شناسه خبر : 70146
پنجشنبه 25 مهر 1398 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضرات نمایندگان! فقط بُز این گلّه مائیم؟!

نه تنها جناب حاج آقای شهیدی که متولی اصلی جامعه هدف است بلکه همه وزرا و دیگر معاونین و جناب پرزیدنت روحانی بار مالی را به رُخمان می کشند!

مجروح دفاع مقدس- تمامی مشگلات جامعه هدف خصوصاً جانبازان تقصیر شما نمایندگان میباشد. چراکه اولاً چنان بر صندلی های که پایه هایشان بر روی خون رشیدترین جوانان وطن و جانبازان است، نشسته که چه عرض کنم لمیده اید، انگار که قهوه خانه مش قنبرست!

 حضرات نمایندگان! کار شماها 10% تصویب لوایح و قوانین است و 90% پیگیری مصوبات و ملزم ومکلف کردن دولت و بنیاد شهید در خصوص جامعه هدف میباشد که البته خودبهترمیدانید چراپیگیر نبوده اید!

به خاطر اینکه چنانچه در دور بعدی به مجلس راه پیدا نکرده، پایتخت نشین شده و در وزارت خانه ای منصبی، پستی گرفته و حالا هم که کاسه داغتر از آش شده، این دلتان برای ایثارگران نسوخته بلکه دلسوخته خود هستید.

جنابان نمایندگان! اگر در کارتان غل و غشی نیست که صد البته هست، چرا در طول 3 سال گذشته برای دولتیان نوشابه باز کرده اما با اینهمه، مشکلات جانبازان بسیارست! اگر مرد رهید، فعلاً همین 3 مورد را حل کرده تا اعتمادمان به حضرات برگردد.

1- چرا باتوجه به تصویب نمایندگان، برای سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی جانبازان را که در دفاع 8 ساله که از30 سال هم گذشته دولت را ملزم و مکلف به پرداخت نمی کنید؟

2- چرا خدمات درمانی جامعه هدف خصوصاً جانبازان که بیش از دیگر اقشار نیازمند درمان و دارو هستند را پیگیر نبوده و بنیاد را ملزم به اجرای قوانین مربوطه نکردید؟ چراکه طبق قانون خدمات درمانی ایثارگران هم بیمه طلایی و هم بیمه تکمیلی که ازصفر تا صدش به عهده بنیاد میباشد را مکلف به اجرای مصوباتی که توسط شما به اصطلاح نمایندگان تصویب شده است نمی کند و به هر مراکز درمانی و... مراجعه می کنیم با تمسخر مواجه شده و ما هم خجالت زده سر را پائین انداخته و بیرون می رویم؟!

3- طبق مصوبه مجلس و مصوبه خود هئیت وزیران هر 10 سال یک دستگاه خودرو ساخت داخل که از آخرین واگذاری سال 79 که البته جناب پرزیدنت روحانی می فرمایند در سال 88 یک دستگاه خودروی خارجی با تخفیف 30 و 40 میلیون تومان وارد کرده اید و قریب به هشتاد درصد جانبازان 70% ، توان مالیش را نداشته و به اندک مبلغی سهمیه را به ازما بهترون واگذار کردید، باید داده شود.

 از طرفی بارها گفته و نوشته ام چه خوب ست جناب روحانی نیم نگاهی به مصوبه مجوز خودروی خارجی انداخته که در متن آمده است هدیه دولت جناب احمدی نژاد به جانبازان 70% که البته همان 80% حتی ماشین رو ندیده و تازه از آن موقع 10سال گذشته و طبق قانون بایستی پس از گذشت 10 سال یک دستگاه خودروی ساخت داخل البته با شرایط فعلیمان داده شود و از طرفی ما پا به سن گذاشته ایم و بایستی حداقل ماشینمان اتومات باشد.

در ادامه عرایضم بایستی لااقل برای یک بارهم که شده به جانبازان قطع عضو با هر درصدی یک دستگاه خودرو واگذار بنمایید.

 جناب نماینده به اصطلاح ایثارگر!اگر در گفتارتان صادق هستید، درعمل هم صادقانه عمل نموده و دولت را ملزم ومکلف به اجرای قوانین کنید. در عجبم! ببخشین این مثَل ما شهرستانی هاست که فقط بُز این گلّه مائیم؟! برای همه از هنرمند وکشتی گیر و والیبالیست و فوتبالیست هست که میلیاردی پاداش داده شود! تا به جانبازان می رسد نه تنها جناب حاج آقای شهیدی که متولی اصلی جامعه هدف است بلکه همه وزرا و دیگر معاونین و جناب پرزیدنت روحانی بار مالیش را به رُخمان می کشند!

سه موردی را که عرضه داشته قطره ای از نامهربانی ها و بی مهری ها به مظلوم ترین قشر جامعه است. چنانچه بخواهم همه مشکلات را عنوان کنم می شود مثنوی هفتاد من کاغذ! حال جنابان نمایندگان! تقریباً 6 ماه فرصت دارید. اگر مرد رهید بسم الله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
گفتی مررررررررد ..... بعیده تو این صنف مرد پیدا شه . یه مشت...
حالا شد یه نامه رزمنده به مسلمان نماهای مجلس نشین.و البته بدون التماس پیشنهاد میشه همین نامه در رسانه های دیگر چاپ کنید
سلام.تاآقایان مردانگی بکنندماهاهفتادکفن پاره کردیم.درحق ماظلم شده .جفاکردند!یکی ازظلمهای آشکارناحقی درخصوص ماده 38و.......!
سلام.تا آقایان مردانگی بکنند ماها هفتاد کفن پاره کردیم. در حق ما ظلم شده . جفا کردند! یکی از ظلم های آشکار ناحقی درخصوص ماده 38 و...!
چه عجب یه نامه بدون پاچه خواری و التماس.گفتن حرف حق برازنده جانبازان هست و خواهد بود.تیغ مصلحت است که فرق عدالت را شکافت.برای عدالت خواهی نباید به هیچ مصلحتی تن داد.اربعین حسین علیه السلام گویای این واقعیت است
نویسنده محترم مطلب قوم بی غیرت چه داند قیمت ناموس را ...

سلام
ممنون از زحمات شما
با سایت ما در ارتباط باشید
و نام و شماره تماس خود را به سایت بفرستید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi