شناسه خبر : 70106
سه شنبه 23 مهر 1398 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:

معافیت ماموریت آموزشی باید به فرزندان همه جانبازان تعلق گیرد

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خواستار تسری دادن مصوبه معافیت ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان به فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد شد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خواستار تسری دادن مصوبه ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان به زیر 25 درصد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون اجتماعی در خصوص ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان بالای 25 درصد یادآور شد: درباره آنچه که در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید بنظر می رسد که مصوبه ای نیم بند و متعادل که صورت گرفته است و در واقع معنای آن این است که فرزندان بالای 25 درصد و کسانی که قبلا در ماموریت آموزشی بوده اند مجاز هستند، که از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: توضیح اینکه بسیاری از این افراد درسشان تمام شده است و موضوع دیگر اینکه چرا فقط برای فرزندان جانبازان بالای 25 درصد درنظر گرفته شده است.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان گفت: به نظر ما این یک صدقه است که برخی از نمایندگان در کمیسیون اجتماعی پیشنهاد کردند و با زور و سر و صدا و هیاهو و جنجال آن را تصویب کردند.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در توضیح نظرات خود متذکر شد: ما به عنوان نماینده ایثارگر نه تنها به این مصوبه(ماموریت آموزشی) قانع نیستیم بلکه پیشنهاد ما این است که فرزندان جانبازان چه بالای 25 درصد و چه زیر 25 درصد و چه آنهایی که در حال تحصیل بوند و چه آنهایی که از این به بعد می خواهند تحصیل کنند باید بتوانند از این قانون ایثارگران به نحو احسن و شایسته ای استفاده کنند و تبعیض در آن وجود نداشته باشد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در خصوص بازه زمانی اجرایی شدن آن در کشور تصریح کرد: ان شاالله باید تلاش کنیم که این مصوبه به صحن علنی مجلس آورده شود و لازمه آن جمع آوری امضاء از سوی نمایندگان است که ما مبادرت به این کار کرده ایم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باز نزدیک انتخابات شد شما یاد جانبازان زیر 25 درصد افتادید؟ شما فعلا همان مصوبه ملغی شده را زنده کنید و بعد هم اگر توانستید به فرزندان زیر 25 درصد تسری بدهید!!!
با سلام
فقط خدا به داد شما نمایندگانی برسد که موقع انتخابات برای رای سخنانی شعاری ویا برای منافع خویش مصوب میکنید وبصورت شعار باقی می ماند وبعد انتخابات به دست فراموشی سپرده می شود . واقعا که تیغ تیز ریا از شمشیر برنده تر است .
جناب نوروزی عزیز با این مصوبه که اخیرا در قالب ماده واحده در کمیسیون اجتماعی تصویب شده است خود جانباز زیر ۲۵ درصد هم از ماموریت آموزشی محروم میشود آن وقت شما دنبال برقرار شدن این امتیاز برای فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد هستی؟
ما فرزندان جانباز بالی ۲۵ درصد که مشغول به تحصیل هستیم همچنان این معافیت شامل حال ما نمی شود حتما قرار است وقتی اجرایی شود که درس و دانشگاه ما هم تمام شود پس این قول ها کی اجرایی میشود
با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات
خداشاهده دارم کارم رو از دست میدم اونم با توجه به اینکه پدر جانبازم تازه به رحمت خدا رفتن و نگه داری از خواهر و مادرم هم با بنده می باشد
درصورتی که در رشته ی پزشکی تحصیل میکنم و نمیتونم درس رو رها کنم
مثلا قراره فرزند جانباز و اینده ساز کشور باشیم و جزو دلسوزان نظام
من به امید ماموریت اموزشی از سهمیه استخدامی استفاده کردم الان وسط راه موندم میگن فقط قبلی ها میتونن استفاده کنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi