شناسه خبر : 70191
یکشنبه 28 مهر 1398 , 14:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع و مجلس ختم همسرجانباز مشهدی

جانباز تقی شکوری به آسایشگاه امام خمینی مشهد منتقل شد و مراسم تشییع و تدفین همسر وی در روز اربعین انجام گرفت و مراسم یادبود وی در روز جمعه ۳ آبان در آسایشگاه امام خمینی مشهد انجام می گیرد.

فاش نیوز - همسر تقی شکوری، جانباز نخاعی مشهدی که در سانحه تصادف در بازگشت از سفر اربعین به لقاءالله پیوست، دیروز در اربعین حسینی تشییع شد و خود جانباز نیز به آسایشگاه امام خمینی مشهد منتقل گردید و مراسم یادبود وی در روز جمعه برگزار می گردد.

فاش نیوز در گفت و گوی کوتاه و تلفنی با دکتر کلانتر از جانبازان آسایشگاه امام خمینی مشهد، جویای حال جانباز شکوری که دچار مصدومیت شده گردید:

جانباز دکتر کلانتر در این باره گفت: جانباز تقی شکوری که در روز  شنبه 25 ام مهر ماه در مسیر بازگشت از سفر اربعین حسینی در سبزوار دچار سانحه تصادف شده بود، دیروز به آسایشگاه امام خمینی مشهد انتقال یافته و شدت جراحات وی در ناحیه پاها و کتف به اندازه ضرب دیدگی وکوفتگی میباشد اما حال روحی وی مساعد نیست.

 وی افزود: به گفته جانباز حسین نریمانی که خود پشت سر خودرو سانحه دیده در حال حرکت بوده، پرستار جانباز شکوری در حال رانندگی بوده و با روبرو شدن با یک ماشین، ماشین ایشان منحرف شده و واژگون می گردد. به این دلیل سرنشینان جلو که دارای کمربند ایمنی بوده اند، آسیب جدی نخورده اما همسر جانباز که سرنشین صندلی عقب بوده، از پنجره ماشین به بیرون پرتاب می شود و فوت می نماید.

 مراسم تشییع مرحومه نیز به درخواست خانواده وی، دیروز همزمان با اربعین حسینی انجام شده و پیکر مرحومه "فاطمه کرامتی" در زادگاه او یعنی گرمه به خاک سپرده شد.

 در گفت و گوی کوتاهی با جانباز تقی شکوری، وی به ادامه مسیر اربعین و تشویق همه مسلمانان و خانواده ها جهت شرکت در این مراسم معنوی اشاره کرد و ابراز نمود که پاهای همسرش تاول زده بوده و ان شالله که حضرت زینب (س) این تاول ها را از وی بپذیرد و اینها در قیامت شفیع وی خواهند شد.

جانباز تقی شکوری صبورانه و خالصانه خدا را به خاطر این سفر بزرگ شاکر بود و تنها چیزی که مایل به بیان آن بود، اشتیاق به این سفر و تبلیغ مشارکت در آن بود.

مراسم ختم این همسر جانباز مرحومه مکرمه در روز جمعه ساعت 14- 16 عصر در سالن ایثار آسایشگاه امام خمینی مشهد برگزار می گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
شهیدان زنده اند الله واکبر .
روحت شاد ای شهید دلاور .
اجر وصبر الهی شامل بستگان محترم .
شهید؟؟؟!!!
معذرت اشتباه شد عزیز .
لا حول ولا قوه الا بالله
چه پر غصه شدم
خدا رحمتش کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi