شناسه خبر : 70072
شنبه 20 مهر 1398 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت شجاعت رزمندگان فاطمیون

ملت‌های مختلفی در جبهه مقاومت اسلامی حضور دارند که همگی آن‌ها بر این مسئله اتفاق نظر دارند وقتی شیعیان افغانستان مسئولیت خط یا محوری را بر عهده بگیرند حتما پیروز بازمی‌گردند.

«مدیون شما هستیم»؛ روایت شجاعت رزمندگان فاطمیون+فیلم

هرچند پایان حکومت داعش در سوریه اعلام شده است و به غیر از چند گروهک محدود از جمله جبهه النصره، تروریست‌ها قدرت چندانی در شهرهای سوریه ندارند، اما رزمندگان فاطمیون همچنان برای امنیت حریم اهل بیت(ع) در جبهه مقاومت اسلامی آماده رزم هستند و در راه‌ پاکسازی شهرهای مختلف از لوث تروریست‌ها شهید می‌دهند.

نماهنگ «مدیون شما هستیم...» کاری از مرکز رسانه فاطمیون است که به تازگی تولید و منتشر شده است. این نماهنگ شامل توصیفات رحیم پور ازغدی درباره رزمندگان فاطمیون است.

حسین رحیم پور ازغدی با اشاره به شجاعت مثال زدنی رزمندگان افغانستانی گفت: «ملت‌های مختلفی در جبهه مقاومت حضور دارند که همگی آن‌ها بر این مسئله اتفاق نظر دارند وقتی شیعیان افغانستان مسئولیت خط یا محوری را بر عهده بگیرند حتما پیروز بازمی‌گردند. حتی دشمنان تکفیری رزمندگان فاطمیون را می‌شناسند و هر جا می‌فهمند که بچه‌های فاطمیون وارد منطقه شده‌اند ترسیده و نگران می‌شوند. شیعیان افغانستانی در هر جای عالم که نیاز باشد برای مبارزه حاضرند. همه مسلمین و بشریت مدیون این برادران هستند.»

نماهنگ «مدیون شما هستیم...» در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi