شناسه خبر : 70111
سه شنبه 23 مهر 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مصوبه کمیسیون آموزشی مجلس:

مدرک تحصیلی فرهنگیان ایثارگر پذیرفته می شود

نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تصویب مصوبه ای وزارت آموزش و پرورش را موظف به پذیرش مدارک تحصیلی بالاتر فرهنگیان ایثارگر کردند.

فاش نیوز - نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تصویب مصوبه ای وزارت آموزش و پرورش را موظف به پذیرش مدارک تحصیلی بالاتر فرهنگیان ایثارگر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، قاسم احمدی لاشکی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با اعلام این مطلب اظهار داشت: در نشست اخیر کمیسیون آموزش، دو مصوبه پذیرش مدارک بالای تحصیلی فرهنگیان، اعم از ایثارگر و غیر ایثارگر و رفع تبعیض تقسیم مدارس به دولتی و غیردولتی به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

نماینده ایثارگر مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات کمیسیون آموزش گفت: اخیرا دو مصوبه که در حوزه طرح تنظیم مقررات بخشی از مقررات مالی اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی گفت: یکی از این مصوبات این بود که بخشی از عزیزان فرهنگی که ایثارگران نیز جزء آنها هستند مدارک بالای تحصیلی کسب کرده اند اما در سیستم اداری برای آنها منظور نمی شود.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس دهم تاکید کرد: در نشست کمیسیون آموزش برای اجرای مصوبه الزامی آورده شد که در صورت مرتبط بودن مدرک تحصیلی آنها، خارج از چارچوب روال اداری مورد استفاده قرار گیرد. ما منتظر این هستیم که شورای نگهبان بر این مصوبه صحه بگذارد تا به صورت قانون قابلیت اجرا داشته باشد.

*** معرفی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi