شناسه خبر : 70142
چهارشنبه 24 مهر 1398 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام فرزند شهید عباسی بعد از دستگیری زم:

او هم مثل داعش تمام شد

فرزند شهید مدافع حرم منصور عباسی بعد از دستگیری روح‌الله زم، سرشبکه کانال معاند آمدنیوز، با انتشار عکسی قدیمی که آمد نیوز پیش‌تر آن را منتشر کرده بود، پیامی منتشر کرد.

پیام فرزند شهید عباسی بعد از دستگیری زم: او هم مثل داعش تمام شد

60 ماه سابقه شرکت در جبهه‌های جنگ تحمیلی را داشت و در این مدت جانباز هم شده بود، ولی این باعث نمی‌شد حالا فکر کند تکلیفش را در مورد جنگ و جهاد به اتمام رسانده و دیگر نیازی نیست در جبهه مقاومت نقش‌آفرینی کند، به همین علت وقتی راهی برای اعزام به سوریه پیدا کرد، راهی شد تا تجربه‌هایش را در اختیار جوان‌ترها بگذارد و به‌عنوان یک رزمنده کارآزموده و باتجربه مقابل تکفیری‌ها بایستد. 60 ساله بود که در آخرین مراحل جنگ در سوریه به شهادت رسید؛ به همین دلیل همچون شهید همدانی و شهید فرزانه به حبیب مدافعان حرم معروف شد.

شهید منصور عباسی متولد 9 فروردین 1336 و بازنشسته سپاه در استان چهارمحال و بختیاری بود. او 10 آذر ماه 96 در عملیات پاکسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. از او سه فرزند به‌یادگار مانده است.

فرزند شهید مدافع حرم منصور عباسی بعد از دستگیری روح‌الله زم، سرشبکه کانال معاند آمدنیوز، با انتشار عکسی قدیمی که آمد نیوز پیش‌تر آن را منتشر کرده بود، پیامی منتشر کرد که به شرح زیر است:

این پیام را روح‌الله زم در اولین ساعات شهادت پدرم در آمد نیوز منتشر کرد: «دروغ بزرگ شکست داعش: منصور عباسی معروف به منصور رنجر از شهرکرد در دفاع از حرم بشار اسد و دیکتاتور سوریه جان باخت.»

چون پدرم اولین شهید ایرانی بعد از سخنرانی حاج قاسم مبنی بر شکست داعش بود او با خوشحالی تمام می‌خواست ثابت کند که داعش مانده است و ایران شکست خورده این ماجراست... اما امروز او هم مثل داعش تمام شد و این است پایان خائنین به ملک و ملت...».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi