شناسه خبر : 70208
دوشنبه 29 مهر 1398 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویر بدبخت نوبخت از دولت!


سخنگوی پیشین دولت روحانی می‌گوید: دولت مثل پدری است که همسرش بیمار است، فرزند دانشجو دارد و خانه‌اش هم تخریب شده است(!)
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اخیرا طی اظهاراتی در یک مراسم کلنگ‌زنی در لرستان گفته است: «ما قادر نیستیم همه خسارت‌ها-ی سیل- را جبران کنیم چون صادرات نفت کاهش یافته و در شرایطی هستیم که باید با دل خونین و لب خندان با مردم صحبت کنیم ولی ان‌شاءالله خدا کمک می‌کند و از این گردنه عبور می‌کنیم.»
او می‌افزاید: دولت مثل پدری است که همسرش بیمار است، فرزند دانشجو داشته باشد و خانه‌اش هم تخریب شده باشد و در این فکر است که چطور خانواده را اداره کند!
به گزارش مشرق، رویه برخی مدیران ارشد کابینه دولت مبنی بر اینکه دائما «کاسه چه کنم چه کنم!» به دست می‌گیرند و ابراز استیصال می‌کنند؛ رویه غلطی است که پس از چند سال انتقادات برخی محافل، به تازگی مورد انتقاد کسان دیگری از درون دولت نیز قرار گرفته است.
بایستی اشاره کرد که مدیرانی شبیه به نوبخت در هیچ کجای جهان پیدا نمی‌شوند که بر نشسته بر حجم عظیمی از قدرت و اختیار و بودجه اما به هر بهانه‌ای مشغول سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و ابراز استیصال باشند.
از طرفی اگر آقای نوبخت خیلی به خانه‌خرابی و دل خون دولت معتقد هستند پس باید به آقای جهانگیری در واحد معاون اولی دولت پیغام بدهند که دیگر به مردم نگوید دولت ایران یک دولت پولدار است! و ایضاً جلوی انتشار اخبار مربوط به بهبود آمارهای اقتصادی کشور و کاهش بیکاری را نیز بگیرد.
اظهارات نوبخت در حالی است که دولت فقط در یک قلم سوء مدیریت 18 میلیارد دلار از ذخایر ارزی را در اوایل سال 97 به کام رانت‌خواران ریخت.

اینستاگرام
دولت روحانی اززمانی که روی کارامدسنگ اندازی درکار ایثارگران و خانواده شهدا ورزمندگان شروع شد واززمانی که نوبخت امد دیگه بیشتر سعی کرد این قشر ازجامعه را ازار بدهد اقای نوبخت بابی معرفتی به جانبازان و رزمندگانی که همین دولت 30سال حق انها رابالاکشید که به این روز افتادند میگوید معسر ایشان حرفهایش .چرب زبانیش ... امیدوارم به یاری خدا به زودی زود همه دشمنان داخلی روباه صفتان مکار دستشان برای مردم رو شود ان شاالله (جانم فدای رهبرم امام خامنه ای)
فاش نیوز پیام ,ودرد ودل , فرزندان (امام راحل ,)را به گوش رهبر بسیجی وجانباز درد آشنا , خامنه ای عزیز ,برسانید .
جانم فدای رهبر .

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi