شناسه خبر : 70112
دوشنبه 22 مهر 1398 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وجود ۲۴ بانوی جانباز نخاعی در کشور

مسئول بانوان انجمن جانبازان نخاعی ایران با اشاره به اینکه در کشور ۲۴ بانوی جانباز نخاعی داریم، گفت: بانوان جانباز نخاعی آسایشگاه ندارند و از این موضوع رنج می برند.

، آمنه احمدی شامگاه شنبه در حاشیه نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در گیلان با بانوان جانبازان نخاعی کشور در بندرانزلی، اظهار کرد: در کل کشور ۳۰ بانوی جانباز نخاعی داشتیم که شش تن از آنها به فیض عظیم شهادت نائل آمده و در حال حاضر ۲۴ بانوی جانباز قطع نخاعی داریم. ‌

وی با اشاره به وجود بیش از هشت هزار جانباز زن در کشور، افزود: متاسفانه بانوان جانباز قطع نخاعی در سالهای گذشته رها شده بودند و به صورت منسجم به آنها رسیدگی نشده است.

احمدی در ادامه به تشکیل انجمن بانوان قطع نخاعی در سال گذشته اشاره و تاکید کرد: با توجه به کم لطفی‌هایی که در چند سال گذشته نسبت به این جانبازان شده، پیگیر مطالبات معوقه این عزیزان هستیم.  

وی با اشاره به اینکه جامعه شناختی نسبت به بانوان جانباز ندارد، ادامه داد: بانوان جانباز قطع نخاعی گمنام هستند و تنها خواسته آنان ایجاد یک آسایشگاه در تهران است.

مسئول بانوان انجمن جانبازان نخاعی ایران بانوان جانباز را سنگربانان صبور دانست و گفت: اکثر بانوان جانباز والدین خود را از دست داده و مجرد هستند و با توجه به آینده مبهمی که دارند همواره نگران شرایط زندگی خود هستند.

احمدی با اشاره به مشکلات درمانی و عصبی بانوان جانباز، بیان کرد: متاسفانه با بالا رفتن سن بانوان جانباز قطع نخاعی با دردهای عصبی و معضلات و مشکلات بیشتری دست به گریبان هستند.

در این مراسم از بانوان جانباز نخاعی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi