این جمله را ساخت .بله کنترلمان خیلی سخت میباشد .کاش در زمان حادثه شاهد بودید.جالبه هر اداره ای هم کارداشته باشید بعضی از عزیزان که در جنگ بودن من دیدم طرف با پنج درصد جانبازی کارمند شده ایشون گرز میشود ومیگوید منم جانبازم .وای وای وای .بیشتر نگیم که تف سربالاست .مگه نه .حقوق راباید انهای بگیرن که بعضا چاپ میشود حقوقهای نجومی .ما همان روز مان مارا بس است .من خودم قبل از انقلاب نیز جانباز شدم اما هیچ زمان ادعا نداشتم .قول دادید که به مردم خدمت کنید نگذارید زمان بگذرد وشرمنده خانواده این عزیزان بشوید با این حقوق بعضا کفاف هزینه اجاره خانه بعضی از این عزیزان هم نمیشود.هرچند این نظربنده اهمیتی ندارد .
سلام خدمت مجریان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
تبصره ماده ۳۸ خدمات رسانی به ایثارگران
شامل جانبازان ۲۵ درصد به بالا می‌شود اما متأسفانه در بند ۱ واجدین شرایط حداقل جانبازان ۳۰ درصد به بالا درج شده و با مراجعه به سپاه استان فرمودند شامل جانبازان ۲۵ درصد نمی شود این بخشنامه نیروهای مسلح باعث ضایع شدن حق من و امثال بنده شده لطفا در اجرا توسط مقامات تجدید نظر شود. با تشکر
سلام؛؛ بنیاد شهید تهران از جانباز معسر که درخواست حالت اشتغال دارد مدارک از کار افتاده حالت احتضار میخواهد بنده سه بار بیمارستان قلب بستری و رگهای گرفته قلبم را فنر زدند ۶۰ سالم است مجروحیت موج انفجار دارم و بیماریهای ۰۰۰۰۰ امروز یک غیر جانباز با این وضع ؛ از کار افتاده چه رسد جانباز
بنده جانباز ۱۵درصد اعصاب روان هستم و یک سال هم بسیجی جبهه بودم الان بازنشته تامین اجتماعی هستم وحقوق بازنشستگی کفاف زندگی ۴ نفره را ندارد و شرمنده زن و بچه هستم هر موقع مراجعه می کنم فقط درصد ۲۵ وبالاتر امتیاز دارد درحالی که بنده سالی ۳نوبت هر دفعه یکماه دراسایشگاه اعصاب روان بستری میشوم اصلان انکار وجود نداریم اگر دولت و مجلس تشویق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می کنند مردم بدانید که فقط برای ابراز قدرت خودشان است و فردا اگر آسیبی به شما برسد کسی نیست دست شما را بگیرد اصلان
ماده38 و 39 چرا برای جانبازان 25 درصد اجرا نمی شود و حداقل یک مسئول پیدا نمی شود بگوید برای چه پرونده تشکیل دادند و تمام مراحل را به اتمام رسانند بعد گفتند جانباز 30 درصد حداقل کمی انصاف داشته باشید تا به کی این همه بی عدالتی و ظلم این همه معوقه برای چندین سال به جانبازان 30 درصد به بالا دادید حداقل یک نگاهی هم به جانبازان 25 درصد می کردید
داریم چهارمحال بختیاری جونقا ن کد پستی 88671 16533 علی زمانی جانباز 20 درصد شهرستان فارسان تورا خدا رسیدگی کنید ممنونم
آقای قاضی زاد ه دیگه کی ماده ۳۸ به جانبازان ۲۵درصد اجرا میشه! همه از دار دنیا دارن خداحافظی می کنن. فردا چی پاسخ خدا را می دین
آقای مسعول کاش یک شب دربرف وباران درجهبه اونم مقابل سپاه سوم گارد ریاست جمهوری بعث عراق پست میدادی وان موقع ۱۴ ساله بودی مدانستی جنگ وجیهه یعنی چی حالا بهد از ۳۲سال عمرو نهی میکنی و حق بندگان خدارو که ندانستن جنگ چی هست ولیمه خاطر نظام ورهبری رفتن شهادت را برگرفتن اسرارت را جوانسازی را بخاطر اینکه شما امروز حقوق نجومی بگیرید من که الان گلوله دربدن دارم واز کوتاهی پا رنج میبرم و ۳۰روز است که عمل دیسک آنهم پژسکان تایید کردن که بر اثر کوتاهی پا است واز نظر روحی دچار یاس وناامیدی اعصاب خرابی هستم چون از جوانیم گذشتم تا امروز مستاجر وبیدار وناتوان از کار از شما نمیگذرم ونمیدونم که خدای هست وقضاوت خواهد کرد آخر جنگ که برای همه بود نه یکسری که اینچنین قضاوت میکنین من که از ماده ۳۸ اصلان بی خبر بودم تا زود است بخود بیاید ومورد نفرین خانواده شهدا گرانقدر وجانبازان وبزرگان قرار نگیرید که وای بر شما وسلام
وقتی در کنار خانواده زیر نویس شبکه خبر رو خوندیم که گمک معیشت شده ۵ملیون و ۶۰۰هزاربا خود گفتیم خداقل امسال دیگه میتو نیم نان را خودمون انتخاب کنیم اخر نان لولش ارزانتر در میاد و مادر نان سنگگ نمیگیره وقتی بهش گفتم امسال رو دیگه نون ستگگ بگیریم گفت باشه و خیلی خوشحال شدیم ولی همش دروغ بود تلویزیون هم یک معذرت خواهی نکرد و پیگیر نشد چرا دروغ گفته مسعولین هم که عادت دارن فقط میگم خدایا شادی آنها که شادی ما رو خراب کردن خراب کن خداوندا در اخرت عذابی دردناک نصیب شان کن خاوندا هرگز هرگزع هرگزع انها رو عفو مکن
سلام من جانباز۲۰ درصداعصاب وروان هستم البته بندشیمایی شدم که پرونده بنده گم شده ازسالی ۶۳ که جانبازشدم یک ریال به من کمک نشده نه وام دادن نه زمین نه تسهیلات مسکن سوال بنده ازمسئولین این هست که ماکه ۶۳ جانبازشدم درسال ۷۰ برای بنده ۲۰ درصد جانبازی زدن هیچ گونه مزایایی درنظرگرفته نمیشودآیا مابرای این سرزمین وحفظ وحراستش نجنگیدیم حالامسئولین تکیه بزنن به صندلی ریاست وکیف کنن وماراآدم حساب نکنن امابدانیدخداوندجزای شمارابخاطر نادیده گرفتن ماخواهدداد
بنده جانباز ۱۵ درصد بودم بعد از مدتی درصد بنده شده ۵ درصد چرا
کشور کسی نیست جواب بده
سلام به همه جانبازان خسته خسته ازنگاهای خانواده که چیزهایی کم دارندولی دم نمی زنند چراکه پدرخانواده خجالت نکشه وای برشمامسولین هیچی ندارباشماهستم اره باشمااقای قاضی زاده ماکه فکرمیکردیم چونکه بچه محل فریمان هستیم گفتیم بفکربروبچ جانبازان زیر۲۵ هستیدمتاسفانه که نبودیدونیستیدماده ۳۸ برای جانبازان معسرکه زیر۲۵ هستندتعلق میگیره متاسفانه ازسال ۹۲ ک تسویب شده چراپرداخت نمی کنیدبرای هرجانبازمعسرمبلغ ۱۵۰۰۰۰۰هزاردرماه پداخت شودجمعش ۱۸۰۰۰۰۰۰۰میلیون میشه برای یه جانبازی که شب وروزازدردضایعه به خودش می پیچه ولی ازنگاه زن فرزنددرامان نیست که اگرسالم می بودی حداقل کارمی کردی شرمنده خانواده نمی شدی ای تف براین روزگارکه یه روزهمین بچه هاباچه شوقی رفتندازمیهن دفاع کردندسفره انقلاب و۸سال دفاع مقدس پهن کردندبرای یه عده ای که الان ازاین بروبچ طلبکارهم هستنداخه تابه کی ۲۰۰میلیون به این بچه هاکه پول خودشون هست چقدرگره ازکارشون بازمیشه به واله یه روزبایدجواب بدین که اون روزدورنیست بایدجواب بدین اگرم اخرت مال ماقشرضعیفه باشه فبول بازم جلوتونومیگیریم وسلام
چو پرده دار میزند به شمشیر همه را
کس مقیم حریم حرم نخواهد ماند
در کجای دنیا در کدام کشور با جانبازانی که برای دفاع از این ملک و ملت به این روز افتادن چنین میکنن که شما کردید یک مثل لری میگه. ده بوو در منه. ده مه رو شرمنه حالا ماییم ملت یک جور با ما رفتار میکنن که گویی دشمن هستیم و شما هم هر قانونی دکه نوشته میشه رو جوری ایین نامه میزنید که کلا هیچ. کاش میدونستید هر جانبازی که فرزندش گرسنه میخوابه یک جورای آینده امنیت ملی این کشور تضعیف میشه. کسانی که در آینده بخواهند از این ملک دفاع کنن جان بدن به ما مینگرند که پشیمان شدیم یا هنوز بر سر موضع هستیم
البته من تا امروز هستم با شکمی گرسنه با آرزوهای بر باد رفته و با وجود این همه اختلاس و اختلاسگر. من جا نم رو فدای رهبرم و میهنم و هموطنم خواهم کرد چون باور قلبی دارن که عزیز هایم هستند ولی کلام اخر. کمی هم مسعولین خوب هست خجالت بکشند اگر حیایی داشته باشند 6646
با سلام کمیسیون حالت اشتغال چرا به ۲۵درصد نمیخوره چرادارن فرق بین جانبازان میگذارند خدا ازشون نگذره که من با دو دختر۲۰ساله و بیکار خرجشونه ازکجایارم از مدیر فاش نیوز محترم خواهشمندم پیگیر ماده ۳۸ برای تمام جانبازان باشن باخسته نباشید خداخیرتون بده
فرق بین منه جانباز بیست درصد که ماهها در جبهه بودم وسه بار مجروح شدم با جانباز بیست وپنج درصد که یکی دوماه جبهه بوده چیه ؟ متاسفانه کمسیون پزشکی بنیاد ذره ای در تعیین درصدها اختیاری نداره وقبل از کمسیون افرادی غیر متخصص البته در پارتی بازی تخثص دارند درصدها رو مشخص میکنند .وگرنه درصد ما این نبو د. زندگی مارا نابود کردید .ما خالصانه واسه مملکت جان دادیم حق ما این نبود .شاید ما فراموش کنیم اما. تاریخ این خیانت شما را نسبت به خالصانه ترین افراد خامعه فراموش نخواهد کرد.
کسی نیست همه خواب هستند عمر ما که تمام شد من جانباز 25 درصد از سال 1364 کی می خواهید به داد ما برسید نه ماده 38 و نه امکانات دیگر اخر چه کسی می خواهد رسیدگی کند
خدا‌کمک‌کنه‌من‌دیگه‌پیش‌زن‌وبچم‌خجالت‌میکشم‌
چرا جانبازان ۲۵ درصد اعصاب وروان حالت اشتغال ماده ۳۸ تعلق نمیگیره
سلام جانباز ۲۵ درصد هستم محل جانبازی شاخ شمیران قلاویزان مهران سرباز وظیفه سپاه بودم چرا مزایا حقوق به جانبازان ۲۵درصد نه از جانبازان نه از نیروهای نیروهای مسلح هیچ مزایای نمی گیرم یعنی ماده ۳۸ به ما تعلق نمیگیرد چرا عده ای گرفتند تورا به خدا وخون پاک شهیدان خواننده این متن پیگیری نماید کوچک شما سرباز فتح اللهی
سلام،بخداقسم بازی درمیارن اگه پول واقعی مارا بدن پس کی دزدی واختلاص کنه،حرصم ازاینه که بعضی اصلاجبهه نرفتن درصدبالاازکجاگرفتن،عده ای هم مثل من،همه مجروحیت ودوسه بارشدم،امازیر۲۵درصدم،نکنین این کارهارو،کی بشه که باکله های موج خورده ودست وپای ترکش وروانی شیمیای وموج همگی سر شماخراب شیم اونوقت به غلط کردن میافتین،چندسال دکترامنع رانندگی کردن منو،امابادارو وتحمل درد اسنپ کارمیکنم درحدپول نون وگوجه وسیب زمینی،بخداگاهی پول بنزین وتعمیرماشین ندارم،مدل۸۵نگاش کنی فرارمیکنی دیگه بفهم اقای دزد،تاکی سرم ازشرم بی پولی پایین باشه،تاکی دادبزنم روبچه بزرگی که میفهمه،بانگاهش هزارتاحرف میزنه اونم جلوی دوستاش شرمنده ست،بخاطراختلاص اقایون،همه مون میدونیم فقط،حرف حرف،بابابلدشیم بریم بنیادشلوغ کنیم فقط برای احقاق حق،نه حرف وهنگ وبی احترامی
حق مون وبدین،چطورباپول ماها زن وبچه هاتون لاکچری اونوراب صفا،درحق مون هرروزبشه جفا،بمیرن وبترکین،نفرین برای شما دعاست ،چون مارخوردین افعی شدین،نفرین کنندگان رو قورت میدین،بمیرین،بمیرین،وبترکین،اشتباه ما بوداحترام کردیم بله وچشم گفتیم ،سواستفاده ازصداقتمون کردین،نامردها،رهبربزرگواتاکییدبه سزایی داره که بدادایثارگران ورزمندگان برسین،فقط میچاپین واختلاص میکنین،جانم فدای رهبرکه مظلوم واقع شد
سلام من جانباز ده درصد هستم نه من ونه خانومم از هیچ جاحقوق نمیگریم وهیچ درآمدی ندارم و تا الان با کارکردن برای مردم با حداقل امکانات زندگی میکردم و همیشه شرمنده زن و بچه بودم ولی الان دیگه انرژی کار کردن ندارم با اینکه چندسال هست تکمیل پرونده انجام دادم برای گرفتن مستمری از بنیاد جانبازان بمن میگن هیچ خبری نیست در صورتی عده‌ای هستن با همین ده درصد در همین بنیاد جانبازان چند سال هست دارن حقوق مستمری میگیرن وقتی میپرسم چرا اینا دارن میگرن ولی من نمی‌گیرم در صورتی که وضیعت مالی‌شان خیلی از من بهتر است
چرا باید اینطوری به ما توهین بشه : آقایانی که مسئول هستین شماها رو بخدا قسم میدم که به درد من و امثال من رسیدگی بکنید تا حق الناسی بگردن شما نباشد
خدا نبخشه کسی که جانبازان جبهه و جنگ را طبقه بندی کرد و اینهمه ظلم و بی عدالتی را بوجود آورد چه فرقی بین بیست و پنج درصد و زیر بیست و پنج درصد بود .در زمان جنگ ?
ای به ظاهر مسلمانها چرا ماده ۳۸ را برای جانبازان ۲۵ درصد اجرا نمی کنید خدا نبخشد
سلام بر خوانندگان این متن اینجانب جانباز ۲۵درصد سر باز وظیفه سپاه امیر المومنین ایلام می باشم بنده جانباز شاخ شمیران قلاویزان چرا ماده ۳۸ به جانبازان ۲۵ درصد نمی دهند باتوجه به اینکه بیشتر جانبازان ۲۵درصد از این مزایا استفاده کردند حالا بهانه می آورند که با ید ۳۰ درصد باشید چرا اول ۲۵دزصد بود تورا به امام حسین قسم می دهم فکری برای جانبازان ۲۵ درصد سپاس از همه عزیزان
این قانون که ماده ۳۸برای جانبازان ۲۵درصداجرانمی شود کجاست که قبلآ قانون حانبازان ۲۵درصدبود ولی قانون من درآوردی جانبازان ۲۵ درصدراخذف کردن
چرا ۲۵ درصدی ها و حتی درصد پایین تر ها را جزو موجودات زنده و آسیب دیده از جنگ بحساب نمی آورید .پدر بیامرز همشون که زیر فشار درد و رنج ناشی از جنگ و همچنین از رگبار گرانی مردند . خدا در دنیا به مصيبت ودر آخرت به آتش جهنم عذاب دهد مسببین را بحق ناله های زینب
سلام بنده جانبازان ۲۵ درصد شیمیایی و موجی می باشم و هیچگونه حمایتی از طرف بنیاد نمی‌شوم مشکل مالی دارم و نمی‌توانم کمترین های زندگی را فراهم کنم شما به من بگویید چکارکنم به چه کسی شکایت و حرف دلم را بگویم از جان خودمان گذشتیم از اقبال بدمان شهید نشدیم زنده ماندیم ولی کاش بفکر ماهم باشیو هرروز وضعیتم بدتر می‌شود چه جسمانی چه اعصاب و روان چه مالی.
ماده ۳۸ جانبازان ۲۵ درصد را اجرا کنید زورگویی نکنید نترسید از اضافه کارها وریخت پاش ها کم نمی شود چطور می خواهید مردم شما را قبول کنند وقتی حق جانباز رانمی دهید
اینها حق جانباز 20 درصد شیمایی و4 سال جبهه رو البته کمک معیشت یا به روایتی دیگر صدقه رو قط کردن بدن به ماده 38
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi