شناسه خبر : 70064
شنبه 20 مهر 1398 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام جمعه بغداد:

عوامل دشمن را به مردم معرفی خواهیم کرد


آیت‌الله سیدیاسین حسینی، امام جمعه بغداد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با‌ اشاره به آبشخور آمریکایی و اسرائیلی ناآرامی‌های عراق، عوامل پشت صحنه آنها در داخل کشور عراق را تهدید به افشاگری کرد.
ایشان در آغاز، خواسته مردم را مشروع و به‌جا دانسته و گفت؛ من هم اگر حالم مساعد بود با آنها همراه می‌شدم ولی باید دید هدفمان از آمدن به خیابان‌ها چه بوده است؟ عده‌ای، خواسته‌های مشروع داشتند اما عوامل نفوذی از این فرصت استفاده کرده و اساس حاکمیت اسلام و تشیع در عراق را زیر سوال بردند، آنها خواستار بازگشت عراق به نظام بعثی دوران قبل و تحت سلطه آمریکا بودند. آیت‌الله حسینی خطاب به مردم گفت؛ اکنون هریک از جریاناتی که در آشوب‌ها دخالت داشته‌اند از طریق رسانه‌های خارجی و شبکه‌های ماهواره‌ای اهداف اصلی خود را مطرح کرده‌اند. آنها در پی این بودند که دولت کنونی را سرنگون کرده و دولتی که دست‌نشانده آمریکا باشد را بر عراق مسلط کنند. نظام کنونی عراق یک نظام حکومتی برخاسته از اسلام و مرجعیت شیعه است که با خون شهدای والامقاممان پایه‌ریزی شده است و گفت: به خون شهدا سوگند که ملت عراق هرگز به عوامل دشمن اجازه دست‌درازی نمی‌دهند و چنانچه دست از توطئه برندارند، آنها را به مردم معرفی خواهیم کرد.

اینستاگرام
سلام ، چرا تهدید میکنند ؟ معرفی دشمن به مردم از واجبات است و نبایست لحظه ای درنگ کرد.
امروز شاهد هستیم دوستان آمریکا و اسراییل در پستهای حساس حکومت قرار گرفتند و حکومت را تا این حد تضعیف کردند البته قدرت فرا منطقه ای سپاه پاسداران آنقدر عظیم است که حتی آمریکا و اروپا قادر به مقابله با آن نیستند اما فشار اصلی بر دوش مردم است و ادامه فشار بسیار خطرناک است.
مردم با وام و قرض و فروش ملک و لوازم اضافه زندگی کردند و عده ای که ملک و لوازم اضافی نداشتند در فلاکت بسر میبرند و دچار انواع بیماری ناشی از کمبود تغذیه و فقدان درمان صحیح و انواع مشکلات روحی و روانی هستند و میتواند آینده نظام اسلامی را به انواع مخاطرات و آسیبهای شدید اجتماعی مبتلا کنند. گرچه امروز کارد به استخوان رسیده و طاقتی نمانده لیکن بایست به فکر علاج واقعه بود و امید و زندگی را به مردم بازگرداند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi