شناسه خبر : 70132
سه شنبه 23 مهر 1398 , 17:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تذکر به خاطیان بیمه تامین اجتماعی

فرزند شهید هستم. خودم هم ایثارگرم.

پس از 25 سال سابقه ی کار و کارمند رسمی بودن، بیمه تامین اجتماعی قانون بند خ ماده 87 برنامه ششم توسعه ایثارگران را که رئیس جمهور عالیقدر دو سال میباشد به تمامی سازمان ها و وزارتخانه ها جهت اجرای آن مکاتبه کرده و بیمه به دفعات با جسارت سر باز می زند و در آخر ایثارگر را که قانونا" حق دارد باید به دیوان عدالت رفته و چندین میلیون هم به وکیل بدهد تا قانون را بیمه تامین اجتماعی با حکم دیوان عدالت اداری انجام دهد؟؟

دو فرزند شهید دیگری را می شناختم که یکی با 26 سال سابقه و دیگری با 22 سال سابقه هر دو از دیوان رای گرفته اند. چرا به خاطیان بیمه تامین اجتماعی تذکر جدی در خصوص اجرای دقیق قانون بند خ ماده 87 برنامه ششم توسعه ایثارگران نمی دهید؟

چرا با توجه به اینکه قانون وجود دارد بیمه سر باز می زند. این به سخره گرفتن قانون - نماینده مجلس -رئیس جمهور - ازدیاد حجم پرونده در سیستم قضایی و نهایتا" ایثارگران و مردم نیست.

متشکرم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi