شناسه خبر : 70071
شنبه 20 مهر 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان مطرح شد:

آخرین رخدادها در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن بررسی آخرین تحولات و رخدادها در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اسامی پیشنهادی خود برای این ائتلاف را انتخاب و به این شورا معرفی کرد...

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن بررسی آخرین تحولات و رخدادها در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اسامی پیشنهادی خود برای این ائتلاف را انتخاب و به این شورا معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سی‌وهفتمین جلسه مشترک خود ضمن استماع گزارش حضور مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان در همایش فصلی خانه احزاب در تالار وزارت کشور به عنوان سخنران که با حضور ۵۰۰ تن از دبیران کل و اعضای شورای مرکزی احزاب رسمی کشور برگزار شد، مباحث مطرح شده در این جلسه از سوی چهره‌های اصولگرا در پنل این همایش را که با حضور ترکیبی از چهره‌های سیاسی دو جناح اصلی کشور و فعالان سیاسی مستقل از جناح‌ها برگزار شد، مرور کردند.

برپایه این گزارش، رصد مواضع احزاب سیاسی در مورد اظهارات مطرح شده در این پنل توسط جمعیت جانبازان، از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه اخیر شورای مرکزی بود.

در این جلسه همچنین تازه‌ترین اخبار درباره ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی بررسی شد که از آن جمله می‌توان به مباحثی درباره انتخاب نام این ائتلاف و نیز دعوت از سه تن از اعضای جامعه روحانیت مبارز برای شرکت در جلسات ائتلاف اشاره کرد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان در این جلسه پنج نام از میان اسامی ٢۰ گانه پیشنهاد شده برای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات آتی را برای ارسال به هیات اجرایی ائتلاف انتخاب کردند. همچنین از بین موارد پیشنهادی، یک تن از بانوان برای نمایندگی از سوی جمعیت جانبازان در شورای ائتلاف بانوان نیروهای انقلاب انتخاب شد.

از مصوبات این جلسه، برنامه‌ریزی برای گفت‌وگوی زنده تلفنی در هر یک از جلسات شورای مرکزی و شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جمعیت جانبازان با حضور دو تن از دبیران استان‌ها بود که اولین نوبت آن در جلسه روز گذشته با برقراری ارتباط تلفنی با دبیران استان‌های سیستان و بلوچستان و همدان برگزار و گزارش فعالیت‌های استانی آنها تشریح شد.

از دیگر مصوبات این جلسه دریافت جدول زمانی تشکیل جلسات شوراهای استانی جمعیت با هدف انجام گفت‌وگوی زنده دبیر کل با اعضای شورای استانها بود.

جمعیت جانبازان در این جلسه همچنین طرح تولید برنامه‌های گفت‌وگو محور با عنوان «نقش در آینه» را با هدف تعادل‌بخشی به تبلیغات نامزدهای جدید و جوان با نمایندگان ادوار مجلس و با بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی برای نمایش این تولیدات را بررسی کرد و مقرر شد این برنامه‌های تولید شده در فضای مجازی در دسترس همگان قرار گیرد.

ابلاغ آیین‌نامه صدور احکام برای رده های تشکیلاتی دفاتر استان از دیگر مصوبات جلسه اخیر شورای مرکزی جمعیت جانبازان بود.

در جلسه روز گذشته، گزارشی از آخرین تحولات و تصمیمات در شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، گزارش کارگروه گفتمانی جمعیت، گزارش کارگروه جوانان، مباحث تشکیلاتی همچون تکمیل اعضای جمعیت و اعلام جدول زمانی جلسات کارگروه‌ها برای شرکت اعضای داوطلب شورای مرکزی ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان همچنین بر ضرورت اهتمام برای شرکت در راهپیمایی اربعین تاکید کردند و مقرر شد تصاویر و گزارشی از این حضور در سایت رسمی جمعیت جانبازان منتشر شود.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi