24 آبان 1398/ ۱۸ ربيع الأول ۱۴۴۱
شناسه خبر : 70058
1398,دوشنبه 22 مهر09:06
اشتراک گذاری در:
عکس روز

ماده ۳۸ برای جانبازان ۲۵% اجرا نمی شود!


از کلیه کسانی که می توانند به خاطر رضای خداوند از حق و حقوق این عده که در سراسر کشور اندکی بیش نیستند پیگیری و حقوق آنها را وصل نمایند ودل آنها و خانواده هایشان را شاد کنند ممنونیم. هر کس که این نوشته را می خواند و کاری از دستش می آید کوتاهی نکند چه از طریق بنیادشهید و چه از طریق نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه که اگر کوتاهی کند حق الناسی به گردن خود دار

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان.

چرا حقوق جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند و چندین سال هست پرونده ماده۳۸ آنها تایید شده و در بنیاد تهران می باشد اعمال نمی شود؟

مگر آنها اهل کشور بیگانه و کافر هستند که بنیاد تا این حد به آنها ظلم و ستم می کند؟

درست است که دادرسی ندارند و کسی نیست پیگیری کند، ولی طبق آیه های قرآن قیامتی هم هست! آقایان دست اندر کار، چرا به روز قیامت اعتقاد ندارید؟ بدانید همیشه زنده و سر حال و دارای پست کلیدی نیستید که حق و حقوق ما مظلومان را پایمال کنید. چون تا به حال نه برای کسی اموال و نه پست و مقامی مانده است. فقط برای انسان عاقبت به خیری می ماند و بس. چرا شما از خداوند متعال نمی ترسید؟

چندین سال هست حق و حقوق جانبازان را پایمال و آنها را نزد فرزندان و خانواده شرمنده می کنید.

خودتان با خبر هستید که عده ای این دنیا را برای همیشه ترک کردند و در دادگاه عدل الهی منتظرتان هستند تا شما را محاکمه کنند؟ آنجاست که دیگر شما دادرسی ندارید.

از کلیه کسانی که می توانند به خاطر رضای خداوند از حق و حقوق این عده که در سراسر کشور اندکی بیش نیستند پیگیری و حقوق آنها را وصل نمایند ودل آنها و خانواده هایشان را شاد کنند ممنونیم. هر کس که این نوشته را می خواند و کاری از دستش می آید کوتاهی نکند چه از طریق بنیادشهید و چه از طریق نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه که اگر کوتاهی کند حق الناسی به گردن خود دارد!

و ما را از این شرمندگی نجات دهید. اگر کسی مرد باشد می داند عرض من چی هست. الهی هیچ مردی نزد زن وبچه های خود شرمنده نشود. آقایان و برادران، کسی که جانباز از کار افتاده کلی می باشد یعنی دیگر توان کار ندارد و با این حقوق کم و تورم و اجاره منزل همیشه شرمنده خانواده اش می ماند.

خداوندمتعال به همه دست اندر کاران و آنهایی که خدمت خالصانه می کنند عزت وسلامتی و طول عمر بدهد و در آخر فرج آقا امام زمان عج و سلامتی حضرت آقا و پیروزی رزمندگان اسلام را از ایزد منان خواستارم و از دست اندرکاران فاش نیوز خواهشمندم که این مطالب را در دید بنیاد و نمایندگان مجلس و نمایندگان تشکل های ایثارگری فراد هد.

جانباز خسته از بنیاد شهید


کد خبرنگار : 21


Reply
no
1
yes
14
جانبازوبرادرشهید
1398/07/22 - 12:48
ماده 38هنوزبرای همه جانبازان 25درصداجرانشده.جانبازان راچنددسته کردند.ما هاهمه حکم ازکارافتادگی کلی داریم ولی اعمال نشده .!!!جانبازان محروم ازهمه چیز.جانبازحالت اشتغال عادی دریافتیش ازاین ماه 3500000هزارتومان (ماده 38)جانبازی که ماده 38برایش اجراءنشده دریافتیش 2100000تومان! این یعنی عدالت کانصاف!

no
0
yes
0
1398/07/22 - 18:37
کارمندان تبصره 6 شامل می شوند .


Reply
no
0
yes
35
جانبازوبرادرشهید
1398/07/22 - 12:54
امیدوارم فاش نیوزدرخصوص بی عدالتی ماده 38که خیلی هاهنوزمحروم هستنداطلاع رسانی و پیگیری بکنند.جانبازمحروم از ماده 38

no
0
yes
14
جانباز
1398/07/22 - 18:36
فاش نیوز عزیز خبرهایی در مورد ماده 38 خواندم که حاکی از افزایش حقوق در فیش مهر بود .اما برای تعدادی .لطف کنید اطلاع رسانی نمایید .


Reply
no
0
yes
3
جانباز و رزمنده
1398/07/22 - 17:52
در نشستی که چند ماه پیش توسط انجمن جانبازان نخاعی تشکیل شده بود مسئولین بنیاد معاون محترم تعاون و رئیس اداره ایثارگران سردار شریفی نیز حضور داشتند فرمودند حکم ماده 38 برای جانبازان اجرا شده هر جانبازی هم اگر حکمش را خواست به بنیاد مرکز مراجعه کند آقای میرساداتی حکم را تقدیم می کند جانبازان برای دریافت حکم مراجعه کردند فرمودند نه نیاز نیست به بنیاد مرکز مراجعه کنند به بنیاد منطقه مراجعه کنند ما حکم هارا می فرستیم بنیاد منطقه محل سکونت اون جا هم مراجعه کردنند خبری از حکم ماده 38 نبود. حکم ها کجاست خدا می داند! لطفا پیگیری کنید .

Reply
no
6
yes
4
1398/07/22 - 22:04
بنام خدا ..در کجای قانون جامع ایثارگران و ماده ۳۸ اسمی از درصد آورده‌است که بنیاد حقوق حقه این مظلومان را با بخشنامه من در آبادی پایمال میکنید ازپیگیری جدی فاش نیوز محترم ونمایندگان ایثارگر مجلس و نمایندگان تشکلهای ایثارگران بخصوص از حاج محمد ایزدی گیلانی مسئول گروه شهر باران ودیگر عزیزان حقوق این قشر ستم دیده یعنی جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند به حقوق ماده ۳۸ خود برسند وخداوند به همه این عزیزان و خانوادهای آنها عزت وسلامتی بدهد و انشاءالله یک رحمی هم به دل مسئولین بنیاد بیندازد که در حق این جانبازان کوتاهی نکند.واین جانبازان را از این زندگی فلاکت بار و شرمندگی نجات دهد.

no
1
yes
12
جانباز
1398/07/23 - 14:20
سلام.ماده 38 برای همه و افزایش این ماه اعمال نشده.برای تعدادی درفیش این ماه منظورشده.!


no
2
yes
18
جانباز
1398/07/23 - 14:23
ضمناجناب آقای محمد ایزدی پیگیرمطالبات برخی آزادگان در گیلان میباشندنه جانبازان.


no
0
yes
10
1398/07/23 - 14:25
جهت اطلاع سایت محترم فاش نیوزکه همیشه همراه ودرکنارماایثارگران بوده و هست.


no
5
yes
2
علیزاده
1398/07/25 - 12:30
در نظرها دیدیم که یکی لز عزیزان نوشته که آقای ایزدی مدیر گروه شهر باران فقط دنبال کار آزادگان هستند نه جانبازان ، باید به اطلاع همه عزیزان من جمله این برادر برسانیم که جناب آقای ایزدی ماه هاست که برای تمام عزیزانی که شامل ماده ۳۸ هستند چه جانباز د چه آزاده و نه بچه های گیلان بلکه تمام کسانی که حتی ایشان اسم آنها رو هم نمیداند تلاش میکنند وشبانه روز و بدون چشم داشت واقعا همه توان خود و دیگر دوستانش رو بکار گرفته تا حق همه عزیزان به آنها داده بسه حالا ، این ظلم است که به ایشان روا داشته مبشه که ایشان دنبال فقط آزادگات شهر گیلا ن هست .


no
0
yes
3
جانباز
1398/07/25 - 13:30
سلام به برادر گرامی علیزاده.هیجکس به جناب ایزدی ظلم نکرده.جزحقیقت.فاش نیوزتحقیق کند.وقضاوت.مدتهاست درفاش نیوزکه حامی همه ماست نامی از جناب ایزدی گرانقدرندیدیم درجهت حمایت جانبازان.خیلی مسائل راهم نمیشوددرسایت گفت.درمورداظهارنظرهای انجام شده قضاوت بافاش نیوزگرانقدر..


Reply
no
0
yes
29
1398/07/22 - 23:15
مسوول محترم سایت فاش نیوز.جناب دکترساقی.لطفااجرای ماده 38درخصوص کل جانبازان را پیگیری و اطلاع رسانی کنیدوجلوی این بی عدالتی را بگیرید.این خواسته همه ماست..

Reply
no
0
yes
1
!! رضاسعادتی
1398/07/23 - 01:54
باسلام با70%جانبازی از1367/1/20وباکارافتاده گی کلی اجا مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بودم برایم خواندن ونوشتن زده اندود ومقطع بالاتربرای جانبازان طبق بخشنامه ومدت 7ماه منطقه دارم حق ایثارگری به من تعلق نمی گیرد جهت سنوات بازنشستگی چه خبر
خواهشمندم درد دلم رابنویسید ودرضمن سنوات مانند نیرو سپاه پرداخت می شود

Reply
no
0
yes
3
1398/07/23 - 09:26
سلام سال 94 برا ماده 38 تشکیل پرونده دادیم ولی تا امروز خبری ازش نیست نمیدونم از کجا پیگیر کنیم

Reply
no
0
yes
2
جانباز آواره
1398/07/24 - 02:47
باسلام خدمت آقای دکتر ساقی و تمامی دست اندرکاران و ایثارگران سپاه سردار شریفی لطفا پیگیری نماید .لااقل از کشورهای بیگانه و کافر یادبگیرید به سربازان جنگ چگونه خدمات میدهند .بنیاد تمام می گوید بودجه نداریم پس بودجه بنیاد را کجا خرج می کنید این از ماده ۳۸ واین هم از دارو ودرمانتان لااقل اگر نمی توانید مدیریت کنید بسپارید دست مدیران با تجربه وبا اخلاص..به خدا بترسید از روز قیامت آنجا دیگر راه فراری نیست اولین کسی که از شما شاکی هس وراثتان میباشد که این لقمه حرام را شما آوردید و ما خوردیم و فاسد شدیم

no
0
yes
10
1398/07/24 - 16:09
سن جانبازان به انتها رسیده یک بازنگری در قوانین جهت رسیدگی بهتر وبیشتر به ایثارگران ضروری است .


no
0
yes
6
جانباز
1398/07/25 - 15:08
سلام.دوست گرامی چراآواره!خدانکنه برادرتوکلت بخدا باشه.دشمنت آواره بشه بحق خداواباعبدالله.


no
0
yes
14
جانباز
1398/07/25 - 15:11
خدایادشمنان ایثارگرراهرجاهستنددرهرلباسی هدایت بفرماء.درغیراین صورت آواره کن..آمین.


Reply
no
1
yes
3
1398/07/25 - 23:38
السلام علیک یااباعبدالله(حسین.ع.)سروروسالارشهیدان.

Reply
no
0
yes
1
جانباز حالت اشتغال
1398/07/26 - 11:45
با سلام
در خصوص اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی لازم دانسته به نکاتی اشاره شود ، وقتی طرحی لایحه ای به مجلس می روم و کار کارشناسی روی آن می شود توسط نمایندگان مجلس تصویب می شود و از فیلتر شورای نگهبان نیز میگذرد و تصویب می شود ودر نهایت توسط رئیس جمهور و یا مجلس به دستگاهها ابلاغ می شود این یک پرسه کامل و جامعی است که هم کار کارشناسی روی آن انجام شده وهم بار مالی و بودجه از پیش برای آن در نظر گرفته شده بنابر این اگر الان به هر دلیلی مسئولین و نمایندگان بخواهند از اجرای این قوانین به بهانه های نبود بودجه و یا کسری بوجه ... از اجرایی شدن آن سر باز زنند هم حق الناس است هم شان مجلس و نمایندگان را زیر سوال برده و باعث سلب اعتماد مردم نیز می شود ، نمایندگان محترم مجلس پس بیایید تا دیر نشده به قوانین مصوب که خود تصویب کردید جامه عمل بپوشانید و آنها را اجرا کنید وظیفه مجلس فقط تصویب قوانین و رها کردن آن نیست ضمانت بر اجرای قوانین نیز از وظایف مهم مجلس است که باید به آن عمل کرد اجرای ماده 38 و همترازی حقوق برابر با نیرو های مسلح برای جانبازان ازکار افتاده کامل یکی از این قوانین مصوب است . این گوی و این هم میدان بسم الله یا حق .

Reply
no
0
yes
3
سید امیر
1398/07/27 - 15:54
الان برای خوده جانبازان ۲۵درصد اجرا نمی کنند یاجانبازان زیر۲۵درصد؟

Reply
no
0
yes
3
1398/07/28 - 13:12
سلام ، دولت با انواع ترفندها تلاش کرده حقوق ایثارگران را تضییع کند که اینگونه عملکرد از مسئولان اصلاح طلب و سکولار آشکار و علنی دیده میگردد.
در جریان افزایش حقوق سال 98 مصوبه مجلس برای افزایش 400 هزار تومان و 10 درصد حقوق اجرا نشد زیرا در احکام حقوق ایثارگران شاغل مبالغ فوق العاده ایثارگری جزو حقوق محسوب شده و از تفاوت تطبیق بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 98 کسر شده تا به این ترتیب افزایش حقوق ایثارگران حداکثر 200 هزار تومان محدود شده است.
از سالهای اولیه دهه 70 ضدیت با ایثارگران شروع شده و همچنان ادامه دارد بطوری که هر سال بخشی از تسهیلات و امتیازات ایثارگران حذف میشوند تا عاقبت هرگونه تسهیلات و امتیازات ایثارگران بطور کامل حذف شوند و از قانون خدمت رسانی به ایثارگران فقط نامی در تاریخ جمهوری اسلامی بماند.
طبق معمول میگوییم مسئولان از ضدیت و کارشکنی و آزار و اذیت در امور ایثارگران خودداری کنند سپس هر گونه تسهیلات و امتیاز را خواستند حذف کنند.

no
0
yes
0
بازنشسته جانباز
1398/07/29 - 15:57
سال 98 اجرای خدمان کشوری تفاوت تطبیقم 105 هزار تومان بود که بعد یک هفته به 16 هزار تومان کاهش یافت.
مابقی شد فوق الاده ایثارگری /سختی کار و...ی/...یعنی 90 هزار از حقوقم کاهش یافت که با احتساب امسال ضریب امن می شود ؟؟؟؟؟هزار .این کاهش فکر کنم عمومی و خلاق قانون است .


Reply
no
0
yes
10
جانبازوبرادرشهید
1398/07/30 - 13:51
اجرای ماده 38درفیش همین ماه.برای عده ای تاچهارمیلیون تومان حقوق وبرای برخی دیگردومیلیون تومان کل حقوق!!!

no
0
yes
2
1398/08/01 - 11:53
همه جانبازان جبهه از یک اشل حقوقی واحد برخوردا شوند .درصد ,تحصیلات ,جدا .
جانباز ,جانباز چه فرقی می کنه .
یکی 4 ملیون حقوق می گیره ,یکی 2 ملیون ,کارمند جانباز هیچی .
اختلاف وتبعیض نباشه .


Reply
no
0
yes
9
(جانباز15درصدمحمدکریمی جهرمی)
1398/07/30 - 23:16
عزیزان فاش نیوزی سلام ،خداقوت
ابتدا ازشما خواهش میکنم اگر ممکنه لااقل این پیام من را در جائی چاپ کنید که بیشتر ببینند شاید فرجی شود.
( متشکرم) ااینجانب ازناحیه هردوپاودودست پهلوی چپ ترکش خوردم .که بابی انصافی 15درصد به من دادند اگر واقعأ حرف شما مسئولین حرف بود وحامی محرومین وایثارگران بودید باید لااقل ازسال هفتاد بما حقوق میدادید ولی تابحال کاری نکردید فقط بلوف زدید وهرجا خواستیدرای بیاورید یا مانور بدهید و خودنمائی کنید حرف از خدمت به ایثارگران وخانواده شهدازدید .باریش قلابی باجای مهر بااستکان داغ سرمارا ومردم راکلاه گذاشتید سرخداراهرگز باشما هستم مسئولین ریاکاروکذذاب شما در مجلس افزایش حقوق رابرای همه تصویب کردید برای همه 440هزار تومان اعمال شد وبرای ما150هزار تومان اضافه کردید .من با54سال سن دیسککمردردسیاتیک خانه نشین شدم مابقول شما معسر که هستیم بااین مشکلات ودردها وفقر ومشکل بیمه چکار کنم ؟اقا حالامن چکارکنم ؟ ! نامسلمانها ،بی دینها ،چراباما اینکار کردید .،واگذارتان میکنم به
امام حسین(ع) والسلام

no
0
yes
0
فاش نیوز
1398/08/01 - 09:11
برادر خوب ما سلام
کامنت شما هر جا بنویسید چاپ می شود


Reply
no
0
yes
0
همسر جانباز
1398/08/03 - 20:28
سلام برادری که نوشتید با چندین ترکش 15 در صد دادن بله برادر همسر موجیه فکش داغونه نقص زیبایی داره چون قسمتی از چونش نیست تمام دندوناش سالهاست که ریخت ریه هاش داغونه چون تو تک شیمیایی سردشت بود معدش داغونه چون تو برفهای کردستان یخ زده بود وبرا همین الان ازراه رفتن اهسته هم میناله تو دست وپاش ترکش هنوز هست تیر مستقیم کلاشینکف به کتف راستش خورده تمام زندگی مارو ازبین میبره پسرمون هم ازدست کتکهای بی مورد فوشهای رکیک اون در امان نیست فقط15 درصد بهش دادند وبس پروندهای دکترای خودشون تشکیل دادن وحتی گفتن چطور زنده ای ولی برا گرفتن درصدتو کمیسون. پروندش گم میشه ای یعنی چی به خدا ادم رفتار این دست اندرکارهای به ظاهر مذهبی رو میبینه به همه چیز شک میکنه

Reply
no
0
yes
3
جانباز15درصد کریمی جهرمی
1398/08/13 - 12:26
ان شاالله خداوند همین مجلس راروی سرتون خراب کنه که شما نماینده های... میرین اونجا فقط برای غیبت کردن پشت سر همدیگه مواظب باشین سنگ پاتون رو گم نکنین .اخه شما وزرا شمانماینده ها که تخصص ندارین شما رفتین مجلس چکارکنین رفتین به مردم خیانت کنین به امام(ره)خیانت کنین به شهدا خیانت کنین به ایثارگران والدین شهدا جانبازان معلولان ازادگان مظلوم خیانت کنین رفتین مجلس که به امام زمان (عج) به اقا به نظام خیانت کنین فقط لطف کنید هروقت جلو میکروفون میرین دیگه اولین کلامتون ارواح طیبه شهدا نباشه دیگه نگین ماخادم ایثارگران هستیم ازنام شهدا وایثارگران جهت رسیدن به مقام استفاده نکنید والسلام

Reply
no
0
yes
1
بسیجی جانباز
1398/08/13 - 22:05
سلام خدمت دوستان فاش نیوز عزیز بنده با داشتن 14 سال به جبهه رفتم و آن هم در واحد تخریب ، 2 سال تمام در تخریب بودم . بعد درشلمچه مجروح شدم ولی امروز بعد از 32 سال که از آن روزها میگذره بابت این همه انفجار که در آموزش های تخریب ، غواصی ، آموزشهای ثبت میدان مین کنار ما رخ میداد که باعث جراحت و خون ریزی گوش و بینی ما میشد میگذرد ولی امروز درصدی از بابت آن همه مشکلاتی که ما پیدا کرده ایم به ما تعلق نمیگیرد شما رو به خدا برای بچه هایی که در تخریب بودند و مجروح شدند کاری بکنید مجروحیت من بابت ترکش و خمپاره می باشد ولی از سر و گوش درصدی به بنده تعلق نگرفته است در صورتی که ناراحتی اعصاب و روان پیدا کرده ام که نمی توانم پشت فرمان خودرو ام بنشینم و متاسفانه روز به روز به پرخواشگری و کم حوصله گری ام افزوده می شود و برای خانواده ام درناک است بنیاد می گوید شما سوء سانحه موج گرفتگی ندارید ما چگونه می توانیم بعد 32 سال این را ثابت کنیم از شما کمک می خواهیم این حرف دل من نیست این حرف دل خیلی از جانبازان و مجروحان است دعای خیر ما بدرقه راهتان

Reply
no
0
yes
2
عباس نژادکردستانی
1398/08/18 - 15:00
باسلام خدمت مخلصین ودلسوزان انقلاب ومردم وخاصه جانبازان.
عرض کنم که بنده بیش ازپنجاه ماه درجنگ حضورداشتن که درپرونده بنیادم موجوده وبیست درصدوجالت اشتغالم ومموج انفجارناحیه وسرکمروترکش وفلان..حقوقم دومیلیون وچهل ومستأجردریک طبقه چهل وپنج متری هشت ساله که ساکنم واین اولین باره که برخلاف غرورم اززندگیم میگم وحتی پول پیشم هم صاف شده بازپدرصاحخونه روبیامرزه که درک میکنه ولی خیلی خیلی مسئولین مزخرفی داریم مگه ماده ۳۸ طبق قانون محدودیت درصدداره؟ خدایی جناب مدیرجناب مسئول وجدان دارید؟یعنی واقعابایدبرای رفع نیازمادی مون وتحقق آنچه حق قانونی منه پس ازسی سال گذشت وتحمل بایدشهادت روبپذیرم ودرهمین نظام بسیجی واربه ارکان دولت وفلان فلان حمله کنم؟تاازشرمندگی حداقل خانواده دربیام..اگرچه چندوقت دیگه بخاطرامام ورهبری صبرمیکنم ولی خدانکنه که ...خسته ام ازهمه ی این دزدها ودندانهای درنده پیشانی پینه بسته ای که خون شهید ازش میچکه





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.