شناسه خبر : 70063
شنبه 20 مهر 1398 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعطای امتیاز تحصیلی به خانواده شهدا در دانشگاه

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر به پدران، مادران، فرزندان و همسران معزز شهدا و شهدای مفقودالاثر خبر داد.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/7/20/827378_899.jpg

احمد صالحی‌آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ابلاغ بخشنامه نحوه برقراری امتیازات استخدامی ایثارگران، اظهار داشت: به منظور حمایت از جامعه کارکنان ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی نشست‌هایی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه صورت گرفت و بهره‌مندی جامعه هدف مربوطه از مزایای ارتقاء یک مقطع تحصیلی بالاتر قطعی شد.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و پیرو بند ۲ بخشنامه پدران، مادران، فرزندان و همسران معزز شهدا و مفقودان می توانند پس از ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران، همانند جانبازان و آزادگان از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیران و مسئولان امور شاهد و ایثارگران در واحدها و مراکز آموزشی مسئول حسن اجرای این بخشنامه هستند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ، مسئولان و هیات مدیره بانک ملت توجه فرمایند که دانشگاه آزاد با مشکلات فراوان درآمد توانست قانون خدمت رسانی به ایثارگران را اجرایی کند اما مسئولان ارشد در بانک ملت هنوز هیچیک از قوانین مصوب مربوط به فرزندان شهدا را اجرایی نکرده است و کارکنان ایثارگر بانک ملت از کلیه حقوق قانونی ایثارگران بطور کامل محروم میباشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi