شناسه خبر : 70110
دوشنبه 22 مهر 1398 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام دوچرخه سواران جانباز به اربعین حسینی

همزمان با همایش بزرگ اربعین حسینی، کاروان دوچرخه سواران ویژه جانبازان و خانواده‌های شهدای خراسان رضوی ظهر چهارشنبه 17 مهر از مشهد مقدس عازم کربلای معلی شدند.

http://www.aryanews.com/Incsys/Photo.aspx?image=/Uploads/NewsPics/20191013165350924.JPG&width=300&height=225

 محمد نصیری سرپرست کاروان اعزامی با اعلام این خبر گفت: همه ساله و در آستانه همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی کاروان دوچرخه سوار مرکب از جانبازان و خانواده شهدا به کربلا و نجف اعزام می شوند.

وی گفت: امسال پنجمین سالی است که این کاروان در قالب باشگاه رضوی و گروه کوهنوردی نصیری حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عنوان سفیران راستین در حالی عازم کربلا و نجف می‌شوند که خانواده‌های این عزیزان، دوچرخه‌سواران را همراهی می‌کنند.

نصیری در ادامه اظهار داشت: سال گذشته 20 دوچرخه سوار به اربعین اعزام شده بودند اما امسال 40 دوچرخه سوار مسیر 400 کیلومتری از مرز مهران تا نجف و کربلا را با دوچرخه رکاب خواهند زد، با این تفاوت که این بار در بین دوچرخه سواران یک پا قطع و 10 جانباز روشندل حضور دارند که در نوع خود کم نظیر است.

وی افزود: این ورزشکاران علاوه بر زیارت حرم‌های مطهر ائمه در عتبات عالیات، در همایش عظیم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi