شناسه خبر : 70102
دوشنبه 22 مهر 1398 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هم پمپئو عصبانی شد هم نماینده لیست امید!

پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا از عدم تصویب لوایح FATF توسط ایران به‌شدت انتقاد کرد و مدعی شد که اقدامات ایران تهدیدی برای امنیت جهانی به شمار می‌آید!، عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با برنا با انتقاد از طولانی شدن روند تصویب لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی در مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد که اگر این لوایح تصویب نشود دیگر تقریباً کره‌زمین با ما کار نمی‌کند.
وی گفت: «اینکه می‌گویند FATF تحت نفوذ قدرت است، باید پاسخ داد که سازمان ملل هم تحت نفوذ قدرت‌های بزرگ است. اصلاً سازمان ملل را چه کسی ساخته است. بالاخره سازمان ملل در جنگ جهانی اول و دوم درست شده است، پس اگر این‌طور باشد از سازمان ملل هم باید جدا شویم»!
هاشم‌زایی افزود: «اگر عضو FATF نشویم، حتی کشورهای دوست مثل چین و روسیه هم با ایران کار مالی انجام نمی‌دهند.»
لازم به یادآوری است که وزیر خارجه آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر نوشت: «اگر ایران در مبارزه با تأمین مالی تروریسم و پایبندی به استانداردهای ضدپولشویی جدی است، کنوانسیون پالرمو و کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را به‌صورت فوری تصویب کند.» وی در ادامه مدعی شد که اقدامات مخرب ایران تهدیدی برای امنیت جهانی به شمار می‌آید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi